Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
3 532 491,00 UAH
UA-2024-04-17-012415-a ● e57e4f9022b34060bcc79a3919396d3d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Солотвинська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01993368 |
Місцезнаходження: | 77753, Україна , Івано-Франківська обл., смт СОЛОТВИН, вул. Грушевського, буд. 20 |
Контактна особа: |
Ольга Іванків +380347141246 srl01993368@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 532 491,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 662,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77753, Україна, Івано-Франківська область, смт.Солотвин, вул.Грушевського,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Додатки ТД.docx | |
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Тендерна документація.docx | |
01 травня 2024 15:53 |
Перелік змін до ТД.docx |
01 травня 2024 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Додатки ТД.docx
|
|||
01 травня 2024 15:53 |
Нова редакція Тендерна документація.docx
|
|||
01 травня 2024 15:53 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація Учасників
Дата подання: 21 квітня 2024 19:14
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:55
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ
Доброго дня! Відповідно до Додатку № 4 пункт 17 до Тендерної документації «учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт Замовника. На підтвердження проведення огляду в складі пропозиції надається Акт попереднього огляду предмета закупівлі (об’єкту) у довільній формі підписаний представником замовника та представником учасника та завірений печатками».
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт попереднього огляду об’єкта за підписом представника Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта попереднього огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Прошу, внести відповідні зміни до Додатку № 4 пункт 17 до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання акту попереднього огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ознайомившись із Вашим проханням, повідомляємо наступне.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Ознайомившись із Вашим проханням, повідомляємо наступне.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Підтверджуючі документи
Дата подання: 23 квітня 2024 13:21
Дата відповіді: 23 квітня 2024 17:00
Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасник надає оригінал або копію, завірену учасником, аналогічного договору (з додатками до договорів, якщо наявні, додатковими угоди, за наявності, видаткової(-вих) накладної (-них), виписка з банку про платежі за договором вказаним у довідці)). Учасник надає документи/ документи, що підтверджують повне виконання вказаного аналогічного договору (КБ-2, КБ-3).
Пунктом 6.1. Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 передбачено, що Взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт проводяться за період, встановлений в договорі (щомісячно, за етап тощо).
При визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єкту будівництва застосовуються первинні облікові документи «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку 36 та додатку 37 Настанови, та при твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості — «Звіт про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період (місяць/рік)», «Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період» та «Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт», які наведено у додатках 38, 39 та 40 Настанови.
Таким чином документами про виконання робіт є «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3).
Прошу надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт нормативного акту на підставі чого Ви, як Замовник вимагаєте надати видаткові накладні та виписку з банку про платежі за договором вказаним у довідці, оскільки дані документи є внутрішньо-господарськими, і ми не зобов’язані Вам надавати вище вказані документи. Видаткові накладні підтверджують факт оплати товару, а виконання робіт підтверджується актами про повне виконання вказаного договору (КБ-2, КБ-3).
На підставі вище викладеного вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу про надання в складі пропозиції видаткової(-вих) накладної (-них), виписка з банку про платежі за договором вказаним у довідці.
У разі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Згідно ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.
Частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 Цивільного кодексу України).
Тобто, під виконанням договору слід розуміти сукупність встановлених цивільних прав і обов’язків сторін, а саме виконання робіт підрядником та виконання зобов’язань з оплати робіт відповідним замовником.
Не можна ототожнювати факт виконання робіт та виконання договору, оскільки це суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність виключно документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) є підтвердженням виконання тільки робіт, а не договору в цілому.
Враховуючи вищенаведене, Замовником вимагається від учасника процедури закупівлі подання ними документального підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто його повного виконання, що має наслідком обов’язок підтвердження учасником виконання робіт та отримання оплати за відповідні роботи. Таким підтвердженням зокрема але не виключно можуть бути виписки з банку про платежі, платіжні доручення.
Згідно ч. 1 та п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник може установлювати такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 526 Цивільного кодексу України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін.
Частиною 1 ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 Цивільного кодексу України).
Тобто, під виконанням договору слід розуміти сукупність встановлених цивільних прав і обов’язків сторін, а саме виконання робіт підрядником та виконання зобов’язань з оплати робіт відповідним замовником.
Не можна ототожнювати факт виконання робіт та виконання договору, оскільки це суперечить нормам чинного законодавства.
Наявність виключно документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) є підтвердженням виконання тільки робіт, а не договору в цілому.
Враховуючи вищенаведене, Замовником вимагається від учасника процедури закупівлі подання ними документального підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто його повного виконання, що має наслідком обов’язок підтвердження учасником виконання робіт та отримання оплати за відповідні роботи. Таким підтвердженням зокрема але не виключно можуть бути виписки з банку про платежі, платіжні доручення.
Дискримінація Учасників
Дата подання: 24 квітня 2024 00:44
Дата відповіді: 25 квітня 2024 15:20
Для цього ми подамо додатково до цього пояснення , що даний акт являється згідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принцип і вимоги здійснення публічних закупівель та дискримінацією учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду обєкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може обєктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників , що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Є випадки Замовник свідомо не підписав акта огляду тим самим зменшуючи коло потенційних учасників . Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт попереднього огляду об’єкта за підписом представника Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта попереднього огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Прошу, внести відповідні зміни до Додатку № 4 пункт 17 до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання акту попереднього огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.Ми Вам Замовнику надаємо рішення Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною тому, що Замовник по кількості актів огляду має не заперечні дані кількості учасників , що суперечить Закону України про конфенденційність, та дискримінацію.
Просимо не зловживати тому, що ми звернемось до Антимонопольного комітету України, а це буде за Ваші Замовника кошти і втрата часу і подальшого рішення чи будете Ви проводити тендер про закупівлю.
