Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт «Улаштування теплоізоляції фасаду адміністративної будівлі навчального центру ГУНП в Чернігівській області по вул. Тероборони (Гагаріна), 52 у м. Чернігові» Коригування 4 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2024-04-15-010490-a ● dfdbe31261f94549b66d4ff999d1ea45
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108651 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Перемоги,74 |
Контактна особа: |
Мельник Альона Володимирівна +380462619232 zakupivli@cn.police.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 11:36 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 11:36 |
Очікувана вартість: | 12 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме: 60000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Банківські реквізити Замовника: ГУНП в Чернігівській області Адреса: 14000, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74 ЄДРПОУ: 40108651 Р/р UA578201720343120001000092647 в ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 ( два) відсотка вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі шляхом перерахування грошових коштів (грошової застави) на поточний рахунок замовника: ГУНП в Чернігівській області Адреса: 14000, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74 ЄДРПОУ: 40108651 UA038201720355159002000092647 в ДКСУ м. Київ на підставі Договору про забезпечення виконання договору про закупівлю, який має бути укладено між замовником та переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Підтвердженням надання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця закупівлі оригіналу платіжного доручення, яке завантажуються в електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається: 1) у разі розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку переможцем процедури закупівлі у випадках, передбачених умовами договору про закупівлю; 2) у разі невиконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю у строки, які у ньому значаться, або у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє його на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та згоду з проєктом договору про забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 8 до тендерної документації), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Підтвердженням надання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця закупівлі оригіналу платіжного доручення, яке завантажуються в електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Мегават-година
Капітальний ремонт «Улаштування теплоізоляції фасаду адміністративної будівлі навчального центру ГУНП в Чернігівській області по вул. Тероборони (Гагаріна), 52 у м. Чернігові» Коригування 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Тероборони, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 17:22 |
Перелік змін UA-2024-04-15-010490-a.docx | |
23 квітня 2024 17:22 |
ТД капремонт Тероборони. 52 зі змінами 23.04.docx | |
16 квітня 2024 16:54 |
Перелік змін до закупівлі UA-2024-04-15-010490-a.docx | |
16 квітня 2024 16:54 |
ТД капремонт Тероборони. 52 зі змінами.docx | |
15 квітня 2024 16:15 |
Проєкт договору Тероборони_ 52.doc | |
15 квітня 2024 16:15 |
Додаток 8 Договір застави.docx | |
15 квітня 2024 16:15 |
Оголошення кап ремонт Тероборони 52.doc | |
15 квітня 2024 16:15 |
ТД капремонт Тероборони. 52.docx |
23 квітня 2024 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 квітня 2024 17:22 |
Перелік змін UA-2024-04-15-010490-a.docx
|
||||||
23 квітня 2024 17:22 |
ТД капремонт Тероборони. 52 зі змінами 23.04.docx
|
||||||
16 квітня 2024 16:54 |
Перелік змін до закупівлі UA-2024-04-15-010490-a.docx
|
||||||
16 квітня 2024 16:54 |
ТД капремонт Тероборони. 52 зі змінами.docx
|
||||||
15 квітня 2024 16:15 |
Проєкт договору Тероборони_ 52.doc
|
||||||
15 квітня 2024 16:15 |
Додаток 8 Договір застави.docx
|
||||||
15 квітня 2024 16:15 |
Оголошення кап ремонт Тероборони 52.doc
|
||||||
15 квітня 2024 16:15 |
ТД капремонт Тероборони. 52.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо відповідності матбази
Дата подання: 16 квітня 2024 21:39
Дата відповіді: 18 квітня 2024 11:41
Шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення щодо умови Документації "У довідці відображається належність обладнання, машини та мехінізми (власного, залученого тощо), яке залучається до виконання робіт, що визначається відповідно до потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115)." Яке саме обладнання потрібно включити у довідку? чи повинно зазначене учасником обладнання відповідати Відомості ресурсів учасника? якщо повинно, то у повному обсязі чи лише основні будівельні машини та засоби?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у вимозі чітко зазначається, що у довідці відображається обладнання, машини та механізми, яке залучається до виконання робіт, що визначається відповідно до потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115).
щодо невідповідностей у договірній ціні
Дата подання: 16 квітня 2024 21:48
Дата відповіді: 18 квітня 2024 11:39
Заперечуємо щодо п. 2 ,3 ,4 Додатку 3 тендерної документації, а саме: "2. Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем кошторисну документацію на відповідність вимог визначених у цьому додатку та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен викласти їх письмово Переможцю та надати час на усунення невідповідностей. 3. Переможець протягом 1 робочого дня з моменту отримання зауважень від Замовника повинен усунути невідповідності у договірній ціні.4. Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам Настанови та Тендерної документації, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). ".
Повідомляємо, що у разі невідповідності кошторисної документації учасника умовам закупівлі, його пропозиція повинна бути відхилена Замовником. Ні Законом України "Про публічні закупівлі, ні Постановою 1178 НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА можливість усунення таких невідповідностей ні для учасника, ні для переможця закупівлі. Просимо внести зміни у Документацію виключивши неправомірні умови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). Пунктом 3 частини2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Крім того, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанови).
Згідно абзацу 4 пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п. 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону «Про публічні закупівлі».
Згідно, зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визнання. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності то стає частиною договору з моменту його підтвердження замовником.
Керуючись п. 5.2. Настанови, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що може привести до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна може погоджуватись сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Виходячи з викладеного, вимога щодо надання Переможцем кошторисної документації на відповідність вимог Додатку 3 до тендерної документації є такою, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Настанови з визначення вартості будівництва. Акцентуємо вашу увагу, що дана вимога стосується саме Переможця процедури закупівлі.
Однак, у разі невідповідності кошторисної документації Учасника умовам Додатку 3 до тендерної документації, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Крім того, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанови).
Згідно абзацу 4 пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п. 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону «Про публічні закупівлі».
Згідно, зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визнання. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності то стає частиною договору з моменту його підтвердження замовником.
Керуючись п. 5.2. Настанови, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що може привести до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна може погоджуватись сторонами під час укладання договору з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
Виходячи з викладеного, вимога щодо надання Переможцем кошторисної документації на відповідність вимог Додатку 3 до тендерної документації є такою, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Настанови з визначення вартості будівництва. Акцентуємо вашу увагу, що дана вимога стосується саме Переможця процедури закупівлі.
Однак, у разі невідповідності кошторисної документації Учасника умовам Додатку 3 до тендерної документації, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Фінансова спроможність
Дата подання: 17 квітня 2024 11:39
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:03
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати «Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за 2023 рік. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2023 рік. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана (Квитанція №2).»
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ч.4 ст.22 зазначається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо того, що фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та «добросовісна конкуренція серед учасників», адже вимога обмежує коло потенційних учасників, що є недопустимим при здійснення публічних закупівель.
Дана вимога не показує - якості, своєчасності та добросовісності при виконання робіт Учасником та не дає гарантію Замовнику на виконання Учасником вимог договору про закупівлю своєчасно, якісно та в повному обсязі.
Просимо Вас, прибрати дану вимогу з тендерної документації задля того щоб не мати в подальшому проблем з контролюючими органами у сфері публічних закупівель, які наразі активували свою діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо Вам, що відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Особливостей. Також, згідно пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Керуючись ст. 16 Закону, в тендерній документації по закупівлі робіт з капітального ремонту установлений критерій фінансовою спроможності, який підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Виходячи з викладеного, вимога щодо надання фінансової звітності, яка має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі не суперечить нормам статті 16 Закону.
Виходячи з викладеного, вимога щодо надання фінансової звітності, яка має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі не суперечить нормам статті 16 Закону.
ПВР
Дата подання: 17 квітня 2024 14:58
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:06
методом;
е) матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об'єкта (виробництва);
ж) матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови.
Виходячи вищевикладеного ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. ПВР розробляється на підставі робочої документації та ПОБ (Проект організації будівництва), а також ПВР повинен бути узгоджений з ПОБ за основними показниками: межі будівельного майданчика, прийняті методи будівництва, принципові рішення з організації і послідовності робіт, вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об'єкта будівництва, вимоги комплексної безпеки будівництва. Тобто ПВР розробляється ПІДРЯДНИКОМ, а не УЧАСНИКОМ ТОРГІВ.
На етапі подання тендерної пропозиції ми, як потенційний Учасник торгів не в тому статусі знаходимось щоб розробляти та затверджувати ПВР потрібно мати зв'язок з Замовником задля отримання необхідних документів для складання ПВР.
Тому просимо Вас, прибрати вимогу надання «Розроблений та затверджений Учасником Проєкт виконання робіт (подається окремим файлом) з відображенням етапів та технологічного процесу» щоб в подальшому не мати питань зі сторони контролюючих органів та не було раптом звинувачень у корупційних схемах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Згідно з частинами 2 та 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", усі учасники, незалежно від юридичного статусу та форми власності, мають однакові умови участі у процедурах закупівель. Замовник гарантуює вільний доступ до інформації про закупівлю, як це передбачено законодавством. Згідно з цими нормами, Замовник надає можливість всім учасникам ознайомитись з проектною документацією та об'єктом ремонту, щоб отримати всю необхідну інформацію якої на думку учасника може не вистачати для складання проекту виконання робіт. Варто відзначити, що вимоги, встановлені Замовником для учасників закупівлі, не мають дискримінаційного характеру і спрямовані на відбір фахівців з досвідом та навиками з метою забезпечення якісного виконання робіт з капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, не бачимо підстав для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині. Аналогічної позиції дотримується і антимонопольний комітет, в тому числі, але не виключно в рішенні від 01.12.2021 №26754.
Проект виконання робіт
Дата подання: 17 квітня 2024 15:00
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:07
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Розроблений та затверджений Учасником Проєкт виконання робіт (подається окремим файлом) з відображенням етапів та технологічного процесу.»
Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА
Проект виконання робіт (ПВР) - вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт.
5.3 Проект виконання робіт
5.3.1 ПВР має містити рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва або окремих його черг, пускових комплексів, окремих видах чи етапах робіт, а також перелік необхідної виконавчої документації.
ПВР розробляється на підставі робочої документації та ПОБ і має передбачати заходи із забезпечення якісного, безпечного і своєчасного виконання робіт з дотриманням вимог 4.2.
При розробленні ПВР до уваги беруться характеристики матеріалів і конструкцій, задіяних будівельних машин, обладнання, технічних засобів, а також умови виконання робіт.
5.3.2 У разі виконання робіт в умовах ущільненої забудови враховуються матеріали технічного обстеження прилеглих об'єктів, а також вимоги до виконання робіт в таких умовах.
5.3.3 Перелік ПВР, необхідних для будівництва об'єкта, та ступінь їх деталізації встановлюється з урахуванням обсягів робіт, їх складності та ступеня механізації, розподілу між виконавцями, поетапних змін виробничих умов, категорії складності об'єкта будівництва, категорії відповідальності окремих конструкцій тощо.
Будівельні роботи виконують на підставі ПВР та/або технологічних карт.
5.3.4 Орієнтовний склад і зміст ПВР визначається на основі додатка К. У складі ПВР основними документами є об'єктний будівельний генплан на виконання відповідного етапу робіт на об'єкті будівництва, за необхідності технологічні карти або схеми, схеми спільної роботи будівельних механізмів та/або обладнання, пояснювальна записка.
Форми документів у складі ПВР приймаються відповідно до додатка Л.
5.3.5 ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. Для складних видів робіт ПВР може розроблятися із залученням проектних організацій (у тому числі у складі проектної документації) або науково-дослідних організацій відповідного напряму діяльності.
ПВР повинен бути узгоджений з ПОБ за основними показниками: межі будівельного майданчика, прийняті методи будівництва, принципові рішення з організації і послідовності робіт, вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об'єкта будівництва, вимоги комплексної безпеки будівництва.
5.3.6 При виконанні капітального ремонту об'єкта будівництва на підставі дефектних актів, за необхідності, розробляється проект виконання робіт з ремонту.
5.3.7 Вихідними матеріалами для розроблення ПВР є:
а) ПОБ;
б) робоча документація;
в) умови поставки матеріалів, конструкцій, готових виробів і устаткування, виробничо-технологічної комплектації і перевезення будівельних вантажів;
г) умови використання будівельних машин і транспортних засобів;
д) умови забезпечення робочими кадрами будівельників з основних професій, можливі режими використання робочого часу, а в необхідних випадках - умови організації будівництва і виконання робіт вахтовим методом;
е) матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об'єкта (виробництва);
ж) матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови.
Виходячи вищевикладеного ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. ПВР розробляється на підставі робочої документації та ПОБ (Проект організації будівництва), а також ПВР повинен бути узгоджений з ПОБ за основними показниками: межі будівельного майданчика, прийняті методи будівництва, принципові рішення з організації і послідовності робіт, вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об'єкта будівництва, вимоги комплексної безпеки будівництва. Тобто ПВР розробляється ПІДРЯДНИКОМ, а не УЧАСНИКОМ ТОРГІВ.
На етапі подання тендерної пропозиції ми, як потенційний Учасник торгів не в тому статусі знаходимось щоб розробляти та затверджувати ПВР потрібно мати зв'язок з Замовником задля отримання необхідних документів для складання ПВР.
Тому просимо Вас, прибрати вимогу надання «Розроблений та затверджений Учасником Проєкт виконання робіт (подається окремим файлом) з відображенням етапів та технологічного процесу» щоб в подальшому не мати питань зі сторони контролюючих органів та не було раптом звинувачень у корупційних схемах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Згідно з частинами 2 та 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", усі учасники, незалежно від юридичного статусу та форми власності, мають однакові умови участі у процедурах закупівель. Замовник гарантуює вільний доступ до інформації про закупівлю, як це передбачено законодавством. Згідно з цими нормами, Замовник надає можливість всім учасникам ознайомитись з проектною документацією та об'єктом ремонту, щоб отримати всю необхідну інформацію якої на думку учасника може не вистачати для складання проекту виконання робіт. Варто відзначити, що вимоги, встановлені Замовником для учасників закупівлі, не мають дискримінаційного характеру і спрямовані на відбір фахівців з досвідом та навиками з метою забезпечення якісного виконання робіт з капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, не бачимо підстав для внесення змін в Тендерну документацію в цій частині. Аналогічної позиції дотримується і антимонопольний комітет, в тому числі, але не виключно в рішенні від 01.12.2021 №26754
Підтвердження МТБ
Дата подання: 17 квітня 2024 17:15
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:35
Шановний Замовник уточніть будь ласка, які саме документи пітверджують наявність залучених машин та механізмів?
Відповідь: Шановний Учасник, тендерною документацією не вимагається підтвердження наявності залучених машин та механізмів.
Щодо дискримініційної вимоги
Дата подання: 18 квітня 2024 16:12
Дата відповіді: 19 квітня 2024 16:15
Шановний Замовнику! Умовами Вашої тендерної документації передбачено наступне: «Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, предметом якого є виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель.»
Відповідно до порядку визначення предмету закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова з будівництва), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 та визначення коду ДК 021:2015. Тобто, законотворцем чітко встановлено, що відповідно до законодавства в сфері публічних закупівель, є аналогічним договором у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, аналогічним договором може вважатися договір з однаковим кодом ДК 021:2015 (у Вашому випадку цілого розділу будівельних робіт починаючи з 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ та закінчуючи 45453000-7 КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ).
Звертаємо Вашу увагу, що в згаданому нами наказі № 708 немає обмежень щодо обрання по якій саме цифрі потрібно обирати код ДК для робіт. Для товарів і послуг є обмеження (4 цифра), а по роботах обмеження відсутнє.
Різні Замовники обирають різний код ДК для закупівлі робіт, в тому числі на капітальний ремонт. Наприклад: 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ; 45453000-7 КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи та інші. Дану інформацію можна перевірити на сайті Прозоро.
Отже, якщо Ви встановлюєте код ДК виключно 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Ви навмисне обмежите кількість потенційних учасників, чим порушуєте ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, доцільно та законно узагальнити поняття, що є аналогічним договором у розумінні даної тендерної документації і не звужувати коло учасників. Саме так вважає АМКУ у своєму Рішенні № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 року.
Для врегулювання даної ситуації та для приведення у відповідність вимоги тендерної документації ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації та викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір за кодами ДК 021:2015, які входять в розділ 45000000-7 БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ предметом якого є виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель.»
