Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук у комплекті з маніпулятором типу «миша» для проведення національного мультипредметного тесту в укритті
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2024-04-16-005835-a ● 8b95562efdc146799d90c46259031465
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОЯРСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ "ГАРМОНІЯ" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20611119 |
Місцезнаходження: | 08153, Україна , Київська обл., Боярка, ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Литвинова 380962568225 harmony-accounting@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Ноутбук у комплекті з маніпулятором типу «миша» для проведення національного мультипредметного тесту в укритті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08153, Україна, Київська область, Боярка, ВУЛИЦЯ СЄДОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 12:23 |
Додаток 2 техн.завд.docx | |
16 квітня 2024 12:23 |
ТД ноутбуки 2024.docx | |
16 квітня 2024 12:23 |
Додаток 5 лист-згода.docx | |
16 квітня 2024 12:23 |
Додаток 3 проєкт дог.docx | |
16 квітня 2024 12:23 |
Додаток 1 вимоги учасн.docx | |
16 квітня 2024 12:23 |
Додаток 4 Тенд пропоз.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник разом з Lenovo V15 G3 IAP компанією ТОВ Леново Україна та з вимогою про так звані листи
Дата подання: 16 квітня 2024 14:28
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:36
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Українн, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правові відносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так i у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Авторизаційні листи від виробника aбo офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду AMKУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги, наприклад - рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423- р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA -2020-05-15-003206-c.
Авторизаційні листи виробника (офіційного представництва) свідчать лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється БАЛ «Гармонія» БМР для забезпечення проведення національного мультипредметного тесту в укритті, замовник зобов'язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію, коли під час дії воєнного стану в країні виникне загроза неналежного проведення національного мультипредметного тесту, а якісне, сертифіковане комп'ютерне обладнання – головна складова його проведення.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційних листів не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником a6o офіційним представником виробника, отримання авторизаційних листів та письмового підтвердження від виробника запропонованих товарів aбo його офіційного представництва aбo офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника, не є проблематичним, а лише підтвердженням добросовісності учасника, легальності товару та права учасника на його постачання.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Українн, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правові відносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так i у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Авторизаційні листи від виробника aбo офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду AMKУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги, наприклад - рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423- р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA -2020-05-15-003206-c.
Авторизаційні листи виробника (офіційного представництва) свідчать лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється БАЛ «Гармонія» БМР для забезпечення проведення національного мультипредметного тесту в укритті, замовник зобов'язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію, коли під час дії воєнного стану в країні виникне загроза неналежного проведення національного мультипредметного тесту, а якісне, сертифіковане комп'ютерне обладнання – головна складова його проведення.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційних листів не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником a6o офіційним представником виробника, отримання авторизаційних листів та письмового підтвердження від виробника запропонованих товарів aбo його офіційного представництва aбo офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника, не є проблематичним, а лише підтвердженням добросовісності учасника, легальності товару та права учасника на його постачання.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 20 квітня 2024 01:11
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:04
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правові відносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так i у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційні листи від виробника aбo офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду AMKУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги, наприклад - рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423- р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA -2020-05-15-003206-c. Авторизаційні листи виробника (офіційного представництва) свідчать лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється БАЛ «Гармонія» БМР для забезпечення проведення національного мультипредметного тесту в укритті, замовник зобов'язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію, коли під час дії воєнного стану в країні виникне загроза неналежного проведення національного мультипредметного тесту, а якісне, сертифіковане комп'ютерне обладнання – головна складова його проведення. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційних листів не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником a6o офіційним представником виробника, отримання авторизаційних листів та письмового підтвердження від виробника запропонованих товарів aбo його офіційного представництва aбo офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника, не є проблематичним, а лише підтвердженням добросовісності учасника, легальності товару та права учасника на його постачання. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 20 квітня 2024 01:11
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:05
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Українн, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правові відносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так i у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційні листи від виробника aбo офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду AMKУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги, наприклад - рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423- р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA -2020-05-15-003206-c. Авторизаційні листи виробника (офіційного представництва) свідчать лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється БАЛ «Гармонія» БМР для забезпечення проведення національного мультипредметного тесту в укритті, замовник зобов'язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію, коли під час дії воєнного стану в країні виникне загроза неналежного проведення національного мультипредметного тесту, а якісне, сертифіковане комп'ютерне обладнання – головна складова його проведення. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційних листів не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником a6o офіційним представником виробника, отримання авторизаційних листів та письмового підтвердження від виробника запропонованих товарів aбo його офіційного представництва aбo офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника, не є проблематичним, а лише підтвердженням добросовісності учасника, легальності товару та права учасника на його постачання. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Інформація для замовника!
Дата подання: 20 квітня 2024 01:11
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:05
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Українн, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правові відносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так i у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційні листи від виробника aбo офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду AMKУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги, наприклад - рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423- р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA -2020-05-15-003206-c. Авторизаційні листи виробника (офіційного представництва) свідчать лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється БАЛ «Гармонія» БМР для забезпечення проведення національного мультипредметного тесту в укритті, замовник зобов'язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію, коли під час дії воєнного стану в країні виникне загроза неналежного проведення національного мультипредметного тесту, а якісне, сертифіковане комп'ютерне обладнання – головна складова його проведення. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційних листів не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником a6o офіційним представником виробника, отримання авторизаційних листів та письмового підтвердження від виробника запропонованих товарів aбo його офіційного представництва aбo офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника, не є проблематичним, а лише підтвердженням добросовісності учасника, легальності товару та права учасника на його постачання. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-16-000003 • a298c997b7884f659b3bbeb3ea089c08
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-16
•
14:40
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
419 881,38
UAH з ПДВ
|
419 881,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Переможець |
419 881,38
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 10:58
|
15 (4).pdf | укладений |
06 травня 2024 10:58
|