Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі «Баннопральний комплекс»
Очікувана вартість
12 445 436,00 UAH
UA-2024-04-16-000150-a 41abe18888484070abe7ef133a36df77
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Гнєдаш

+380995523338 o.gnedash@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012)
Код ЄДРПОУ: 23314215
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Гнєдаш
+380995523338
o.gnedash@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2024 08:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 12 445 436,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 227,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт будівлі «Баннопральний комплекс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 5 банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2024 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2024 08:24
Оголошення .docx
16 квітня 2024 08:24
Додаток_№_3_Форма_пропозицii .docx
16 квітня 2024 08:24
Додаток № 2 Проєкт договору .docx
16 квітня 2024 08:24
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертификат ISO
Дата подання: 18 квітня 2024 20:23
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:53
сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Тож учасники часто оскаржують вимогу замовника щодо численних сертифікатів ISO до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Напевно ця вимога помилково зазначена в тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Підтвердженням необхідного рівня якості виконання робіт Учасником є аргументована відповідність загальновизнаним вимогам ДСТУ ISO, шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Наявність в Учасника сертифікату відповідно до вимог ДСТУ ISO свідчить про: якість виконання робіт, надання послуг; спроможність Учасника виконувати роботи та або надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної документації; ефективне функціонування системи управління якістю робіт. Наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню замовником відповідності учасника встановленим вимогам, його спроможності щодо якості виконання робіт в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, яка характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин.
При цьому потенційним учасником даної процедури закупівлі можуть бути будь-які фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), на умовах визначених в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Дякуємо за звернення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000063 ● be71fbdabf954463b65528959f87f53a
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.05.2024

№ 92


Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42
UA-2024-04-16-000150-a
16.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:36:30

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-16-000150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ" 12 399 189,04
UAH з ПДВ
12 399 189,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2024 20:04
Електронний підпис
29 квітня 2024 20:02
29-14 - МТБ.pdf
29 квітня 2024 20:02
29-14 - МТБ 2.pdf
23 квітня 2024 23:32
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:32
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:29
14 - Довідка МТБ-2-14.pdf
23 квітня 2024 23:23
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:23
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:12
14 - Довідка МТБ.pdf
23 квітня 2024 21:55
Електронний підпис
23 квітня 2024 21:55
Електронний підпис
23 квітня 2024 21:54
КОШТОРИС 41.pdf
23 квітня 2024 21:54
01 - Пропозиція.pdf
23 квітня 2024 21:54
03 - Код доступу.pdf
23 квітня 2024 21:54
Договір АВК.pdf
23 квітня 2024 21:54
АКТ огляду обєкту.pdf
23 квітня 2024 21:54
14 - Довідка МТБ.pdf
23 квітня 2024 21:54
Декларація з ОП.pdf
23 квітня 2024 21:54
Центр НТТМ.pdf
23 квітня 2024 21:54
08 - Врахування норм.pdf
23 квітня 2024 21:54
Навчання з ОП та ПБ.pdf
23 квітня 2024 21:54
Чорномормонтаж.pdf
23 квітня 2024 21:54
11 - АВК.pdf
23 квітня 2024 21:54
04 - Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2024 21:54
Статут.pdf
23 квітня 2024 21:54
Договір - ДОСВІД.pdf
23 квітня 2024 21:54
13 - Кадри.pdf
23 квітня 2024 21:54
Виписка.pdf
23 квітня 2024 21:54
Опис.pdf
23 квітня 2024 21:54
Листи-згоди.pdf
23 квітня 2024 21:54
Протокол.pdf
23 квітня 2024 21:54
09 - Навчання з ОП та ПБ.pdf
23 квітня 2024 21:54
Протокол.pdf
23 квітня 2024 21:54
Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2024 21:54
10 - Досвід.pdf
23 квітня 2024 21:54
КАДРИ.pdf
23 квітня 2024 21:54
80117_сфера діяльності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ"
#45229128
Переможець 12 399 189,04
UAH з ПДВ
30 квітня 2024 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 09:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Просимо надати довідку в довільній формі відповідно вимог пункту 1 Додатку № 1 до Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», а саме: « Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які будуть застосовані для виконання робіт за предметом закупівлі та вказані учасником у відповідних розрахунках в складі кошторисної документації. - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів тощо. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі оренди/лізингу/надання послуг тощо, машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці. Також надаються скановані копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів тощо. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації. - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.».

Документи

30 квітня 2024 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2024 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ"
#45229128
12 399 189,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2024 15:27
Електронний підпис