Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо, літнє, Євро5, В0
Очікувана вартість
201 552 000,00 UAH
UA-2024-04-16-011649-a e9d0a62868fd4370be5d73f173cac281
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмеляр Володимир Юрійович

380445276671 VKhmeliar@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Хмеляр Володимир Юрійович
380445276671
VKhmeliar@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 201 552 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 007 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 015 520,00 грн (Два мільйони п'ятнадцять тисяч п'ятсот двадцять гривень 00 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2015520 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 тонна
дизельне паливо, літнє, Євро5, В0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2024  —  20 червня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 015 520,00 грн (Два мільйони п'ятнадцять тисяч п'ятсот двадцять гривень 00 копійок).

Сума забезпечення: 2015520 UAH

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до Проекту Договору про закупівлю.
Дата подання: 17 квітня 2024 13:07
Дата відповіді: 18 квітня 2024 12:56
Шановний Замовнику! З метою приведення проекту Договору про закупівлю до норм чинного законодавства та дотримання балансу прав та законних інтересів обох сторін, просимо розглянути можливість внесення наступних змін : 1.Викласти п.5.5. в наступній редакції: «Приймання товару за кількістю та якістю проводиться уповноваженими особами Товароодержувача у день поставки товару за адресами Товароодержувачів. Приймання продукції проводиться відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Держнафтогазпрому, Мінекономіки України, Мінтрансзвязку України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 №281/171/578/155, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за №805/15496, Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Держспоживстандарту України від 04.06.2007 № 271/121. Товароодержувач може здійснювати приймання товару від Постачальника методом зважування. В разі застосування для визначення кількості товару об’ємно-масового статистичного методу вимірювань, прийом нафтопродуктів, що надходять залізничним/автомобільним транспортом, здійснюється по фактичних замірах. В разі застосування для визначення кількості товару вагового методу вимірювань, прийом нафтопродуктів, що надходять залізничним/автомобільним транспортом, здійснюється по фактичних показниках вагів. 2. Викласти п.5.9 в наступній редакції Під час приймання кожної партії Товару в присутності приймальної комісії Товароодержувача та представника Постачальника відбираються проби у відповідності до вимог ДСТУ 4488:2005, які зберігаються у Товароодержувача впродовж терміну придатності Товару. Термін придатності дизельного палива складає 12 місяців з моменту виготовлення. 3. у пункті 5.9.1 замінити слова " впродовж терміну зберігання" на «впродовж терміну придатності" та викласти в наступній редакції: «У разі, якщо у Товароодержувача під час приймання Товару або впродовж терміну придатності Товару виникають сумніви щодо його якості та відповідності вимогам ДСТУ і Технічному регламенту, Товароодержувач та Постачальник (представник Постачальника) надають відібрані проби до незалежної лабораторії за місцем дислокації Товароодержувача (у разі відсутності здійснює лабораторне дослідження в сусідній області), акредитованої Національним агентством з акредитації України (далі – Уповноважена лабораторія), для проведення повного аналізу Товару відповідно до вимог Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Держспоживстандарту України від 04.06.2007 № 271/121» 4. Викласти п.5.10 у наступній редакції : Усі витрати, пов’язані з проведенням досліджень (випробувань) в Уповноважених лабораторіях здійснюються здійснюється Покупцем. У разі отримання висновку щодо неналежної якості товару, Продавець зобов'язаний у випадку задоволення претензії відшкодувати витрати Покупця на проведення таких досліджень (випрбувань) за умови надання документів, що підтверджують такі витрати. 5. Викласти п. 5.16 в наступній редакції: Покупець має право виставити претензію щодо якості Товару не пізніше 3 робочих днів з дати отримання експертного висновку та результатів лабораторних досліджень, які повині бути додані до претензії 6. викласти п.6.3.7 в наступній редакції У разі отримання висновку щодо неналежної якості Товару компенсувати оплату послуг щодо перевірки якості Товару, в тому числі оплату з лабораторних досліджень . 7. Додати п.5.22. Перед поданням транспортних засобів під зливання представник ПОКУПЦЯ зобов'язаний проконтролювати справність і чистоту технологічного обладнання, якість підготовки (зачищення) резервуарів, призначених для приймання нафтопродуктів. Всю відповідальність за псування нафтопродуктів, що сталося у результаті наливу нафтопродуктів у незачищену або невідповідну ємність/цистерну або з інших причин, несе Покупець.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний обєкт госпорядування! Дякую за ваше звернення. Щодо внесення змін до Проекту Договору про закупівлю дизельного палива, літнього, Євро5, В0 відповідно до пункту 1.5. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі - Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: З питань, що стосуються проекту договору – начальник відділення договірної роботи Василевська Анна Вікторівна тел. 0445276619. Відділення договірної роботи є розробником даного проекту договору та уповноважені вносити зміни.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій