Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Татарівська гімназія Ворохтянської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 20556159 |
Місцезнаходження: | 78596, Україна , Івано-Франківська обл., Татарів, Незалежності,679 |
Контактна особа: |
Устінська Світлана Іванівна +380672546890 byhosvitajar@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:20 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:20 |
Очікувана вартість: | 604 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 11:48 |
Тендерна документація.docx | |
17 квітня 2024 11:48 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
17 квітня 2024 11:45 |
Тендерна документація.docx | |
17 квітня 2024 11:45 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
17 квітня 2024 11:45 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
17 квітня 2024 11:45 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000006 ● 0819bc86b9ad48ab98c275b72dc6e1c7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 11:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.05.2024 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-17-004583-a 17.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 10:22:14
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дрова паливні твердих порід» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-17-004583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 15:01:00
Пояснення (інформацію, документи) на Запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 604 000,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товару, яка міститься у відкритих джерелах, зокрема в електронній системі закупівель «Prozorro». Скріни екрану аналізованих закупівель додаються.
Розмір бюджетного призначення: згідно з Кошторисом на 2024 (додається) по КЕКВу 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг» передбачено 700 000,00 грн. на придбання предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Термін постачання — до 31.10.2024 року включно. Кількість поставки товару розрахована з урахуванням виробничої потреби замовника - 302 м. куб.
Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
Якість товару повинна відповідати умовам / вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). Дрова повинні бути колоті. З метою забезпечення якості предмета закупівлі кожна партія товару повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщене на власному веб сайті замовника за посиланням: https://tatariv.e-schools.info/m/library/category/19917.
- Кошторис на 2024 рік.pdf
- Обгрунтування технічних_ якісних характеристик закупівлі.pdf
- Деревина (дрова паливні твердих порід) _ ProZorro3.pdf
- Дрова паливні твердих порід _ ProZorro 1 (1).pdf
- Дрова паливні твердих порід _ ProZorro.pdf
- Дрова паливні твердих порід дерев _ ProZorro2.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯР ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ |
512 900,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець НІКЕЛЬ РОМАН МИХАЙЛОВИЧ |
573 800,00
UAH з ПДВ
|
507 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РАБЧУН ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА" |
584 672,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯР ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ #3680304359 |
Рішення скасоване |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 14:53
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯР ВАСИЛЬ СТЕПАНОВИЧ #3680304359 |
Відхилено |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 15:03
|
Фізична особа-підприємець НІКЕЛЬ РОМАН МИХАЙЛОВИЧ #3193814139 |
Переможець |
507 990,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 11:09
|
Договір15.pdf | укладений |
16 травня 2024 11:00
|