Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Золотоніської міської ради Черкаської області по вул. Миколаївська, 21 у м. Золотоноша Золотоніської територіальної громади Золотоніського району Черкаської області
Очікувана вартість
33 362 026,00 UAH
UA-2024-04-15-007217-a ● 46663262559945e0bd5751dd65e972f2
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21367348 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., м. Золотоноша, вул. Шевченка, 70 |
Контактна особа: |
Олена Джаман +380473753303 zomvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 362 026,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166 810,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Золотоніської міської ради Черкаської області по вул. Миколаївська, 21 у м. Золотоноша Золотоніської територіальної громади Золотоніського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19700, Україна, Черкаська область, м.Золотоноша, вул. Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: державний бюджет, місцевий бюджет Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 14:21 |
Додаток 3 Відомість ресурсів.pdf | |
15 квітня 2024 14:21 |
Додаток 3 Відомість обсягів робіт.pdf | |
15 квітня 2024 14:21 |
ТД_нове_будівництво ПРУ.pdf | |
15 квітня 2024 14:21 |
Обгрунтування_нове_будівництво ПРУ.pdf | |
15 квітня 2024 14:21 |
Експертний звіт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність тд закодавству в сфері цивільного захисту
Дата подання: 16 квітня 2024 10:16
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:48
Шановний замовнику! Відповідно до п. 11.7 ДБН В.2.2-5:2023, захисні споруди та споруди подвійного призначення (далі – СПП) мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями як в самої захисної споруди так і зовні, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку повинні обладнуватися електронними інформаційними табло та системою зв’язку; сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати. Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН. На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Введення в експлуатацію ЗСЦЗ здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 № 461 та ДБН А.3.1-9:2015. Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233. В разі не улаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2015). Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО відповідно до вимог ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7). В разі неможливості внесення змін до ТД в рамках діючої закупівлі. Вимагаємо скасувати закупівлю до приведення ТД в норму згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: проектною документацією передбачено з’єднання з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення, такі з’єднання не передбачають виділення робіт пов’язаних з ними у окремий розділ, у зв’язку з чим окремі етапи робіт розміщені у розділах, що стосуються такого етапу. З метою уникнення неточностей у документації Замовником було направлено відповідне звернення до проектанта, на що отримано відповідь про включення всіх необхідних розділів та відповідності до вимоги законодавства. Функціонал електронної системи закупівель не дозволяє долучати до відповідей на запитання файлові документи. Щодо експертного звіту відмічаємо, що Замовником виконано всі вимоги законодавства та отримано позитивний звіт щодо проекту робіт. Законодавство про публічні закупівлі не передбачає обов’язку Замовника щодо долучення до тендерної документації експертних звітів, при цьому експертний звіт долучено до оголошення даної закупівлі при публікації тендерної документації.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТД ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7
Дата подання: 16 квітня 2024 14:08
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:48
Шановний замовнику! Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься. . Просимо привести ТД в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО відповідно до вимог ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) та Постанови КМУ № 417 від 12 квітня 2024. В разі неможливості внесення змін до ТД та ПКД в рамках діючої закупівлі, вимагаємо скасувати закупівлю до приведення ТД в норму згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: проектною документацією передбачено з’єднання з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення, такі з’єднання не передбачають виділення робіт пов’язаних з ними у окремий розділ, у зв’язку з чим окремі етапи робіт розміщені у розділах, що стосуються такого етапу. З метою уникнення неточностей у документації Замовником було направлено відповідне звернення до проектанта, на що отримано відповідь про включення всіх необхідних розділів та відповідності до вимоги законодавства. Функціонал електронної системи закупівель не дозволяє долучати до відповідей на запитання файлові документи. В тому числі при експертній оцінці було здійснено перевірку обсягу робіт на відповідність вимогам законодавства.
невідповідність тд законодавству в сфері цивільного захист
Дата подання: 17 квітня 2024 11:08
Дата відповіді: 19 квітня 2024 10:48
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів. АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733. Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування: - посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення. - подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд; - обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства. Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023) затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року. Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення плати. У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39 Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований). Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації. Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката. Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011. Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва. Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764). Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме: - титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт); - договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році; - наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт; - інші документи згідно з нормативно-правовими актами. Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407). Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми. Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом. Відповідно до пункту 2.10 Порядку № 309 органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі: - недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами; - недотримання вимог щодо оформлення поданих документів. При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо. ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації. Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти. Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства. Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься. Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua). Просимо внести зміни до ТД та ПКД з метою приведення їх до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: проектною документацією передбачено з’єднання з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення, такі з’єднання не передбачають виділення робіт пов’язаних з ними у окремий розділ, у зв’язку з чим окремі етапи робіт розміщені у розділах, що стосуються такого етапу. З метою уникнення неточностей у документації Замовником було направлено відповідне звернення до проектанта, на що отримано відповідь про включення всіх необхідних розділів та відповідності до вимоги законодавства. Функціонал електронної системи закупівель не дозволяє долучати до відповідей на запитання файлові документи. В тому числі при експертній оцінці було здійснено перевірку обсягу робіт на відповідність вимогам законодавства.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій