Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012) |
Код ЄДРПОУ: | 23314215 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олександр Гнєдаш +380995523338 o.gnedash@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 08:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 445 436,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 227,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 5 банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 08:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 08:24 |
Оголошення .docx | |
16 квітня 2024 08:24 |
Додаток_№_3_Форма_пропозицii .docx | |
16 квітня 2024 08:24 |
Додаток № 2 Проєкт договору .docx | |
16 квітня 2024 08:24 |
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердженням необхідного рівня якості виконання робіт Учасником є аргументована відповідність загальновизнаним вимогам ДСТУ ISO, шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Наявність в Учасника сертифікату відповідно до вимог ДСТУ ISO свідчить про: якість виконання робіт, надання послуг; спроможність Учасника виконувати роботи та або надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної документації; ефективне функціонування системи управління якістю робіт. Наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню замовником відповідності учасника встановленим вимогам, його спроможності щодо якості виконання робіт в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, яка характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин.
При цьому потенційним учасником даної процедури закупівлі можуть бути будь-які фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), на умовах визначених в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Дякуємо за звернення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000063 ● be71fbdabf954463b65528959f87f53a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42
UA-2024-04-16-000150-a
16.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 14:36:30
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-16-000150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 11:23:16
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
На запит Державної аудиторської служби України від 15.05.2024 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-16-000150-a) надаємо наступні пояснення (інформацію):
1. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі позитивного експертного звіту на проектно-кошторисну документацію для проведення капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс». Згідно експертного звіту на проектно-кошторисну документацію для проведення капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс» загальна кошторисна вартість - 15 885 106,00 гривень.
Очікувана вартість предмета закупівлі була сформована з наступного розрахунку:
Від загальної кошторисної вартості об’єкта капітального ремонту 15 885 106,00 гривень було віднято:
- сума вартості устаткування 3 123 883,00 гривень (у зв’язку з тим, що машина пральна, машина сушильна буде отримана від центральної бази забезпечення м.Київ);
- сума на здійснення технічного нагляду 174 214,00 гривень;
- сума проектних робіт 106 800,00 гривень;
- сума авторського нагляду 14 240,00 гривень;
- сума експертизи проекта 6 891,00 гривень;
- сума на встановлення устаткування 13 642,00 гривень.
Таким чином, з урахуванням всіх розрахунків очікувана вартість закупівлі склала – 12 445 436,00 грн.
2. Пунктом 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено наступне:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до статті 25 Закону та статті 27 цього Закону вимагати забезпечення тендерної пропозиції — це право замовника, а не його обов’язок.
Наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 та набрав чинності 19.03.2021, затверджено форму і вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 3 Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції передбачено зазначення у реквізитах гарантії:
адреса місцезнаходження Замовника. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні дана інформація являється «чутливою» для Замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 12:21:25
запит про ндання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-16-000150-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пунктом 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років.
З огляду на викладене просимо надати пояснення, чим керувався Замовник щодо визначення гарантійних строків експлуатації об’єкту, вказуючи в договорі від 20.05.2024 № 186 (далі – Договір) гарантійний строк експлуатації об’єкта протягом 5-ти років.
2. Посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ» надано лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до пункту 14.6 Оголошення про спрощену закупівлю на монтажника санітарно-технічних систем і устаткування Біденка О.Г., який зазначений у пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.04.2024 № 13.
3. Посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ» документально підтверджено обладнання відповідно до Додатку 1 Оголошення про спрощену закупівлю, зокрема перфоратор електромагнітний, який зазначений у Довідці щодо необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 29.04.2024 № 29-14.
4. Пояснення, щодо не відповідності змісту укладеного Договору вимогам проєкту договору (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), зокрема в Договорі відсутній пункт 5.4.14.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 16:55:53
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.05.2024 року
На запит Державної аудиторської служби України від 23.05.2024 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі «Баннопральний комплекс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-16-000150-a) надаємо наступні пояснення (інформацію):
1. Пояснення, щодо зазначення гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва.
Гарантійний строк експлуатації об’єкт протягом 5-ти років, був визначений помилково.
Зміни до договору будуть внесені в термін 3-ох робочих днів.
2. Пояснення, щодо посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ» надано лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до пункту 14.6 Оголошення про спрощену закупівлю на монтажника санітарно-технічних систем і устаткування Біденка О.Г., який зазначений у пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.04.2024 № 13.
