Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Силові сухі трансформатори
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2024-04-16-007175-a ● f0058a35af674d37b97bc4e6eb4de02b
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567199376 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 13:49 |
Початок аукціону: | 06 травня 2024 13:49 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р UA813510050000026004427111500 у банку АТ «УкрСиббанк» м. Дніпро, одержувач Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341305 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Трансформатор ТСЗКЛ-630/6-У3 6/0,4 Д/Ун-11 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бориса Кротова 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата перераховується на рахунок Постачальника у розмірі 30% від вартості партії Товару протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання заявки Покупцем | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Поставка товару | остаточний розрахунок у розмірі 70% від вартості партії Товару перераховується на рахунок Постачальника протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2024 09:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2024 08:54 |
перелік змін 29.04.pdf | |
29 квітня 2024 08:54 |
ТД від 29.04.pdf | |
22 квітня 2024 09:25 |
перелік змін 22.04.pdf | |
22 квітня 2024 09:25 |
ТД від 22.04.pdf | |
18 квітня 2024 10:19 |
ТД від 18.04.pdf | |
18 квітня 2024 10:19 |
перелік змін 18.04.pdf | |
16 квітня 2024 13:33 |
Проект договору трансф. .pdf | |
16 квітня 2024 13:33 |
ТД.pdf |
29 квітня 2024 09:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 квітня 2024 08:54 |
перелік змін 29.04.pdf
|
|||||||||
29 квітня 2024 08:54 |
ТД від 29.04.pdf
|
|||||||||
22 квітня 2024 09:25 |
перелік змін 22.04.pdf
|
|||||||||
22 квітня 2024 09:25 |
ТД від 22.04.pdf
|
|||||||||
18 квітня 2024 10:19 |
ТД від 18.04.pdf
|
|||||||||
18 квітня 2024 10:19 |
перелік змін 18.04.pdf
|
|||||||||
16 квітня 2024 13:33 |
Проект договору трансф. .pdf
|
|||||||||
16 квітня 2024 13:33 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Форма файлу ТД
Дата подання: 16 квітня 2024 14:47
Дата відповіді: 18 квітня 2024 12:56
За для корректного заповнення форм, які надані у файлі ТД, просимо завантажити файл ТД у форматі WORD
Відповідь: Відповідно до пункту 54 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178(зі змінами), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
З Вашого звернення не зрозуміло, щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення.
Будь ласка, підготуйте звернення/питання у відповідності до вимог чинного законодавства.
З Вашого звернення не зрозуміло, щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення.
Будь ласка, підготуйте звернення/питання у відповідності до вимог чинного законодавства.
Перенесення строків подання тендерних пропозицій
Дата подання: 19 квітня 2024 17:55
Дата відповіді: 22 квітня 2024 09:25
Із за складної ситуації з енергопостачанням та відключеннями електроенергії, що унеможливлюють у такий короткий термін проаналізувати вимоги тендерної документації та підготувати пакет документів, просимо подовжити строк подання тендерної документації до 10.05.2024 року
Відповідь: Внесено зміни, та продовжено строк подання на термін встановлений Особливостями
Внесення змін у тендерну документацію
Дата подання: 22 квітня 2024 10:02
Дата відповіді: 29 квітня 2024 08:55
Згідно з інструкцією з підготовки тендерної пропозиції, розділу 6 (інформація про технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ EN 60076-11:2015 на товар, що є предметом закупівлі, виданого відповідним акредитованим органом з сертифікації.
Згідно з наказом ДП «УкрНДНЦ» № 372 від 25.12.2023 року (Про скасування національних стандартів,
змін та поправок до національних стандартів) ДСТУ EN 60076-11:2015(Силові трансформатори. Частина 11. Трансформатори сухого типу) відмінений з 01.01.2024 року.Новим діючим стандартом є ДСТУ EN IEC 60076-11:2022.
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та викласти цю вимогу у наступній редакції-"Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі у складі обов'язково надається копія діючого сертифікату ДСТУ EN 60076-11:2015 або ДСТУ EN IEC 60076-11:2022 на товар, що є предметом закупівлі, виданого відповідним акредитованим органом з сертифікації."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення!
Відповідно до умов тендерної докуме6нтації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, ТО ВІН НАДАЄ ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ В ЯКОМУ ЗАЗНАЧАЄ ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ НЕНАДАННЯ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ АБО КОПІЮ/ІЇ РОЗ'ЯСНЕННЯ/НЬ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ.
Також, надається аналогійний документ.
Відповідно до умов тендерної докуме6нтації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, ТО ВІН НАДАЄ ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ В ЯКОМУ ЗАЗНАЧАЄ ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ НЕНАДАННЯ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ АБО КОПІЮ/ІЇ РОЗ'ЯСНЕННЯ/НЬ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ.
Також, надається аналогійний документ.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 23 квітня 2024 07:58
Дата відповіді: 29 квітня 2024 09:00
Станом на 23.04.2024 року обов'язкова сертифікація в Україні відмінена.Тому надання сетифікату відповідності є дискримінаційною вимогою.Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити надання сертифікату відповідності або декларації про відповідність видану виробником.
Відповідь: Відповідно до пункту 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними ЧИ ІНШИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи ІНШИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник ПОВИНЕН в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або СЕРТИФІКАТИ МОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТАКИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-16-007175-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕЛІЗ", Код ЄДРПОУ:13608660
Дата подання: 13 травня 2024 19:16
Щодо відхилення
Просимо надати роз'яснення в частині відхилення, а саме що таке матеріал обмотки А1 та А1/А1?Як розшифровається дане скорочення?
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2024 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" |
9 199 968,00
UAH з ПДВ
|
9 199 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТ ТРЕЙД ПЛЮС" |
9 831 120,00
UAH з ПДВ
|
9 831 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІЗ" #13608660 |
Відхилено |
9 199 968,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 13:56
|
ТОВ "АРТ ТРЕЙД ПЛЮС" #42867931 |
Очікує рішення |
9 831 120,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 13:56
|