Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
157 526,50 UAH
UA-2024-04-17-012841-a 57f7f58960a742f4ba2069c2ecd639a6
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Русанова

+380665870721 a4362@navy.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4362
Код ЄДРПОУ: 24300942
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Діана Русанова
+380665870721
a4362@navy.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 10:00
Початок аукціону: 26 квітня 2024 12:55
Початок аукціону: 26 квітня 2024 12:55
Очікувана вартість: 157 526,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 787,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Ноутбук разом із програмним забезпеченням Win 10(11) Pro, в комплекті із маніпулятором “Миша” та сумкою для ноутбуку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, пров.Штабний 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів, на підставі видаткової накладної (накладної), після фактичної поставки товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2024 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 10:05
Оголошення ноутбуки 6 к-тів.docx
17 квітня 2024 17:41
Інформація яка включається до оголошення про закупівлю.docx
18 квітня 2024 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2024 10:05
Оголошення ноутбуки 6 к-тів.docx
17 квітня 2024 17:41
Оголошення ноутбуки 6 к-тів.docx
17 квітня 2024 17:41
Інформація яка включається до оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

9. Антивірусне програмниме забезпечення ESET Endpoint Security версії не нижче 10.0, терміном дії ліцензії не менше одного року.
Дата подання: 19 квітня 2024 16:10
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:33
Доброго дня! Чи буде розглядатися еквівалент Антивірусному програмному забезпеченню ESET Endpoint Security версії не нижче 10.0, терміном дії ліцензії не менше одного року? На такий як - Електронний ключ доступу до програмного продукта «ESET NOD32 Antivirus (A1)» На 1 рік для захисту 1 ?
Відповідь: Доброго дня! У переліку дозволеного до використання програмного забезпечення у Збройних Силах України є тільки ESET Endpoint Security/Protect Advanced.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" 157 524,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" 123 156,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Шевченко Артур Самвелович" 155 990,00
UAH з ПДВ
98 111,11
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисак Богдан Олексійович 98 922,00
UAH з ПДВ
98 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Руденко Сергій Михайлович" 142 500,00
UAH з ПДВ
142 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 154 494,00
UAH з ПДВ
154 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2024 19:56
Відмова ПОРТАЛ.pdf
24 квітня 2024 21:05
Електронний підпис
24 квітня 2024 21:04
Основні — копия.zip
24 квітня 2024 21:04
Гарант.лист — копия (2).pdf
24 квітня 2024 21:04
Гарант.лист — копия.pdf

Публічні документи

14 травня 2024 09:47
Електронний підпис
14 травня 2024 09:47
Лист відмова.pdf
24 квітня 2024 23:49
Електронний підпис
24 квітня 2024 23:49
Електронний підпис
24 квітня 2024 23:48
Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2024 23:48
Статут.pdf
24 квітня 2024 23:48
Довідка не з рф.pdf
24 квітня 2024 23:48
Виписка.pdf
24 квітня 2024 23:48
Витяг.pdf
24 квітня 2024 23:48
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2024 23:48
Гарантійний лист.pdf
24 квітня 2024 23:48
Протокол.pdf
24 квітня 2024 23:48
Відомості з ЄДРПО.pdf
24 квітня 2024 23:48
Паспорт та ІПН.pdf
24 квітня 2024 23:48
Опис.pdf
24 квітня 2024 23:48
Наказ.pdf
24 квітня 2024 23:48
Технчна специфікація.pdf

Публічні документи

24 квітня 2024 22:29
Електронний підпис
24 квітня 2024 22:27
привод сертиф.pdf.p7s
24 квітня 2024 22:27
мишка сес_ декл.pdf.p7s
24 квітня 2024 22:27
мишка сес_ декл.pdf
24 квітня 2024 22:27
установчі документи.pdf.p7s
24 квітня 2024 22:27
установчі документи.pdf
24 квітня 2024 22:27
привод сертиф.pdf
24 квітня 2024 22:27
додаток 2. технічні.pdf.p7s
24 квітня 2024 22:27
додаток 2. технічні.pdf
24 квітня 2024 22:27
декларації Acer.pdf.p7s
24 квітня 2024 22:27
декларації Acer.pdf

Публічні документи

24 квітня 2024 21:04
Електронний підпис
24 квітня 2024 21:04
Електронний підпис
24 квітня 2024 21:03
Технічна документація.pdf
24 квітня 2024 20:32
ГЛ щодо санкцій — 2.pdf
24 квітня 2024 20:32
ГЛ щодо санкцій.pdf
24 квітня 2024 20:32
Витяг 19.03.2024.pdf
24 квітня 2024 20:32
юридичні копія.pdf
24 квітня 2024 20:32
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА"

ФОП "Шевченко Артур Самвелович"

ФОП Лисак Богдан Олексійович

ФОП "Руденко Сергій Михайлович"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
#45119322
Рішення скасоване 94 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2024 14:29
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА"
#45119322
Відхилено 94 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2024 14:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА"
#44319152
Рішення скасоване 98 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2024 09:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА"
#44319152
Відхилено 98 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2024 10:04
ФОП "Шевченко Артур Самвелович"
#3587807533
Відхилено 98 111,11
UAH з ПДВ
16 травня 2024 11:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 10:21
ФОП Лисак Богдан Олексійович
#3712501975
Переможець 98 922,00
UAH з ПДВ
16 травня 2024 17:26

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі документів пропозиції ФОП “Шевченко Артур Самвелович” надані документи не відповідають вимогам щодо оформлення пропозиції, зазначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме є недоступними для відтворення (присутні документи не у загальнодоступних форматах для відтворення, таких як .pdf, .doc, .docx). 1.2. В складі пропозиції ФОП “Шевченко Артур Самвелович” відсутній гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 1.3. В складі пропозиції ФОП “Шевченко Артур Самвелович” відсутня довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі. 1.4. В складі пропозиції ФОП “Шевченко Артур Самвелович” відсутній гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України. 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 16.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено в тому числі наступне: “Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”. Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна містити повну назву товару з кодом виробника; 3) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 4) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів або імені особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали/ім’я особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У разі відсутності цієї інформації або у разі ненакладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону”. 2.2. Згідно положень п. 2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наступне: “Гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА”. 2.3. Згідно положень п. 3. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наступне: “Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ)”. 2.4. Згідно положень п. 4. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наступне: “Гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанову Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені п.п. 1 п. 1 цієї постанови; постанову Кабінету Міністрів України “Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації” від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України “Про захист економічної конкуренції”. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи своєї пропозиції у загальнодоступних форматах для відтворення, таких як .pdf, .doc, .docx, що відповідають ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна містити повну назву товару з кодом виробника; 3) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП); 4) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів або імені особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). 3.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист від Учасника, яким він підтверджує, що учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування; юридичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ). 3.4. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України “Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації” від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України “Про захист економічної конкуренції”.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2024 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лисак Богдан Олексійович
#3712501975
98 922,00
UAH з ПДВ
Документи