В п. 6. Оголошення про спрощену закупівлю зазначена вимога щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у Оголошенні (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція). . Вимогою Додатка 1 до Оголошення була наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 3 (трьох) інженерно-технічних працівників (на підтвердження надати копії дипломів про вищу освіту) та не менше 2 (двох) працівників робітничих спеціальностей. У складі пропозиції ТОВ «ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ» ( далі – Переможець) надані наступні файли:
13 - Кадри.pdf
КАДРИ.pdf
Листи-згоди.pdf
Замовник не встановлював вимогу надання листів-згоди на всіх без виключення фізичних осіб, а лише для осіб, персональні дані яких можуть використовуватися при проведенні закупівлі.
При здійсненні розгляду та оцінці Пропозиції Переможця Замовником було надано оцінку поданим листам-згодам.
Замовник при здійсненні розгляду та оцінці тендерної пропозиції дійшов обґрунтованого висновку, що Переможцем було подано листи-згоди на обробку персональних даних тих осіб, персональні дані яких дійсно можуть використовуватись при проведенні закупівлі. В будь-якому випадку, Переможець є юридичною особою, що є розпорядником персональних даних своїх працівників в рамках їх повноважень згідно ЗУ «Про захист персональних даних». На думку Замовника, факт подання Пропозиції учасником автоматично підтверджує надання згоди працівниками учасника на обробку персональних даних. Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно Переможець.
У складі пропозиції переможця наявні листи-згоди на обробку персональних даних на директора, засновників товариства та працівників, персональні дані яких можуть використовуватися при проведенні закупівлі.
3. Пояснення, щодо посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ» документально підтверджено обладнання відповідно до Додатку 1 Оголошення про спрощену закупівлю, зокрема перфоратор електромагнітний, який зазначений у Довідці щодо необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 29.04.2024 № 29-14.
У файлі « 29-14 - МТБ 2.pdf», сторінка – 1 Переможцем документально підтверджено обладнання відповідно до Додатку 1 Оголошення про спрощену закупівлю, зокрема перфоратор електромагнітний.
В оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за січень 2024- березень 2024, яка надана у складі пропозиції переможця (файл «29-14 - МТБ 2.pdf»), зазначено перфоратори електричні. Відповідно до Додатку 1 Оголошення про спрощену закупівлю Замовником не встановлено вимоги, щодо підтвердження наявності механізму, назва якого ідентична назві зазначеній в Довідці щодо необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Сама наявність перфораторів в оборотно-сальдовій відомості і є підтвердженням наявності механізму у Переможця. Адже згідно бухгалтерського обліку, назва механізму вноситься відповідно до первинних документів. Таким чином, в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за січень 2024- березень 2024 підтверджена наявність перфоратора електромагнітного як «перфоратори електричні».
4. Пояснення, щодо не відповідності змісту укладеного Договору вимогам проєкту договору (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), зокрема в Договорі відсутній пункт 5.4.14.
Відповідно Додатку № 2 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовником допущено помилку щодо вимог пункту 5.4.14 Договору, у зв’язку з тим, що норма законодавства щодо гарантії прибутку, яка застосовувалась відповідно пункту 9 Постанови Кабінету міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами від 18.07.2023 року № 736) втратила чинність відповідно Змін до ПКМУ 1275 від 01.02.2024 року № 122.
У зв’язку з вищевикладеним прийнято рішення виключити пункт 5.4.14 Договору для уникнення порушення законодавства щодо проведення закупівель, внесення змін не призвело до істотних змін Договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення виявлені за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України усунуто шляхом укладення Додаткових угод та наданням листа-згоди на обробку персональних даних.
2024-06-12 16:21:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІДБУДОВА ПІВДЕНЬ" #45229128 |
Переможець |
12 399 189,04
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2024 14:57
|
Додаткова угода № 4 від 16.10.2024 до Договору № 186 від 20.05.2024.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2024 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 16:16
|
Додаткова угода № 3 від 12.06.2024 до Договору № 186 від 20.05.2024.pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 15:41
|
Додаткова угода № 2 від 29.05.2024 до Договору № 186 від 20.05.2024.PDF | зміни до договору |
29 травня 2024 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2024 09:36
|
Додаткова угода № 1 від 28.05.2024 до Договору № 186 від 20.05.2024.PDF | зміни до договору |
28 травня 2024 08:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 12:57
|
Договір № 186 від 20.05.2024.PDF | укладений |
20 травня 2024 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у пункти 3.1, 4.4, 18.9 Договору. Внесення змін у суму ПДВ, загальна сума Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у пункти 1.2, 18.9, 4.10, 12.2 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у пункт 14.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 4.4. та п.18.9 (Додаток 2,4) Договору. Сума договору залишається без змін. Суми розрахунків етапів перерозподілені. |
Номер договору про закупівлю: | 186 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |