Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб КЗІ електронний ключ
Очікувана вартість
3 060,00 UAH
UA-2024-04-16-003869-a dabca12fad3743e58c503de0a26ff365
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осінська Тетяна Володимирівна

+380442393379 osinskat1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Місцезнаходження: 01033, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: Осінська Тетяна Володимирівна
+380442393379
osinskat1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Засіб КЗІ електронний ключ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, Київ, заклад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2024
ДК 021:2015: 30234000-8 — Носії інформації

Тендерна документація

16 квітня 2024 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карпінська Ірина Василівна
#3044116326
Переможець 3 060,00
UAH
16 квітня 2024 11:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2024 12:03
ДУ _1 від 03.04.24.до Дог._37-02-24 від 19.02.24.pdf зміни до договору
17 квітня 2024 11:59
Договір 37-02-24 від 19.02.2024.pdf зміни до договору
17 квітня 2024 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про з0акупівлю та строк виконання зобов'язань щодо передачі товару, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника,за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37/02-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML