Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печиво здобне листкове
Очікувана вартість
9 425 000,00 UAH
UA-2024-04-18-006062-a f87688181c964c4b8ce934a8e68ec8d5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 282750 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145000 кілограм
Печиво здобне листкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2024
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 282750 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»" 7 977 900,00
UAH з ПДВ
7 977 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2024 19:27
Електронний підпис
29 квітня 2024 19:27
Електронний підпис
29 квітня 2024 19:26
ТТН ВЧ1492.pdf
29 квітня 2024 19:26
Потужність.pdf
29 квітня 2024 19:26
договір 53- 24 від 11 04 2024.pdf
29 квітня 2024 19:26
договір 64-24 від 20.02.2024.pdf
29 квітня 2024 19:26
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2024 19:26
Технічні вимоги №78.2.pdf
29 квітня 2024 19:26
Статут ТОВ ФІРМА ГРОНА.pdf
29 квітня 2024 19:26
Договір оренди (нерух).pdf
29 квітня 2024 19:26
кв. 2 Ф1.pdf
29 квітня 2024 19:26
кв. 2 Ф2.pdf
29 квітня 2024 19:26
Довідка №70.2.pdf
29 квітня 2024 19:26
S0100114 Ф1. Баланс.pdf
29 квітня 2024 19:26
Довідка про ТЗ №80.2.pdf
29 квітня 2024 19:26
платежі ВЧ.pdf
29 квітня 2024 19:26
НАявність досвіду №75.2.pdf
29 квітня 2024 19:26
Виписка Грона 2023.pdf
29 квітня 2024 19:26
видаткова ВН ВЧ1492.pdf
29 квітня 2024 19:26
еле бан гарантії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА «ГРОНА»"
#21178239
Відхилено 7 977 900,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2024 15:32

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій