Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV): 39710000-2 - Електричні побутові прилади (кондиціонери з монтажем)(39717200-3)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2024-04-15-010976-a ● 952eaad529d24e3e93ca4721cba99822
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999218 |
Вебсайт: | https://hmcl.org.ua |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
Контактна особа: |
Ніна Іванівна Сліпченко +380535420615 gad_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі 16086,54 грн. (шістнадцять тисяч вісімдесят шість гривень п‘ятдесят чотири копійки), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Комунального некомерційного підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради, вул. Лохвицька, 1, м. Гадяч, Полтавська область, 37300, код ЄДРПОУ 01999218 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16086.54 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Вид забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі 16086,54 грн. (шістнадцять тисяч вісімдесят шість гривень п‘ятдесят чотири копійки), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Комунального некомерційного підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради, вул. Лохвицька, 1, м. Гадяч, Полтавська область, 37300, код ЄДРПОУ 01999218 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(зі змінами). Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 (CPV): 39710000-2 - Електричні побутові прилади (кондиціонери з монтажем)(39717200-3).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Електричні побутові прилади (кондиціонери з монтажем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2024
ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 16:10 |
Перелік змін.docx | |
19 квітня 2024 16:10 |
ТД з особливостями(зі змінами).docx | |
19 квітня 2024 16:10 |
Додаток 3 - Проєкт договору(зі змінами).docx | |
19 квітня 2024 16:10 |
Додаток 2 до ТД (зі змінами).docx | |
15 квітня 2024 16:35 |
ТД з особливостями.docx | |
15 квітня 2024 16:35 |
Додаток 3 - Проєкт договору.docx | |
15 квітня 2024 16:35 |
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx | |
15 квітня 2024 16:35 |
Додаток 2- Технічні характеристики.doc |
19 квітня 2024 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 16:10 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 квітня 2024 16:10 |
ТД з особливостями(зі змінами).docx
|
|||
19 квітня 2024 16:10 |
Додаток 3 - Проєкт договору(зі змінами).docx
|
|||
19 квітня 2024 16:10 |
Додаток 2 до ТД (зі змінами).docx
|
|||
15 квітня 2024 16:35 |
ТД з особливостями.docx
|
|||
15 квітня 2024 16:35 |
Додаток 3 - Проєкт договору.docx
|
|||
15 квітня 2024 16:35 |
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
15 квітня 2024 16:35 |
Додаток 2- Технічні характеристики.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 квітня 2024 10:57
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:52
Шановний Замовник, технічним вимогам окремо і особливо їх сукупності відповідає відповідає тільки одна модель кондиціонера, а це є дискримінаційною вимогою і такою, що обмежує конкуренцію. В такому вигляді Закупівля буде оскаржена в АКМУ. Просимо внести зміни у вимоги і описати, що потрібно Замовнику (потужність, продустивність тощо).
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою уважно розглянуто Ваше запитання та за результатами такого розгляду повідомляємо, що в тендерну документацію (в т.ч. і в додатки) та оголошення про проведення відкритих торгів буде внесено відповідні зміни та оприлюднено нову редакцію тендерної документації (в.ч. додатки), зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель згідно вимог законодавства.
Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою уважно розглянуто Ваше запитання та за результатами такого розгляду повідомляємо, що в тендерну документацію (в т.ч. і в додатки) та оголошення про проведення відкритих торгів буде внесено відповідні зміни та оприлюднено нову редакцію тендерної документації (в.ч. додатки), зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель згідно вимог законодавства.
Дискримінаційні вимоги. Повторно
Дата подання: 20 квітня 2024 21:53
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:32
Зановний Замовник, вимога конкретної марки кондиціонера, з написанням вимог, що унеможливлюють пропонувати іншу модель є дискримінаційною. Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до ублічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уважно вивчивши Тендерну документацію, ми вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства. Просимо внести зміни в технічні вимоги таким чином, щоб потенційні учасники могли запропонувати товар на чесних конкурентних засадах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги Тендерної документації до предмета закупівлі сформовано з дотриманням принципів публічних закупівель, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
В ч.1 ст.23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 статті 22 Закону).
З огляду на зазначені норми Закону характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис вимог до предмета закупівлі, способу її встановлення.
Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням також надійності та якості, рівню екологічної безпеки та з урахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, замовником було прийнято рішення провести закупівлю з посиланням на певні технічні і якісні характеристики визначивши їх допустимі значення.
Також вимоги тендерної документації Замовника не є дискримінаційними, оскільки не передбачають створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших та поширюється на всіх потенційних учасників процедури закупівлі UA-2024-04-15-010976-a.
Такої позиції дотримується і Верховний Суд яким зокрема зазначає, що незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
В ч.1 ст.23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 статті 22 Закону).
З огляду на зазначені норми Закону характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис вимог до предмета закупівлі, способу її встановлення.
Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням також надійності та якості, рівню екологічної безпеки та з урахуванням виділених коштів. Тому для дотримання принципів Закону, замовником було прийнято рішення провести закупівлю з посиланням на певні технічні і якісні характеристики визначивши їх допустимі значення.
Також вимоги тендерної документації Замовника не є дискримінаційними, оскільки не передбачають створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших та поширюється на всіх потенційних учасників процедури закупівлі UA-2024-04-15-010976-a.
Такої позиції дотримується і Верховний Суд яким зокрема зазначає, що незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВА" |
549 999,00
UAH з ПДВ
|
549 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КВА" #39720797 |
Переможець |
549 999,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 09:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 09:54
|
Договір 382.pdf | укладений |
07 травня 2024 09:51
|