Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного огляду та випробовувань (Діагностування переходів газопроводів через водні перешкоди (з водолазним обстеженням))
Очікувана вартість
33 390 315,00 UAH
UA-2024-04-16-009177-a ● 64669a34da4f45ffbab0e753ae07eb45
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Загородько Наталія Вікторівна 380442397845 ZAGORODKO-NV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:26 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:26 |
Очікувана вартість: | 33 390 315,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 333 903,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-03-27-011506-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Діагностування переходів газопроводів через водні перешкоди (з водолазним обстеженням) (71630000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі підписаного уповноваженими представниками сторін кожного акту наданих послуг не пізніше 45 (сорока п'яти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення по додатку 2
Дата подання: 21 квітня 2024 14:09
Дата відповіді: 23 квітня 2024 08:42
Добрий день! підпункт 7.1 пункту 7 розділу 7 додатку 2 вимагає:
"7.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія дозволу/декларації/дозвільного
документу (чинного на дату підписання договору згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011
(зі змінами та доповненнями) із врахуванням Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 р., що
підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Технічних,
якісних та кількісних характеристик цього предмету закупівлі, в тому числі:
1.1. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах та/або Газонебезпечні
роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах;
1.2. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів;
1.3. Експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної
небезпеки - технологічного устатковання та його елементів магістральних газопроводів;"
якщо учасник залучає да надання послуги по Закупівлі субпідрядника, то він може надати ці дозволи на субпідрядника? Учасник не планує брати участь у їх виконанні
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас про те, що вимоги згідно розділу 7 Додатку 2 до тендерної документації стосуються виключно учасників тендерної процедури.
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас про те, що вимоги згідно розділу 7 Додатку 2 до тендерної документації стосуються виключно учасників тендерної процедури.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 26 квітня 2024 15:58
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:47
Шановний Замовнику.
З метою запобігання невизначенності терміну «вартість Послуг» в пункті 9.2.1. Проєкту Договору:
Зауваження 1.
9.2.1. У випадку несвоєчасного надання Послуг до Виконавця застосовуються штрафні санкції у вигляді пені у розмірі 0,1 (нуль цілих однієї десятої) відсотка вартості Послуг за кожен день прострочення їх надання, а при порушенні строку надання Послуг більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вартості Послуг
і приведення його у відповідність до частини 2 ст.231 Господарського кодексу України:
«У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.»
та згідно частини 1 ст.41 Закону Про публічні закупівлі:
«Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.»,
а також згідно з частиною 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з частинами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону.
- пропонуємо викласти пункт 9.2.1 в наступній редакції:
«9.2.1. У випадку несвоєчасного надання Послуг до Виконавця застосовуються штрафні санкції у вигляді пені у розмірі 0,1 (нуль цілих однієї десятої) відсотка вартості Послуг, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення їх надання, а при порушенні строку надання Послуг більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості Послуг.»
Зауваження 2.
Пункт 18.7. Проєкту Договору:
18.7 Якщо в цьому Договорі Сторони відступили від положень актів чинного законодавства, врегулювавши свої відносини на власний розсуд, то пріоритет мають норми Договору.
видалити, як такий, що суперечить законодавству України, насамперед ст. 8 Конституції України та частині 8 статті 92 Конституції України, а також нормам Цивільного та Господарського кодексів України, які в свою чергу теж є актами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас
про наступне:
Щодо положень проєкту Договору, звертаємо увагу на те, що положення
підпункту 9.2.1 пункту 9.2 проєкту Договору відповідає положенню частини 2
статті 231 Господарського кодексу України (далі – ГК України), якою, зокрема,
передбачено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б
одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного
сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного
контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного
бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції
застосовуються у розмірах, встановлених цією нормою, якщо інше не
передбачено законом чи договором.
В свою чергу пункт 18.7 проєкту Договору узгоджуються з положеннями
частини 3 статті 6 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), пункту 17
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та частини 1 статті 41 Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та не суперечить нормам чинного в
Україні законодавства.
Слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 Цивільного кодексу України
(далі – ЦК України) в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є вільними
в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з
урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства,звичаїв
ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору
становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та
умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та
Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим
Законом.
Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628
ЦК України в процесі укладення договору в тому числі за результатами
процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на
власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору,
враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору,
встановлені законом.
Вищезазначений висновок також відповідає позиції Верховного Суду,
викладеній у постанові від 13.12.2023 року у справі № 918/222/23.
Більше того необхідно враховувати висновки викладені у п. 91 постанови
Верховного Суду від 26.05.2021 року № 911/2532/18 в якій суд зазначив, що:
«Дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами
може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини.».
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас
про наступне:
Щодо положень проєкту Договору, звертаємо увагу на те, що положення
підпункту 9.2.1 пункту 9.2 проєкту Договору відповідає положенню частини 2
статті 231 Господарського кодексу України (далі – ГК України), якою, зокрема,
передбачено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б
одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного
сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного
контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного
бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції
застосовуються у розмірах, встановлених цією нормою, якщо інше не
передбачено законом чи договором.
В свою чергу пункт 18.7 проєкту Договору узгоджуються з положеннями
частини 3 статті 6 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), пункту 17
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та частини 1 статті 41 Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та не суперечить нормам чинного в
Україні законодавства.
Слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 Цивільного кодексу України
(далі – ЦК України) в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є вільними
в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з
урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства,звичаїв
ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору
становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та
умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та
Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим
Законом.
Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628
ЦК України в процесі укладення договору в тому числі за результатами
процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на
власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору,
враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору,
встановлені законом.
Вищезазначений висновок також відповідає позиції Верховного Суду,
викладеній у постанові від 13.12.2023 року у справі № 918/222/23.
Більше того необхідно враховувати висновки викладені у п. 91 постанови
Верховного Суду від 26.05.2021 року № 911/2532/18 в якій суд зазначив, що:
«Дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами
може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини.».
Щодо строку надання послуг
Дата подання: 26 квітня 2024 16:07
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:47
Шановний Замовнику, в країні проходить загальна військова мобілізація. Підприємства-виконавці не мають можливості бронювати працівників. Під час виконання робіт є велика вірогідність мобілізації працівників, які працюють на об’єктах (у складі бригад). Чи продовжить Замовник загальний строк надання послуг, в такому випадку, на час потрібний для найму інших працівників, в межах дії Договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас
про те, що у відповідності «Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про
публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 строк
надання послуг може бути продовжено у разі виникнення документально
підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у
тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат
замовника.
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас
про те, що у відповідності «Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про
публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 строк
надання послуг може бути продовжено у разі виникнення документально
підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у
тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат
замовника.
Щодо пунктів проєкту Договору
Дата подання: 26 квітня 2024 20:46
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:48
Шановний замовнику.
Просимо надати роз’яснення терміну «недоліки у наданих послугах»(п. 5.4. Договору), чи корелюється цей термін з терміном «неякісно наданих послуг»(п. 9.2.2 Договору)
Якщо ці терміни тотожні - то штрафні санкції за неякісно надані послуги вказані в п.9.2.2 Договору.
Якщо ні – то це процедурні питання, які впливають на терміни виконання послуг, а за порушення термінів штрафні санкції прописані в п.9.2.1 Договору.
Просимо пункт 9.2.5 вилучити з тексту Договору, а пункт 5.4 викласти в наступній редакції:
5.4. У разі надання Замовником мотивованої відмови від прийняття Послуг Виконавець зобов’язаний безоплатно усунути відповідні недоліки не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання Замовником мотивованої відмови від прийняття Послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас
про те, що підпункт 9.2.5 пункту 9.2 Договору передбачає відповідальність у
вигляді штрафу за невиконання Виконавцем обов’язку усунути недоліки в
Послугах у строк, визначений у пункті 5.4 Договору, що не є тотожнім
поняттю «неякісно надані Послуги». Разом з цим, заявлені вимоги учасника
стосовно виключення пункту 9.2.5 з тексту Договору та викладення пункту 5.4
проєкту Договору в зазначеній учасником редакції не обґрунтовані жодною
нормою законодавства.
Слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 Цивільного кодексу
України (далі – ЦК України) в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є
вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору
з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства,
звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору
становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та
умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та
Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим
Законом.
Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628
ЦК України в процесі укладення договору в тому числі за результатами
процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на
власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору,
враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору,
встановлені законом.
Вищезазначений висновок також відповідає позиції Верховного Суду,
викладеній у постанові від 13.12.2023 року у справі № 918/222/23.
Більше того необхідно враховувати висновки викладені у п. 91 постанови
Верховного Суду від 26.05.2021 року № 911/2532/18 в якій суд зазначив, що:
«Дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами
може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини.».
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас
про те, що підпункт 9.2.5 пункту 9.2 Договору передбачає відповідальність у
вигляді штрафу за невиконання Виконавцем обов’язку усунути недоліки в
Послугах у строк, визначений у пункті 5.4 Договору, що не є тотожнім
поняттю «неякісно надані Послуги». Разом з цим, заявлені вимоги учасника
стосовно виключення пункту 9.2.5 з тексту Договору та викладення пункту 5.4
проєкту Договору в зазначеній учасником редакції не обґрунтовані жодною
нормою законодавства.
Слід зазначити, що відповідно до ст. ст. 3, 6, 627 Цивільного кодексу
України (далі – ЦК України) в Україні діє принцип свободи договору. Сторони є
вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору
з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства,
звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
При цьому стаття 628 ЦК України встановлює, що зміст договору
становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та
умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та
Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим
Законом.
Таким чином, принцип свободи договору відповідно до ст. ст. 3, 6, 627, 628
ЦК України в процесі укладення договору в тому числі за результатами
процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на
власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору,
враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору,
встановлені законом.
Вищезазначений висновок також відповідає позиції Верховного Суду,
викладеній у постанові від 13.12.2023 року у справі № 918/222/23.
Більше того необхідно враховувати висновки викладені у п. 91 постанови
Верховного Суду від 26.05.2021 року № 911/2532/18 в якій суд зазначив, що:
«Дискримінація у договірних відносинах між рівними за статусом суб’єктами
може бути тільки там, де існує примус до вступу у договірні правовідносини.».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Інжинірингові технології" |
22 950 000,00
UAH
|
17 199 998,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР „ЕКСПЕРТ №1“» |
23 920 000,00
UAH
|
17 199 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" |
29 700 000,00
UAH
|
17 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Інжинірингові технології" #30116797 |
Переможець |
17 199 998,00
UAH
|
13 травня 2024 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 14:26
|
Додаткова угода №1 від 02.12.2024р..pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 16:41
|
Договір №4600009428 від 27.05.2024.pdf | укладений |
27 травня 2024 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна граничних строків надання послуг по поз. № 54 та поз. №55 Додатку А до Додатку 1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4600009428 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |