Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шпаклівка, грунтівка та затірка
Очікувана вартість
122 540,00 UAH
UA-2024-04-18-000321-a 88416ce2e73f49db87491f31b4adcd2c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Копач

+380679044856 tender3014@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3014 Національної гвардії України (м.Одеса)
Код ЄДРПОУ: 37760707
Вебсайт: https://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Людмила Копач
+380679044856
tender3014@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2024 08:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 122 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 612,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


акупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель. Договір буде укладатись з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Затірка для швів Ceresit CE 40/2 графіт 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
77 штука
Грунтівка кварцева ANSERGLOB EG 62 ACRIL (QUARTZ GRUNT)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
30 штука
Грунтівка універсальна (грунт глибокопроникаючий) EG-60, 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
500 кілограм
Шпаклівка KNAUF FUGENFULLER 25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
1500 кілограм
Шпаклівка KNAUF HP START, 30кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
1500 кілограм
Шпаклівка KNAUF HP FINISH, 25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата 100 % вартості Товару протягом 90 робочих днів з дати, вказаної у підписаній видатковій накладній та поставки товару. Виникнення бюджетних зобов’язань за договором настає у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 90 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2024 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 08:39
Оголошення (1 арк.-підпис).pdf
18 квітня 2024 08:39
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 квітня 2024 08:39
Проєкт договору.docx
18 квітня 2024 08:39
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

анал
Дата подання: 19 квітня 2024 09:16
Дата відповіді: 19 квітня 2024 09:32
Доброго дня, аналоги/еквіваленти з не гіршими показниками будуть розглядатись?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Згідно з абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Умовами даного Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Додаток 2) не передбачено надання аналогічного та / або еквівалентного товару.
Вираз "або еквівалент"
Дата подання: 22 квітня 2024 16:30
Дата відповіді: 23 квітня 2024 14:41
Згідно ст. 23 Закону про публічні закупівлі: "Стаття Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності - 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Пункт 4 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, який Ви трактуєте у зверненні, застосовується при проведенні відкритих торгів. Дана закупівля проводиться керуючись п.п. 2 п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості 1275), а саме у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Згідно з абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник МАЄ ПРАВО, А НЕ ОБОВ’ЯЗОК вказувати за необхідності які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Умовами даного Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Додаток 2) не передбачено надання аналогічного та / або еквівалентного товару.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій