Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали, НК 024:2023 код 36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю
Очікувана вартість
89 168,50 UAH
UA-2024-04-16-008675-a 48127b46e4e44d68bea6760839b7e23f
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трегубова Наталія Сергіївна

380562339500 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна
380562339500
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.05.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), одноразово, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання договору, але у будь-якому разі не пізніше 01.05.2024. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Абсорбент СО2 для анестезіології, 5 л, каністра, білий-фіолетовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

16 квітня 2024 14:32
Проєкт договору_41-ЗПП_Мед.вироби.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тип пакування Можливі значення:
  • Каністра
  • Кольорова індикація Можливі значення:
  • Білий-фіолетовий
  • Об'єм, л 5

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПП "ТЕНДЕРМЕД" 49 000,00
    UAH з ПДВ
    49 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "МАРКЕТПРОМ" 56 250,00
    UAH з ПДВ
    56 250,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "НАУКОВА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "МЄРА" 60 000,00
    UAH з ПДВ
    60 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" 63 375,00
    UAH з ПДВ
    63 375,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "ЧУМАК СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 63 770,00
    UAH з ПДВ
    63 770,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ВЕКТОРМЕД" 71 636,50
    UAH з ПДВ
    71 636,50
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКСАВ ГРУП" 89 000,00
    UAH з ПДВ
    89 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    18 квітня 2024 14:33
    Електронний підпис
    18 квітня 2024 14:33
    Електронний підпис
    18 квітня 2024 14:31
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5.0
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра

    Публічні документи

    16 квітня 2024 14:42
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 14:42
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 14:41
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5.0
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра

    Публічні документи

    16 квітня 2024 15:09
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 15:09
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 15:08
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5.0
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра

    Публічні документи

    17 квітня 2024 23:07
    Електронний підпис
    17 квітня 2024 19:48
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра

    Публічні документи

    16 квітня 2024 16:22
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 16:22
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 16:20
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5.0
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра

    Публічні документи

    18 квітня 2024 10:56
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5

    Публічні документи

    16 квітня 2024 18:16
    Електронний підпис
    16 квітня 2024 18:16
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип пакування Каністра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кольорова індикація Білий-фіолетовий
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Об'єм, л 5

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПП "ТЕНДЕРМЕД"
    #44353997
    Переможець 49 000,00
    UAH з ПДВ
    19 квітня 2024 09:20

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 19 квітня 2024 09:20

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ПП "ТЕНДЕРМЕД"
    #44353997
    49 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    02 травня 2024 10:34
    Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_дог.№41-ЗПП_ДУ №1.doc зміни до договору
    02 травня 2024 10:32
    Договір_41_№41-ЗПП_Мед.вироби_ПП ТЕНДЕРМЕД_ДУ №1.pdf зміни до договору
    02 травня 2024 10:32
    Електронний підпис укладений
    24 квітня 2024 17:19
    Договір_41_№41-ЗПП_Мед.вироби_ПП ТЕНДЕРМЕД.pdf укладений
    24 квітня 2024 17:18

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    30 квітня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    02 травня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами "продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" (Кількість товару після внесення змін – без змін, сума договору після внесення змін – без змін)
    Номер договору про закупівлю: 41-ЗПП
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Ціни за одиницю:

    Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
    Абсорбент вуглекислого газу VentiSorb FLEXICARE, від білого до фіолетового, 4,5 кг 50 штука 980,00
    UAH з ПДВ