Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фарба автомобільна
Очікувана вартість
34 920,52 UAH
UA-2024-04-17-003970-a dcaf0c2dfe80482682bec3a9b4df7dca
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільхова Яна Леонідівна

380442490990
380981690762
yvilkhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16
Контактна особа: Вільхова Яна Леонідівна
380442490990,380981690762
yvilkhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2024 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 34 920,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270.2 кілограм
фарба автомобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 квітня 2024 11:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 квітня 2024 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2024 11:25
Проект договору Додаток 4.doc
17 квітня 2024 11:24
ТД фарба автомобільна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 18 квітня 2024 15:51
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:56
Шановний Замовнику. Просимо надати уточнення чи можлива поставка усього обсягу по закупівлі однією піртією відразу після підписання договору? Якщо ні, то яка кількість партій передбачена?
Відповідь: Доброго дня. Можливо, але є варіант що буде дві поставки.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:06
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:32
У пунктах 2.1 та 2.2 зазначено, що: «2.1. Якість Товару, що є предметом поставки за цим Договором, має відповідати умовам ДСТУ, технічним умовам заводу-виробника, що підтверджується Постачальником під час передачі Товару відповідними документами. 2.2. У разі поставки Товару, який не відповідає за якістю або іншими крітеріями стандартам, технічним умовам або умовам даного договору, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок в п’ятиденний термін здійснити поставку Товару належної якості або відповідності. Якщо Постачальник у зазначений термін не здійснив поставку Товару належної якості або відповідності Покупець має право вимагати від Постачальника відшкодування понесених витрат та завданих збитків в повному обсязі, понад сум штрафних санкцій.» Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю саме ТУ заводу-виробника. Просимо внести наступні зміни до пунктів 2.1 та 2.2 проєкту договору: «2.1. Якість Товару, що є предметом поставки за цим Договором, має відповідати умовам ДСТУ або технічним умовам заводу-виробника, що підтверджується Постачальником під час передачі Товару відповідними документами. 2.2. У разі поставки Товару, який не відповідає за якістю або іншими крітеріями стандартам або технічним умовам або умовам даного договору, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок в п’ятиденний термін здійснити поставку Товару належної якості або відповідності. Якщо Постачальник у зазначений термін не здійснив поставку Товару належної якості або відповідності Покупець має право вимагати від Постачальника відшкодування понесених витрат та завданих збитків в повному обсязі, понад сум штрафних санкцій.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни вноситися не будуть
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:06
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:31
У п.3.2. зазначено, що Ціна Товару згідно Договору включає в себе всі податки і збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником та вартість доставки Товару до місця поставки, вартість страхування, навантаження, розвантаження та всі інші витрати пов’язані з виконанням цього Договору. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Просимо внести зміни до п.3.2: 3.2. Ціна Товару згідно Договору включає в себе всі податки і збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником та вартість доставки Товару до місця поставки, вартість навантаження, розвантаження та всі інші витрати пов’язані з виконанням цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договором не передбачено обов'язкове страхування. Зміни вноситися не будуть
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:07
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:29
У п.6.3.6. зазначено, що У разі невідповідності поставленого Товару умовам Договору за якістю, Постачальник зобов’язаний своїми силами і за свій рахунок замінити вказаний Товар Покупцю протягом одного робочого дня з моменту отримання ним претензії про невідповідність поставленого Товару. При цьому термін, протягом якого Постачальник усуває претензії по поставці, розцінюється як прострочення термінів поставки Товару, з нарахуванням пені відповідно до умов Договору. Шановний Замовник, строк для заміни/усунення недоліків Товару протягом одного робочого дня з часу визначеного у заявці є недостатнім для вчасної заміни продукції. До того ж, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» заміна неякісного товару відбувається протягом чотирнадцяти календарних днів. Просимо збільшити строк для заміни поставленого неякісного Товару в п.6.3.6: 6.3.6.У разі невідповідності поставленого Товару умовам Договору за якістю, Постачальник зобов’язаний своїми силами і за свій рахунок замінити вказаний Товар Покупцю протягом семи робочого дня з моменту отримання ним претензії про невідповідність поставленого Товару. При цьому термін, протягом якого Постачальник усуває претензії по поставці, розцінюється як прострочення термінів поставки Товару, з нарахуванням пені відповідно до умов Договору. За аналогією просимо внести зміни до п.7.2.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає даний термін цілком достатнім
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:07
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:28
У п.7.5. зазначено, що Якщо у строки, передбачені Податковим кодексом України для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, Постачальник не надасть Покупцю належним чином оформлену податкову накладну в електронній формі та/або не здійснить її реєстрацію у ЄРПН, Покупець має право стягнути з Постачальника неустойку в розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості товарів без урахування податку на додану вартість по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку шляхом направлення письмового повідомлення на адресу Постачальника із зазначенням дати розірвання Договору (на розсуд Покупця). Цей пункт не застосовується до Постачальника, якщо останній не є платником податку на додану вартість. Реєстрація ПН / РК є податковим обов'язком, і відповідно податковими правовідносинами, а не господарсько-правовими. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Відповідно до постанови Великої Палати Верховного Суду від 05.06.2019 у справі № 908/1568/18, що навів Замовник додатково підтверджується вищевказане: «23. Відшкодування ПДВ здійснюється державою в податкових правовідносинах між особою і державою. Отже, зобов'язання зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних для включення до податкового кредиту суми ПДВ виникає саме з податкового законодавства, а не з договірних відносин, тому є податковим, а не господарським зобов'язанням. Спори, які можуть виникнути між платниками ПДВ та державою в особі уповноваженого органу - суб'єкта владних повноважень щодо суми сплаченого податку, є адміністративними і мають розглядатися судами адміністративної юрисдикції.» Таким чином, до невиконання податкового обов'язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов'язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» З огляду на вище вказане, просимо внести наступні зміни до п.7.5 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 7.5. Якщо у строки, передбачені Податковим кодексом України для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, Постачальник не надасть Покупцю належним чином оформлену податкову накладну в електронній формі та/або не здійснить її реєстрацію у ЄРПН, Покупець має право стягнути з Постачальника штраф розмірі суми ПДВ по такій податковій накладній з подальшим розірванням Договору в односторонньому порядку шляхом направлення письмового повідомлення на адресу Постачальника із зазначенням дати розірвання Договору (на розсуд Покупця). Цей пункт не застосовується до Постачальника, якщо останній не є платником податку на додану вартість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни вноситися не будуть
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:08
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:27
У пунктах 8.3 та 8.4 щодо обставин непереборної сили зазначено, що: «8.3. Наявність та тривалість обставин непереборної сили підтверджується документом Торгово-промислової палати України. 8.4. Сторона, для якої склалася неможливість виконання зобов’язань за даним Договором, зобов’язана в 10-денний термін сповістити іншу Сторону про настання (припинення) обставин непереборної сили з обов’язковим наданням підтверджуючого документу, виданого Торгово-промисловою палатою.» По-перше, відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 10 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. По-друге, Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. По-третє, відповідно до ч. 1 ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Натомість за практикою, такі сертифікати видаються довше, а також Стороні щодо якої виникли обставини непереборної потрібен час щоб зібрати необхідні документи для звернення до ТПП (у разі такого звернення). Отже, пропонуємо внести наступні зміни до пунктів 8.3 та 8.4: «8.3. Наявність та тривалість обставин непереборної сили підтверджується документом Торгово-промислової палати України або іншим компетентним органом. 8.4. Сторона, для якої склалася неможливість виконання зобов’язань за даним Договором, зобов’язана в 30-денний термін сповістити іншу Сторону про настання (припинення) обставин непереборної сили з обов’язковим наданням підтверджуючого документу, виданого Торгово-промисловою палатою або іншого компетентного органу.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає зазанчені в ТД терміни цілком достатніми. Зміни вноситися не будуть
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:09
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:24
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсавини непереборної сили і так прописані досить чітко, всього передбачити неможливо. Зміни вноситися не будуть
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 19 квітня 2024 15:09
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:22
Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація передбачає дану постанову. Вимагається лист гарантія. Не бачимо сенсу вносити зміни в проект договору.
Щодо лабораторних досліджень
Дата подання: 19 квітня 2024 15:59
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:24
Щодо лабораторних досліджень умови договору містать наступну інформацію: 6.2.8. Брати зразки Товару в присутності представника Постачальника (повідомивши його безпосередньо перед забором зразку Товару) для проведення лабораторного дослідження якості та відповідності Товару умовам Договору. Лабораторне дослідження проводиться за рахунок Постачальника. Переважне право у виборі організації (підприємства), що має право проводити дослідження залишається за Покупцем. 11.12. Висновки лабораторного дослідження, проведеного згідно п. 6.2.8. Договору є обов'язковими для сторін Договору її оскарження має проводитися в судовому порядку. 7.8. За порушення п. 6.3.7. Договору Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 10 % вартості партії Товару щодо якої здійснювалася або мала здійснюватися перевірка. Як один із виробників ЛФМ пропонуємо зважити на таке. Вітчизняні виробники виготовляють фарбу згідно власного ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто, товар не може одночасно відповідати 2м документам, подібне формулювання є завідомо невиконуваним. При цьому, Замовником не враховувано наступне. Документи, що підтверджують якість фарби (паспорт якості або сертифікат якості або інший аналогічний документ) видається за результатами дослідження на відповідність нормативним показникам якості визначеним у ТУ виробника. Подібне дослідження проводиться у відповідній лабораторії. Крім того, виробники (або частина виробники) передбачають збереження зразків товару з кожної партії задля можливості вирішення будь-яких спірних питань щодо якості при їх виникненні (до прикладу, на якість товару може вплинути недотримання умов щодо його зберігання). Тобто, при поставці вже надаються документи за результатами відповідних (повних та реальних) лабораторних досліджень. Тому вимога про проведення повторних досліджень згідно умов є необґрунтованою. При цьому, для проведення дослідження мають застосовуватися обладнання та методологія визначені у ТУ виробника. Оскільки, на результати такого дослідження прямо впливають наведені фактори. Використання іншого обладнання чи методології, ніж наведено у конкретному ТУ конкретного виробника в кращому випадку надасть неспівмірний (непорівнювальний) результат. Крім лабораторій виробників, які мають повний спектр відповідного обладнання в Україні відсутні органи оцінки відповідності, тим паче акредитовані, які би мали змогу здійснити повну реальну (фактичну, а не документальну) експертизу фарби за всіма параметрами згідно ТУ будь-якого виробника в межах однієї лабораторії. З переліком акредитованих органів оцінки відповідності Замовника може ознайомитися з відкритого реєстру НААУ, що розміщується за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Також, Замовник не визначає потребу таких досліджень, ще й за рахунок Постачальника. Разом з тим, безумовно, Замовник, як отримувач Товару, має право при виникненні у нього обґрунтованих претензій щодо якості товару звертатися як до виробника такого товару, так і до інших органів оцінки відповідності. Проте, при проведенні досліджень в інших органах оцінки відповідності мають дотримуватися умови, наведені вище (щодо методології, обладнання, відповідної кваліфікації персоналу, акредитації, тощо) Просимо внести наступні зміни: 6.2.8. Брати зразки Товару в присутності представника Постачальника (повідомивши його завчасно, тобто забезпечивши часову можливість для прибуття його представника перед забором зразку Товару) для проведення лабораторного дослідження якості та відповідності Товару умовам Договору у разі поставки неякісного Товару. Лабораторне дослідження проводиться за рахунок Постачальника у разі, якщо за висновком лабораторного дослідження буде доведено, що Товар не відповідає якості. Переважне право у виборі організації (підприємства), що має право проводити дослідження залишається за Покупцем. Лабораторне дослідження проводиться на відповідність Товару нормативним показникам якості згідно ТУ виробника із дотриманням методології, застосуванням обладнання визначеного у відповідному ТУ в акредитованому органі оцінки відповідності або у лабораторії виробника відповідного Товару. П. 7.8. – виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни вноситися не будуть. Замовник вважає вимогу обгрунтованою
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 27 994,93
UAH з ПДВ
27 994,93
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 квітня 2024 18:32
Електронний підпис
26 квітня 2024 14:49
4 Інформація п47.pdf
26 квітня 2024 14:49
3 Інформація абз 14 п47.pdf
26 квітня 2024 14:49
2 Коваленко-2024-04-22 МВС.rar
24 квітня 2024 20:53
Електронний підпис
24 квітня 2024 14:44
Електронний підпис
24 квітня 2024 14:26
СЕС емалі ПФ.pdf
24 квітня 2024 14:26
2.15 Інформація п47.pdf
24 квітня 2024 14:26
2.14 Інформація абз 14 п47.pdf
24 квітня 2024 14:26
2.6 Довідка про мтб.pdf
24 квітня 2024 14:26
2.5 Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
24 квітня 2024 14:25
2.3 Статут _ описи.pdf

Конфіденційні документи

24 квітня 2024 17:06
2.2 Згода на оброб перс даних.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 27 994,93
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 11:14

Документи

25 квітня 2024 11:14
Довідка НАЗК
25 квітня 2024 11:13
Електронний підпис
25 квітня 2024 00:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
27 994,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2024 11:14
Довідка НАЗК
25 квітня 2024 11:13
Електронний підпис
25 квітня 2024 00:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2024 15:17
ДУ № 1 (зміни до дог.).pdf зміни до договору
08 травня 2024 15:10
Електронний підпис укладений
08 травня 2024 15:07
Договір № 149.pdf укладений
08 травня 2024 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML