Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони), бензин А-92 (налив), бензин А-92 (талони)
Очікувана вартість
2 118 100,00 UAH
UA-2024-04-17-006378-a ● 50b4a5af06eb4dfab0d20dab77981110
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34469193 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції,7 |
Контактна особа: |
Горюнова Марія Миколаївна 380577253953 kharkovgo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 12:05 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 2 118 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 590,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
дизельне паливо (налив) – 12 500 літрів, дизельне паливо (талони) – 12 500 літрів, бензин А-92 (налив) – 7 500 літрів, бензин А-92 (талони)– 7 500 літрів.
ДК 021:2015 - 09130000-9: Нафта і дистиляти,
Код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції:
Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони) - 09134200-9 Дизельне паливо,
Бензин А-92 (налив), бензин А-92 (талони) - 09132000-3 Бензин.
Код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції:
Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони) - 09134200-9 Дизельне паливо,
Бензин А-92 (налив), бензин А-92 (талони) - 09132000-3 Бензин.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (талони), бензин А-92 (налив), бензин А-92 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником на умовах післяоплати в розмірі 100% від вартості Товару на підставі підписаної обома Сторонами видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 13:15 |
ДОДАТОК 3 Тендерна пропозиція.docx | |
17 квітня 2024 13:15 |
ТД бензин, диз паливо.docx | |
17 квітня 2024 13:15 |
ДОДАТОК 4 Проєкт договору.docx | |
17 квітня 2024 13:15 |
ДОДАТОК 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 квітня 2024 13:15 |
ДОДАТОК 1 Тех характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виключення дискримінаційних умов
Дата подання: 19 квітня 2024 11:05
Дата відповіді: 21 квітня 2024 17:26
Шановний замовнику!
У додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» замовником встановлена вимога «обов’язкова наявність власних, орендованих або партнерських АЗС Учасника в межах м. Харків, а також в кожній області України, крім тимчасово окупованих територій».
Замовником є Департамент по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради, завданнями якого, відповідно до інформації, оприлюдненої на офіційному сайті Харківської міської ради (https://www.city.kharkiv.ua/uk/gorodskaya-vlast/ispolnitelnyie-organyi/departamentyi/departament-po-vzaimodejstviyu-s-pravooxranitelnyimi-organami-i-grazhdanskoj-zashhityi.html), є: забезпечення взаємодії органів місцевого самоврядування міста з правоохоронними органами і військовими формуваннями, здійснення заходів, пов'язаних з оборонною, мобілізаційною роботою, а також забезпечення прав мешканців територіальної громади міста у сфері захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, реалізація державної політики у сфері оборони щодо організації та здійснення на території міста Харкова заходів, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою, територіальною обороною та цивільною обороною (цивільним захистом) в умовах мирного часу та особливого періоду.
Замовник необґрунтовано вимагає наявність мережі АЗС у кожній області України, крім тимчасово окупованих територій, всупереч наявності АЗС багатьох брендів у самому м. Харків, що є порушенням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні публічних закупівель (стаття 5 Закону). Виникає питання до Замовника, навіщо Замовнику АЗС у кожній області України, якщо свою діяльність він здійснює в межах Харківської міської територіальної громади.
Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною та обмежувальною, оскільки задовільнити відповідну вимогу зможе лише один найбільший постачальник України, який має АЗС у кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій. Зазначена вимога тендерної документації обмежує нас в праві на участь, оскільки ми плануємо запропонувати Замовнику здійснювати відпуск палива в м. Харків, однак ми не маємо мережі АЗС у кожній області України.
Звертаємо увагу Замовника: встановлення вимоги щодо наявності АЗС у кожній області України за своєю суттю є вимогою щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді автозаправних станцій). При цьому, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Відповідні національні стандарти (ДСТУ 7687:2015 для бензину та ДСТУ 7688:2015 для дизельного палива) також не містять жодних вимог, щодо мінімальної кількості та територіального розташування АЗС.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та частину 4 статті 22 Закону, норми Особливостей.
Наявна практика органу оскарження (АМКУ) також підтверджує дискримінаційний характер процитованої вимоги тендерної документації. Для прикладу, рішення № 12640-р/пк-пз від 14.08.2023 (у закупівлі UA-2023-07-27-003021-a), відповідно до якого, твердження замовника щодо необхідності здійснення відряджень працівників у різні регіони України (для доставки автобусів) не було прийнято до уваги, а вимога щодо наявності АЗС у кожній області України, крім окупованих, визнана такою, що порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи поточну ситуацію у місті Харкові, впевнені, що замовник (структурний підрозділ органу місцевого самоврядування) як ніхто інший зацікавлений у економії коштів бюджету територіальної громади міста Харкова, з метою їх можливого перенаправлення на потреби оборони та зміцнення системи ППО. З цією метою, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги щодо наявності АЗС у кожній області України, що значно розширить можливості доступу до закупівлі учасників та позитивно вплине на економію бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Департаментом по взаємодії з правоохоронними органами та цивільного захисту Харківської міської ради розглянуто звернення щодо внесення змін до тендерної документації та вважаємо за необхідне пояснити наступне:
Закупівля проводиться на виконання Комплексної програми розвитку цивільного захисту, підвищення рівня публічної безпеки та сприяння організації територіальної оборони в місті Харкові на 2018-2025 роки, затвердженої рішенням 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017 №847/17 (зі змінами), яка передбачає заходи з накопичення матеріального резерву міста Харкова для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків, в тому числі пально-мастильних матеріалів.
Відпуск матеріальних цінностей з матеріального резерву міста Харкова здійснюється за рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради за нагальною потребою. Тобто наперед невідомо яким саме організаціям будуть видаватись пально-мастильні матеріали та де саме територіально виникне необхідність у рятувальних служб та ліквідаторів наслідків надзвичайних ситуацій отоварити талони.
Оскільки місто Харків, Харківська область та інші регіони України знаходяться в умовах військового стану, для оперативності усунення негативних наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт і заходів, вважаємо за необхідне не обмежувати територіально право на отримання пального організаціям, що борються з наслідками складної енергетичної ситуації або іншими надзвичайними ситуаціями.
У зв’язку з вищезазначеним вимогу щодо наявності АЗС у кожній області України, крім тимчасово окупованих територій, вважаємо обґрунтованою.
Таким чином, заперечуємо факт дискримінаційного характеру положень тендерної документації, дана вимога Замовника у змісті тендерної документації не є ні дискримінаційною, ні обмежувальною.
Щодо наведеної вами практики АМКУ, варто враховувати, що в Україні право не є прецедентним. Тобто рішення, яке було прийнято раніше, не обов’язково стає прецедентом для подібних справ у майбутньому. Вказане рішення може бути лише однією з можливих інтерпретацій чинного законодавства.
Закупівля проводиться на виконання Комплексної програми розвитку цивільного захисту, підвищення рівня публічної безпеки та сприяння організації територіальної оборони в місті Харкові на 2018-2025 роки, затвердженої рішенням 16 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 08.11.2017 №847/17 (зі змінами), яка передбачає заходи з накопичення матеріального резерву міста Харкова для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків, в тому числі пально-мастильних матеріалів.
Відпуск матеріальних цінностей з матеріального резерву міста Харкова здійснюється за рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради за нагальною потребою. Тобто наперед невідомо яким саме організаціям будуть видаватись пально-мастильні матеріали та де саме територіально виникне необхідність у рятувальних служб та ліквідаторів наслідків надзвичайних ситуацій отоварити талони.
Оскільки місто Харків, Харківська область та інші регіони України знаходяться в умовах військового стану, для оперативності усунення негативних наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт і заходів, вважаємо за необхідне не обмежувати територіально право на отримання пального організаціям, що борються з наслідками складної енергетичної ситуації або іншими надзвичайними ситуаціями.
У зв’язку з вищезазначеним вимогу щодо наявності АЗС у кожній області України, крім тимчасово окупованих територій, вважаємо обґрунтованою.
Таким чином, заперечуємо факт дискримінаційного характеру положень тендерної документації, дана вимога Замовника у змісті тендерної документації не є ні дискримінаційною, ні обмежувальною.
Щодо наведеної вами практики АМКУ, варто враховувати, що в Україні право не є прецедентним. Тобто рішення, яке було прийнято раніше, не обов’язково стає прецедентом для подібних справ у майбутньому. Вказане рішення може бути лише однією з можливих інтерпретацій чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» |
1 963 500,00
UAH з ПДВ
|
1 963 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ" |
2 116 950,00
UAH з ПДВ
|
2 116 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» #44355507 |
Переможець |
1 963 500,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 09:29
|
Дог 31 від 06.05.2024.PDF | укладений |
06 травня 2024 09:17
|