У нас час ще є.
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомившись із Вашим проханням, повідомляємо наступне.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту, що визначено Тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що у наведених Вами рішеннях АМКУ зазначалось, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної умови (наявність Акту обстеження), наявність ризиків не підписання та розкриття учасників. Проте, нами надано аргументоване та доступне обґрунтування необхідності вказаної вимоги, у порядку який не порушує норми чинного законодавства України та вказані обставини АМКУ.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Умова щодо надання Акту обстеження, так само як і умова про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність матеріально-технічної бази, направлена до всіх учасників, а не тільки до певної групи осіб чи окремої особи. Жодна з наведених умов не містить відмінність, виключення, обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав учасників закупівлі.
Не може бути визначена дискримінаційною вимога, з підстав, що були випадки не підписання певними замовниками Актів попереднього огляду. Такі дії є порушенням взятих відповідним замовником на себе зобов’язань, а не дискримінаційною вимогою.
Щодо кількості учасників закупівлі, то для замовника це не дає жодних ані переваг, ані інформації, ані додаткових відомостей, які б могли будь-яким чином вплинути на закупівлю, оскільки наявність підписаного акту певною особою не є гарантією участі такої особи в закупівлі.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Пунктом 17 Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт перекриття даху стаціонарного корпусу КНП «Солотвинська лікарня» Солотвинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (далі – Тендерна документація) передбачено, що одним із документів, які надаються учасником в складі пропозиції є акт огляду об’єкта, який буде складений за наслідком ознайомлення Учасника з об’єктом, на якому будуть виконуватись роботи з підписом уповноваженого представника Учасника та представника Замовника, який має право підписувати документи від імені Замовника. Після проведення огляду Замовник зобов’язується підписати Акт огляду об’єкту.
Дана вимога не порушує право учасника на конфіденційність, оскільки Тендерна документація не містить вимоги вказувати інформацію про пропозицію учасника, яка є конфіденційною. Дана вимога сформована виключно для підтвердження можливості виконання учасником робіт визначених у закупівлі та виключення виникнення додаткових витрат.
Також відсутні корупційні ризики, оскільки Акт огляду об’єкту підписує уповноважений представник Замовника, а не уповноважена особа Замовника. Звертаємо увагу, що Замовник зобов’язаний підписати Акт огляду об’єкту, що визначено Тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що у наведених Вами рішеннях АМКУ зазначалось, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної умови (наявність Акту обстеження), наявність ризиків не підписання та розкриття учасників. Проте, нами надано аргументоване та доступне обґрунтування необхідності вказаної вимоги, у порядку який не порушує норми чинного законодавства України та вказані обставини АМКУ.
Не менш вагомим є той факт, що наявність рішень щодо певних положень у інших закупівлях не є причиною для визначення певної вимоги дискримінаційною.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ, при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із елементів, що складається з кількох етапів. Одним із них є підготовка до проведення обстеження, що включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж (за наявності) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Умова щодо надання Акту обстеження, так само як і умова про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність матеріально-технічної бази, направлена до всіх учасників, а не тільки до певної групи осіб чи окремої особи. Жодна з наведених умов не містить відмінність, виключення, обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав учасників закупівлі.
Не може бути визначена дискримінаційною вимога, з підстав, що були випадки не підписання певними замовниками Актів попереднього огляду. Такі дії є порушенням взятих відповідним замовником на себе зобов’язань, а не дискримінаційною вимогою.
Щодо кількості учасників закупівлі, то для замовника це не дає жодних ані переваг, ані інформації, ані додаткових відомостей, які б могли будь-яким чином вплинути на закупівлю, оскільки наявність підписаного акту певною особою не є гарантією участі такої особи в закупівлі.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Не точність
Дата подання: 27 квітня 2024 22:42
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:50
Доброго вечора. Перепрошую у Вас пункт 6. Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок 100 м2 10,761 , а пункт 7 матеріали - Гідроізоляційна мембрана м2 869,76 . Якщо Ви улаштовуєте кількість 1076,1м2 то як може бути матеріал менше і становити в кількості 869,76м2 по факту повинно бути 1237,515м2 згідно норми.
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідні зміни будуть внесені до ТД, зокрема, до технічного завдання.
Повторна помилка
Дата подання: 28 квітня 2024 23:45
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:50
Доброго вечора. Перепрошую у Вас таж помилка і в пункті 58. Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок 100 м2 10,761 , а пункт 59 матеріали - Гідроізоляційна мембрана м2 695,69 . Якщо Ви улаштовуєте кількість 1076,1м2 то як може бути матеріал менше і становити в кількості 695,69 м2 по факту повинно бути 1237,515м2 згідно норми.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідні зміни будуть внесені до ТД, зокрема, до технічного завдання.
Просимо пояснення
Дата подання: 29 квітня 2024 00:08
Дата відповіді: 30 квітня 2024 11:49
Перепрошуємо, що у Вас в пункті 24 Улаштування підшивки стель струганими дошками в кількості 72,5м2 потрібно мінусувати поясніть що це за робота що її потрібно знімати і де ми її вже брали і забирається і заробітна плата і матеріал, просимо пояснення. Те саме у пункті 77.
Відповідь: У відповідь повідомляємо, наступне: пунктом 24 та 77 виключаються витрати по обшиванні дошками обшивки, у зв’язку із тим, що в пункті 23 та 76 згідно норми КР3-39-5 враховано «Установлення брусків та обшивання дошками обшивки (1)».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Нестерук Володимир Ярославович |
3 304 071,32
UAH з ПДВ
|
3 304 071,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нестерук Володимир Ярославович #2840022378 |
Переможець |
3 304 071,32
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 14:51
|