У разі невнесення змін у цій частині ми будемо змушені скористатися нашим правом, передбаченим ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та звернутися до Антимонопольного комітету України.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок) Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора «України» ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015р. №1749.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Порядком не передбачено зазначення відповідного коду ДК 021:2015 у разі визначення закупівлі робіт. Проте, пунктом 13 Наказу Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 передбачено, що під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.
Відповідно до вимог законодавства визначений предмет закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 2 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Згідно п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (відповідно до форми довідки). Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, предметом якого є виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель.
Акцентую Вашу увагу, що перебудування, реконструкція, капітальний ремонт, реставрації будівель відносяться до ДК 021:2015-45450000-6. Жодних дискримінаційних вимог щодо надання аналогічного договору, які звужують коло учасників Замовником не застосовувались.
Також, розглянувши у Вашій вимозі рішення АМКУ № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 року, звертаю Вашу увагу, що предметом оскарження є вимога щодо надання аналогічного договору, предмет якого є тотожним за предметом закупівлі, вартістю не менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів, тобто оскаржено лише вимога щодо обсягу договору.
Виходячи з викладеного, відсутні підстави для внесення змін в п.1 розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Порядком не передбачено зазначення відповідного коду ДК 021:2015 у разі визначення закупівлі робіт. Проте, пунктом 13 Наказу Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 № 1082 передбачено, що під час заповнення інформації в електронній системі закупівель зазначення коду за показниками другої — п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі робіт.
Відповідно до вимог законодавства визначений предмет закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 2 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Згідно п. 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (відповідно до форми довідки). Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, предметом якого є виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель.
Акцентую Вашу увагу, що перебудування, реконструкція, капітальний ремонт, реставрації будівель відносяться до ДК 021:2015-45450000-6. Жодних дискримінаційних вимог щодо надання аналогічного договору, які звужують коло учасників Замовником не застосовувались.
Також, розглянувши у Вашій вимозі рішення АМКУ № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 року, звертаю Вашу увагу, що предметом оскарження є вимога щодо надання аналогічного договору, предмет якого є тотожним за предметом закупівлі, вартістю не менше 50% від вартості пропозиції учасника торгів, тобто оскаржено лише вимога щодо обсягу договору.
Виходячи з викладеного, відсутні підстави для внесення змін в п.1 розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Кошторисна документація
Дата подання: 23 квітня 2024 12:06
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:44
Добрий день. Просимо пояснити два питання:
1) Відсутність у відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-01 гіпсокартону у кількості 2151,912 м2 х 1,05 = 2259,51 м2 що передбачено п. 37 відомості обсягів робіт.
2) витрату щебеню у відомості ресурсів до локального кошторису 02-01-01 у кількості 20,5613 м3 тоді як п. 50 відомості обсягів робіт передбачено улаштування щебеневого шару 31,26 м3
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕНТЕР БУД" |
10 766 502,30
UAH з ПДВ
|
10 766 502,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» |
11 494 109,96
UAH з ПДВ
|
11 494 109,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Фірма "Номінал" |
11 785 432,38
UAH з ПДВ
|
11 725 432,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФДС БУД" |
11 799 389,86
UAH з ПДВ
|
11 739 389,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕНТЕР БУД" #36655165 |
Відхилено |
10 766 502,30
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 17:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ» #44651778 |
Відхилено |
11 494 109,96
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 17:49
|
|
ПП "Фірма "Номінал" #22826261 |
Переможець |
11 725 432,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 10:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 16:53
|
додугода 1 до договору 411 частина 6.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
додугода 1 до договору 411 частина 5.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
додугода 1 до договору 411 частина 4.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
додугода 1 до договору 411 частина 3.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
додугода 1 до договору 411 частина 2.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
додугода 1 до договору 411 частина 1.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
Повідомлення про внесення змін дог 411.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 15:25
|
договір 7 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
договір 6 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
договір 5 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
договір 4 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
договір 3 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
договір 2 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
договір 1 частина | укладений |
14 травня 2024 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт «Улаштування теплоізоляції фасаду адміністративної будівлі навчального центру ГУНП в Чернігівській області по вул. Тероборони (Гагаріна), 52 у м. Чернігові» Коригування 4 | 1 |
11 500 000,00
UAH з ПДВ
|