Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали, НК 024:2023 код 36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю
Очікувана вартість
89 168,50 UAH
UA-2024-04-16-008675-a ● 48127b46e4e44d68bea6760839b7e23f
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
16 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 01.05.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), одноразово, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, протягом 2 (двох) робочих днів з дати укладання договору, але у будь-якому разі не пізніше 01.05.2024. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Абсорбент СО2 для анестезіології, 5 л, каністра, білий-фіолетовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
16 квітня 2024 14:32 |
Проєкт договору_41-ЗПП_Мед.вироби.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип пакування |
Можливі значення:
|
|
Кольорова індикація |
Можливі значення:
|
|
Об'єм, л | 5 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТЕНДЕРМЕД" |
49 000,00
UAH з ПДВ
|
49 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "МАРКЕТПРОМ" |
56 250,00
UAH з ПДВ
|
56 250,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "НАУКОВА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "МЄРА" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
63 375,00
UAH з ПДВ
|
63 375,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ЧУМАК СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" |
63 770,00
UAH з ПДВ
|
63 770,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВЕКТОРМЕД" |
71 636,50
UAH з ПДВ
|
71 636,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКСАВ ГРУП" |
89 000,00
UAH з ПДВ
|
89 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТЕНДЕРМЕД" #44353997 |
Переможець |
49 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 09:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 10:34
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_дог.№41-ЗПП_ДУ №1.doc | зміни до договору |
02 травня 2024 10:32
|
Договір_41_№41-ЗПП_Мед.вироби_ПП ТЕНДЕРМЕД_ДУ №1.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 17:19
|
Договір_41_№41-ЗПП_Мед.вироби_ПП ТЕНДЕРМЕД.pdf | укладений |
24 квітня 2024 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами "продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" (Кількість товару після внесення змін – без змін, сума договору після внесення змін – без змін) |
Номер договору про закупівлю: | 41-ЗПП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Абсорбент вуглекислого газу VentiSorb FLEXICARE, від білого до фіолетового, 4,5 кг | 50 | штука |
980,00
UAH з ПДВ
|