Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Немирівський міський центр по обслуговуванню закладів освіти" Немирівської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 41345614 |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26 |
Контактна особа: |
Джежула Лілія Вікторівна +380680524394 dzhezhulaliliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:58 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:58 |
Очікувана вартість: | 702 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 14:52 |
Тендерна документація (6).docx | |
16 квітня 2024 14:52 |
Проєкт договору (4).docx | |
16 квітня 2024 14:52 |
Оголошення (3).docx | |
16 квітня 2024 14:52 |
Додаток 2 (4).docx | |
16 квітня 2024 14:52 |
Додаток 1 (17).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000009 ● 268c26b08f7f41688d26012c54c94e20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2024 №35-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.05.2024 №35-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-04-16-009217-a, 16.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 11:33:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-16-009217-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому тендерна документація та додаток №1 до тендерної документації складено не у відповідності до вимог підпунктів 1, 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого, 02 квітня 2024 року № 131, 382?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 15:25:00
Відповідь
1.Процедура Відкритих торгів з особливостями на закупівлю дизельного палива за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти,ідентифікатор закупівлі UA -2024-04-16-009217-а бцла оголошена вдруге 16 квітня 2024 року.Ціна за 1 літр дизельного палива була визначена шляхом аналізу фактичних пропозицій Учасників у першій процедурі .Вона була оголошена 15 березня , ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-007352-а.Після проведення трьох раундів аукціону ціни були слідуючі:49,89;49,90 та 51,13грн /літр.Дивлячись на ситуацію на ринку щодо коливання цін вирішили поставити суму 54,00 грн/за літр.Аналізуючи реальне використання дизельного палива відповідно до родорожніх листів та затвердженого маршруту для підвозу школярів та дошкільнят було визначено очікувану вартість предмета закупівлі в сумі 702000.00 грн.
2.Щодо питання другого Замовником були упущені та не внесені до тендерної документації та додатку №1 до тендерної документації зміни до підпунктів 1,3 пункту 44,підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 від 09 лютого ,02 квітня 2024 року №131,382.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено . 10 травня 2024 року уповноваженою особою було прийняте рішення відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю Дизельного палива за ДК :2015 09130000-9 Нафта і дистиляти у зв'язку з неможливістю усунення порушень ,що виникли через порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2024-05-15 10:06:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто
2024-05-15 10:19:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
681 200,00
UAH з ПДВ
|
669 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
701 350,00
UAH з ПДВ
|
669 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Переможець |
669 370,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 10:23
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 11:55 |
Кінець періоду оскарження: | 21 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником не було враховано та не внесено зміни до тендерної документації та до додатку №1 до тендерної документації наявних змін до підпунктів 1,3 пункту 44,піідпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для Замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 із урахуванням змін внесених від 09 лютого ,02 квітня 2024 року №131,382. |
10 травня 2024 11:54
|
Електронний підпис |
10 травня 2024 11:50
|
Протокол |