Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фарби
Очікувана вартість
216 546,00 UAH
UA-2024-04-15-004255-a 8aa947e65a3b476a89b228377cce597c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калачова Юлія Андріївна

380688138344 yuliya_kalachova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 24835146
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, Богуна,1
Контактна особа: Калачова Юлія Андріївна
380688138344
yuliya_kalachova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
Емаль алкідна ПФ-266, ПФ -115П, лак алкідний ПФ - 170, лак паркетний ПФ-231, фарба інтер'єрна для стель та стін, грунтовка ВДА глибокого проникнення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, Богуна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

15 квітня 2024 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-01-000020 ● 35efa881a387436d8c7ca0b5c5edfcb2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.05.2024 № 26-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-04-15-004255-a 15.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-05-01 16:20:26

пояснення щодо технічної помилки

01.04.2024 Ніжинським обласним педагогічним ліцеєм укладено договір з ТОВ "ВП "Полісан" на закупівлю лакофарбових виробів на суму 21654,60 грн. 15.04.2024 розміщено інформацію на E_tender щодо проведення процедури закупівлі без використання електронної системи, при цьому в плані закупівлі зазначена сума закупівлі 21654,60 грн., а в оголошенні допущена технічна помилка і помилково вказана сума 216564,00 грн.
Копія договору про закупівлю додається

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2024-05-01 16:39:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фарби за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби, очікуваною вартістю 216 546,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-004255-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено вищезазначену закупівлю.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі, визначено переможцем та обрано саме ТОВ «ПОЛІСАН» (код ЄДРПОУ 32318370)?
5. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього (у разі наявності), а також не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
6. Згідно з вимогами статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до оприлюдненої інформації (за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-04-15-004087-a) в річному плані закупівель на 2024 рік Замовником передбачена закупівля фарби на суму 21 654,60 гривень.
При цьому в оголошенні закупівлі без використання електронної системи, очікувана вартість 216 546,00 гривень.
Просимо пояснити у зв’язку з чим наявні розбіжності в очікуваній вартості та річному плані закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-05-03 14:50:49

Пояснення на запит

Закупівля Фарби (ДК 021: 2015: 44810000-1) за номером в електронній системі закупівель ID:UA-2024-04-15-004255-а здійснювалась відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік за КