Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єктах:
«Капітальний ремонт підвальних приміщень ГУ ДСНС України у м.Києві та захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111403 2-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м.Києві за адресою:
м. Київ, вул. Володимирська, 13»;
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111407 7-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 37»;
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 113831 25-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 6».
Очікувана вартість
2 038 281,00 UAH
UA-2024-04-18-004781-a ● 99817ced06f24c89af60e75ebb096089
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 38620155 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Контактна особа: |
Анастасія Моркотенко +380442783698 av.morkotenko@kyiv.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2024 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 12:11 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 12:11 |
Очікувана вартість: | 2 038 281,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 191,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронним цифровим/кваліфікованим електронним підписом банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу(протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі – 10 191,00 гривень. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше строку дії тендерної пропозиції Учасника. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, або пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції відхиляються Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у м. Києві код ЄДРПОУ:38620155 ІВАN: UA618201720343161001200085222 Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 Усі витрати пов’язані з наданням тендерного забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10191 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до технічного завдання до предмету закупівлі. Розмір бюджетного призначення - відповідно до очікуваних кошторисних призначень замовника на 2024 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена, як найнижче значення з 4х комерційних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт підвальних приміщень ГУ ДСНС України у м.Києві та захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111403 2-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м.Києві за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м.Київ, Володимирська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
1 робота
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111407 7-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 37
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, місто Київ, вул. Світлицького, буд. № 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
1 робота
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 113831 25-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 6.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04212, Україна, м. Київ, Київ, вул. Героїв полку "Азов" ,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 11:12 |
ТД-Укриття (Нова редакці-2).doc | |
26 квітня 2024 11:12 |
Перелік змін до ТД -2.docx | |
25 квітня 2024 15:03 |
Перелік змін до ТД.docx | |
18 квітня 2024 11:51 |
Додаток №5 до Документації.docx | |
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 4.PDF | |
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 1.PDF | |
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 3.PDF | |
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 2.PDF |
26 квітня 2024 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2024 11:12 |
ТД-Укриття (Нова редакці-2).doc
|
||||||
26 квітня 2024 11:12 |
Перелік змін до ТД -2.docx
|
||||||
25 квітня 2024 15:03 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
18 квітня 2024 11:51 |
Додаток №5 до Документації.docx
|
||||||
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 4.PDF
|
||||||
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 1.PDF
|
||||||
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 3.PDF
|
||||||
18 квітня 2024 11:51 |
Дефектний акт 2.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін виконання закупівлі у Прозорро UA-2024-04-18-004781-a не відповідає ТД
Дата подання: 22 квітня 2024 11:17
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:56
Доброго дня, шановний замовник. На сайті Прозорро за посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-18-004781-a вказано Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024. Але в тендерній документації та Договорі : Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг 120 календаних днів з моменту укладання договору. Що мається на увазі? Різночитання не припустиме. Приведіть у відповідність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне: Дата поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг проставлена віповідно до п.10.1 розділу 10 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» договору з виготовлення проектно-кошторисної документації, а саме: цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024, але в будь-якому випадку ДО ПОВНОГО ВИКОНАННЯ СТОРОНАМИ СВОЇХ ОБОВ’ЯЗКІВ за цим Договором. Це передбачено Замовником у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування. Прошу примати до уваги строки: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг 120 календаних днів з моменту укладання договору, відповідно до вимог Тендерної документації.
Безпідставні вимоги, щодо наявності працівників
Дата подання: 22 квітня 2024 12:29
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:58
Доброго дня, шановний замовник. Відповідно вимог Додатку 2 до Документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим замовником відповідно до ст.16 закону, а саме наявності працівників необхідної кваліфікації: Обов’язкова наявність наступних працівників: інженерів – проектувальників відповідних напрямів, експерт будівельний І категорії, архітектора, інженера з охорони праці та інженера-консультанта з будівництва.
По-перше: Відповідно ДБНУ експерт будівельний здійснює експертизу містобудівної документації державного, регіонального та місцевого рівнів на відповідність законодавчим та нормативно-правовим актам, що регулюють правові та організаційні основи містобудівної діяльності. Він здійснює експертизу проектної та планувальної документації на відповідність містобудівним, об'ємно-планувальним, архітектурним, конструктивним, технічним, технологічним вимогам та схемам планування територій. Відповідно Тендерної документації передбачено саме роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації. Також не вказана спеціалізація цього експерта. Тож, вимога щодо експерта будівельного взагалі не стосується проектної організації, так як видає експертний звіт та реєструє в Єдиній базі будівництва спеціалізована експертна організація (з наявністю певного переліку експертів), яка має на це дозвіл та внесена до реєстру експертиз, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону. Вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації наявність експерта будівельного 1 категорії.
По-друге: яким чином інженер з охорони праці має відношення до роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації? Ви мабуть, переплутали вимоги до розробки проектно документації з вимогами до виконання будівельних робіт. Він не має ні відповідної освіти, взагалі жодного відношення до архітектурно-будівельного діяльності. Тож, вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації наявність інженера з охорони праці.
По-третє: Інженер-консультант безпосередньо працює з замовником і підрядником. Тобто, саме Замовник укладає договір з інженером-консультантом або спеціалізованою організацією задля відстоювання його інтересів (Замовника) під час проєктування, а особливо під час будівництва. Тож, наявність цього спеціаліста у проєктувальника ні на що не впливає і немає сенсу. Адже замовник вказує в тендерній документації (Додаток 2), що необхідно залучити працівників, що будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі. Тож, вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації наявність інженера-консультанта з будівництва.
В четверте: Відповідно Додатка 2 Тендерної документації обов’язкова наявність експерта будівельного І категорії за напрямком технічне обслуговування будівель і споруд класу наслідків (відповідальності). Що таке технічне обслуговування будівель і споруд? Немає такої спеціалізації. Тож, вимагаємо виключити з вимог Тендерної документації наявність експерта будівельного І категорії за напрямком технічне обслуговування будівель і споруд класу наслідків (відповідальності).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Інженера з охорони праці
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охорону праці» (далі по тексту – Закон), охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.
Згідно з ст. 2 вищевказаного Закону встановлюється, що дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.
Охорона праці гіг-спеціалістів, які уклали гіг-контракти з резидентом Дія Сіті, регулюється Законом України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", затвердженими з урахуванням його положень внутрішніми документами резидента Дія Сіті та укладеними з гіг-спеціалістами гіг-контрактами.
Ст. 4 Закону передбачається, що державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
Враховуючи вищевикладене, інженер з охорони праці буде мати безпосереднє відношення до роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації в частині встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підприємств та суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності.
Інженер-консультант (будiвництво )
П.п. 27, 28 Порядку розроблення, введения в дію та перегляду професiйних стандартiв, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31.05.2017 № 373 «Про затвердження Порядку розроблення ведення в дію та перегляду професійних стандартів» встановлюється, що висновок про дотримання вимог цього Порядку під час підготовки проекту професійного стандарту разом із документами, зазначеними у пункті 21 цього Порядку, суб’єкт перевірки не пізніше ніж через п’ять робочих днів після його підписання повертає розробнику для затвердження.
П.1.1 «Основна мета професійної діяльності» розділу 1 «Загальні відомості професійного стандарту» наказу Міністерства економіки України «Про затвердження професiйного стандарту "Інженер-консультант (будiвництво )" від 13.01.2022 № 108-22 встановлено, що органiзацiйне i консультацшне супроводження комплексу робiт, пов'язаних iз створенням об'екта будiвництва шляхом надання iнженерно¬консультацiйних послуг у будiвництвi, пов'язаних з процедурами закупiвель товарiв, робiт з розроблення проектної документацiї, будiвельних робiт, послуг будiвельного призначення, договiрними вiдносинами, органiзацiею будiвельного виробництва та управлiння реалiзацiею проектiв будiвництва, контролю кiлькiсних та якiсних показникiв виконання будiвельних робiт, удосконалення проектно'i документацiї, управлiння ризиками, якi виникають при реалiзацil будiвельних проектiв, досудового врегулювання спорiв та забезпечення заходiв з охорони працi з метою задоволення потреб учасникiв будiвельного ринку.
Враховуючи вищевикладене, наявність інженера-консультанта з будівництва у розроблені проектної документацiї є необхідним для консультаційного супроводження та удосконалення проектної документацiї, та висновки якого будуть необхідні Замовнику для реалізації проектних рішень на обєкті будівництва.
Експерт з технічного стану будівель та споруд
Відповідно до ст. 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», власники або управителі об’єктів будівництва забезпечують поточний огляд і періодичне обстеження прийнятих в експлуатацію у встановленому законодавством порядку об’єктів протягом усього періоду їх існування та несуть відповідальність за їх експлуатацію згідно із законом.
Обстеження об’єкта здійснюється з метою визначення його фактичного стану та оцінки його відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним законодавством, та вжиття заходів для забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації.
Порядок проведення обстеження встановлюється Кабінетом Міністрів України.
З урахуванням п. 4.1.б ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (зі змінами та доповненнями) та п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, обстеження об’єктів проводиться за рішенням власника або управителя об’єкта, а обстеження пошкоджених об’єктів може проводитися за рішенням уповноважених органів - виконавчих органів відповідних сільських, селищних, міських рад або у випадках, передбачених законодавством, військовими адміністраціями.
Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, визначені статтею 39-2 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, зокрема об’єкти закладів освіти, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення, будівлі адміністративного призначення, а також об’єкти інженерної, транспортної інфраструктури, об’єкти енергетики, що відповідно до проектної документації, затвердженої в установленому законодавством порядку, за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Обстеження об’єктів проводиться в разі:
настання строку наступного обстеження відповідно пункту 5 цього Порядку (планове обстеження);
виявлення дефектів, пошкоджень і деформацій у процесі поточного огляду та технічного обслуговування об’єкта, що проводиться його власником або управителем;
необхідності прийняття рішення про подальшу експлуатацію (у тому числі відновлення шляхом капітального ремонту, реконструкції, реставрації) або демонтаж (ліквідацію) у зв’язку з пошкодженням об’єкта внаслідок позапроектних впливів (пожежі, стихійного лиха, аварії, воєнних дій або терористичних актів), у тому числі на підставі актів, складених уповноваженими органами;
проведення перевірки технічного стану об’єкта для виконання проектних робіт із капітального ремонту, реконструкції, реставрації;
проведення перевірки врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Обстеження об’єкта, що проводиться в разі виявлення дефектів, пошкоджень і деформацій у процесі поточного огляду та технічного обслуговування об’єкта або прийняття рішення про подальшу експлуатацію (у тому числі відновлення шляхом капітального ремонту, реконструкції, реставрації) або демонтаж (ліквідацію) у зв’язку з пошкодженням об’єкта внаслідок позапроектних впливів (пожежі, стихійного лиха, аварії, воєнних дій або терористичних актів), проводиться за такими етапами:
підготовка до проведення обстеження;
попереднє та/або основне (детальне) обстеження;
складення звіту про результати обстеження із рекомендаціями щодо подальшої експлуатації.
Підготовка до проведення обстеження об’єкта здійснюється шляхом:
ознайомлення з об’єктом, його об’ємно-планувальним і конструктивним рішеннями, виконавчою геодезичною документацією, матеріалами інженерно-геологічних вишукувань;
проведення аналізу наявної проектної та технічної документації;
складення програми робіт з обстеження на підставі погодженого власником або управителем об’єкта технічного завдання.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що в силу п. 4.1.б ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (зі змінами та доповненнями) та п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, експерт будівельний І категорії за напрямком технічне обслуговування будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2/СС3 в силу своєї кваліфікації не може проводити, експертизу проектів будівництва згідно п. п. 6 та 7 розділу «Експертиза проектів будівництва» Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», оскільки останні, мають кваліфікаційні сертифікати на роботи (послуги) повязані із створення обєктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, а саме: «експертиза проектної документації в частині»
Вимогами тендерної документації, додатком 2 розділу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», замовником висувалась вимога, про обов’язковість надання копії чи оригіналу сертифікату інженерів - проектувальників в частині: експерт будівельний І категорії за напрямком технічне обстеження будівель і споруд класу наслідкі
Інженера з охорони праці
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охорону праці» (далі по тексту – Закон), охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.
Згідно з ст. 2 вищевказаного Закону встановлюється, що дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.
Охорона праці гіг-спеціалістів, які уклали гіг-контракти з резидентом Дія Сіті, регулюється Законом України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні", затвердженими з урахуванням його положень внутрішніми документами резидента Дія Сіті та укладеними з гіг-спеціалістами гіг-контрактами.
Ст. 4 Закону передбачається, що державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
Враховуючи вищевикладене, інженер з охорони праці буде мати безпосереднє відношення до роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації в частині встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підприємств та суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності.
Інженер-консультант (будiвництво )
П.п. 27, 28 Порядку розроблення, введения в дію та перегляду професiйних стандартiв, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31.05.2017 № 373 «Про затвердження Порядку розроблення ведення в дію та перегляду професійних стандартів» встановлюється, що висновок про дотримання вимог цього Порядку під час підготовки проекту професійного стандарту разом із документами, зазначеними у пункті 21 цього Порядку, суб’єкт перевірки не пізніше ніж через п’ять робочих днів після його підписання повертає розробнику для затвердження.
П.1.1 «Основна мета професійної діяльності» розділу 1 «Загальні відомості професійного стандарту» наказу Міністерства економіки України «Про затвердження професiйного стандарту "Інженер-консультант (будiвництво )" від 13.01.2022 № 108-22 встановлено, що органiзацiйне i консультацшне супроводження комплексу робiт, пов'язаних iз створенням об'екта будiвництва шляхом надання iнженерно¬консультацiйних послуг у будiвництвi, пов'язаних з процедурами закупiвель товарiв, робiт з розроблення проектної документацiї, будiвельних робiт, послуг будiвельного призначення, договiрними вiдносинами, органiзацiею будiвельного виробництва та управлiння реалiзацiею проектiв будiвництва, контролю кiлькiсних та якiсних показникiв виконання будiвельних робiт, удосконалення проектно'i документацiї, управлiння ризиками, якi виникають при реалiзацil будiвельних проектiв, досудового врегулювання спорiв та забезпечення заходiв з охорони працi з метою задоволення потреб учасникiв будiвельного ринку.
Враховуючи вищевикладене, наявність інженера-консультанта з будівництва у розроблені проектної документацiї є необхідним для консультаційного супроводження та удосконалення проектної документацiї, та висновки якого будуть необхідні Замовнику для реалізації проектних рішень на обєкті будівництва.
Експерт з технічного стану будівель та споруд
Відповідно до ст. 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», власники або управителі об’єктів будівництва забезпечують поточний огляд і періодичне обстеження прийнятих в експлуатацію у встановленому законодавством порядку об’єктів протягом усього періоду їх існування та несуть відповідальність за їх експлуатацію згідно із законом.
Обстеження об’єкта здійснюється з метою визначення його фактичного стану та оцінки його відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним законодавством, та вжиття заходів для забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації.
Порядок проведення обстеження встановлюється Кабінетом Міністрів України.
З урахуванням п. 4.1.б ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (зі змінами та доповненнями) та п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, обстеження об’єктів проводиться за рішенням власника або управителя об’єкта, а обстеження пошкоджених об’єктів може проводитися за рішенням уповноважених органів - виконавчих органів відповідних сільських, селищних, міських рад або у випадках, передбачених законодавством, військовими адміністраціями.
Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, визначені статтею 39-2 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, зокрема об’єкти закладів освіти, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення, будівлі адміністративного призначення, а також об’єкти інженерної, транспортної інфраструктури, об’єкти енергетики, що відповідно до проектної документації, затвердженої в установленому законодавством порядку, за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Обстеження об’єктів проводиться в разі:
настання строку наступного обстеження відповідно пункту 5 цього Порядку (планове обстеження);
виявлення дефектів, пошкоджень і деформацій у процесі поточного огляду та технічного обслуговування об’єкта, що проводиться його власником або управителем;
необхідності прийняття рішення про подальшу експлуатацію (у тому числі відновлення шляхом капітального ремонту, реконструкції, реставрації) або демонтаж (ліквідацію) у зв’язку з пошкодженням об’єкта внаслідок позапроектних впливів (пожежі, стихійного лиха, аварії, воєнних дій або терористичних актів), у тому числі на підставі актів, складених уповноваженими органами;
проведення перевірки технічного стану об’єкта для виконання проектних робіт із капітального ремонту, реконструкції, реставрації;
проведення перевірки врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Обстеження об’єкта, що проводиться в разі виявлення дефектів, пошкоджень і деформацій у процесі поточного огляду та технічного обслуговування об’єкта або прийняття рішення про подальшу експлуатацію (у тому числі відновлення шляхом капітального ремонту, реконструкції, реставрації) або демонтаж (ліквідацію) у зв’язку з пошкодженням об’єкта внаслідок позапроектних впливів (пожежі, стихійного лиха, аварії, воєнних дій або терористичних актів), проводиться за такими етапами:
підготовка до проведення обстеження;
попереднє та/або основне (детальне) обстеження;
складення звіту про результати обстеження із рекомендаціями щодо подальшої експлуатації.
Підготовка до проведення обстеження об’єкта здійснюється шляхом:
ознайомлення з об’єктом, його об’ємно-планувальним і конструктивним рішеннями, виконавчою геодезичною документацією, матеріалами інженерно-геологічних вишукувань;
проведення аналізу наявної проектної та технічної документації;
складення програми робіт з обстеження на підставі погодженого власником або управителем об’єкта технічного завдання.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що в силу п. 4.1.б ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (зі змінами та доповненнями) та п. 2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257, експерт будівельний І категорії за напрямком технічне обслуговування будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2/СС3 в силу своєї кваліфікації не може проводити, експертизу проектів будівництва згідно п. п. 6 та 7 розділу «Експертиза проектів будівництва» Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», оскільки останні, мають кваліфікаційні сертифікати на роботи (послуги) повязані із створення обєктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, а саме: «експертиза проектної документації в частині»
Вимогами тендерної документації, додатком 2 розділу: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», замовником висувалась вимога, про обов’язковість надання копії чи оригіналу сертифікату інженерів - проектувальників в частині: експерт будівельний І категорії за напрямком технічне обстеження будівель і споруд класу наслідкі
аналогічний договір
Дата подання: 22 квітня 2024 12:36
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:59
Вітаємо! Чи буде вважатися за аналогічний такий договір: нове будівництво/реконструкція/капітальний ремонт наприклад будівлі або підвальних приміщень, у складі яких є захисні споруди, які за формою та обсягами робіт відповідють предмету закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним договором буде вважатись договір: нового будівництва або реконструкція або капітальний ремонт у складі яких є захисні споруди, які за формою та обсягами робіт відповідють предмету закупівлі та відносяться до класу наслідків (відповідності) СС2/СС3
Кошторисні розрахунки-?
Дата подання: 22 квітня 2024 13:02
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:01
Добрий день, шановний Замовник. Поясніть будь ласка чи потрібно надавати кошторисні розрахунки під час надання тендерної пропозиції. За якою формою? Бо не зрозуміло, як саме замовник буде перевіряти відповідність та обгрунтованість цін потенційних учасників. З чього саме вона складається? Також в Договорі немає додатків, які б обгрунтовали ціни, які необхідно вказати в Додатку 1 до Договору Технічна специфікація.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво кошторисна вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається:
1) із застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування;
2) на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
3) за калькуляційним методом.
Під час надання тендерної пропозиції Учасник може надати кошторисні розрахунки виконані по одному із вищезазначених методів у довідці довільної форми.
Відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво кошторисна вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначається:
1) із застосування відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування;
2) на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи;
3) за калькуляційним методом.
Під час надання тендерної пропозиції Учасник може надати кошторисні розрахунки виконані по одному із вищезазначених методів у довідці довільної форми.
Працівники
Дата подання: 22 квітня 2024 15:08
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:02
Шановний Замовник. Відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання інформації що
експерт будівельний І категорії за напрямком технічне ОБСЛУГОВУВАННЯ будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2/СС3.
Зазначаємо, що дана спеціальність фахівця визначене не коректно, оскільки відповідно до винного законодавста вона визначається як : " експерт будівельний І категорії за напрямком технічне ОБСТЕЖЕННЯ будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2/СС3.
Просимо замовника привести вимогу документації у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: за результатами розгляду Вашого звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне: Так, була зроблена описка, тому просимо приймати до уваги: експерт будівельний І категорії за напрямком технічне ОБСТЕЖЕННЯ будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС2/СС3. Замовником буде внесено відповідні зміни до ТД.
Про усунення невідповідностей
Дата подання: 22 квітня 2024 16:03
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:04
Шановний Замовнику, умовами тендерної документації передбачається вимога до Учасників, а саме «Учасник у складі пропозиції має надати чинний сертифікат на систему керування інформаційною безпекою, що відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» або сертифікат на систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022, IDT «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги». Сертифікати повинні підтвердити, що система керування інформаційною безпекою робіт/послуг учасника стосовно діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії та технічного консультування в цих сферах, діяльності у сфері архітектури відповідає вимогам національного та міжнародного стандартам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 та ISO/IEC 27001:2022, IDT. Сертифікати мають бути чинними; виданими органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). При цьому, якщо в сертифікатах учасника зазначено щорічне підтвердження чинності сертифікатів у відповідний період (що вже настав) учасник повинен додатково до сертифікатів надати документи про проходження перевірки/аудиту, яким підтверджується чинність наданих сертифікатів у складі тендерної пропозиції.».
Але вище зазначені стандарти, це адаптовані європейські стандарти, яких зобов'язують дотримуватися лише банки України задля захисту інформації. Оскільки замовником не обгрунтовано необхідність надання відповідних сертифікатів, просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної докумкентації.
На підтвердження нашої вимоги надаємо практику АМКУ (Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а)
Учасник залишає за собою право, у разі не усунення невідповідностей, звернутися зі скаргою на оскарження умов тендерної документації до Антимонопольного комітету України.
Дякую за поразуміння та сподіваємось на подальшу співпрацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему керування інформаційною безпекою, що відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» або сертифікат на систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022, IDT «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» буде відхилена, замовником розглядається питання щодо внесення відповідних змін до ТД.
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 25 квітня 2024 15:55
Дата відповіді: 26 квітня 2024 09:27
Шановний Замовник, просимо уточнити чи буде відсутність кошторисних розрахунків у складі пропозиції підставою для відхилення?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Замовником буде внесено уточнення (зміни) до ТД , що стосуються інформації про розрахунки.
Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги
Дата подання: 25 квітня 2024 18:16
Дата відповіді: 26 квітня 2024 09:25
Шановний Замовнику!
Якою нормою чинного Законодавства Ви керувались коли відхиляли сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою) Вимоги?
Якщо Згідно з П. 1 «Сфера застосування» розділу «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності — Системи управління інформаційною безпекою — Вимоги» ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT) зазначено, що цей документ визначає вимоги щодо встановлення, впровадження, підтримки та постійного вдосконалення системи управління інформаційною безпекою в контексті організації. Цей документ також містить вимоги до оцінки та обробки ризиків інформаційної безпеки відповідно до потреб організації. Вимоги, встановлені в цьому документі, є загальними. застосовується до всіх організацій, незалежно від типу, розміру чи характеру.
Таким чином є незрозумілим те, що Ви в п. 14.додатку №1 до Тендерної документації встановлюєте у складі пропозиції має бути наданий чинний, виданими органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності) сертифікат, зокрема ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 та ISO/IEC 27001:2022, IDT, але потім без законодавчого обгрунтування приймаєте рішення про «розгляд питання щодо внесення відповідних змін до ТД.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!!! Згідно з абзацом 3 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), а саме:
«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів..». Таке рішення Замовника є його законним правом.
«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів..». Таке рішення Замовника є його законним правом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" |
1 413 354,00
UAH з ПДВ
|
1 403 162,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" |
1 732 538,85
UAH з ПДВ
|
1 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УКРБУДПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ" |
1 838 541,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
1 942 576,80
UAH з ПДВ
|
1 942 576,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОРЕКТОР" |
2 005 766,40
UAH з ПДВ
|
1 995 574,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" #40381892 |
Переможець |
1 403 162,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 15:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 15:21
|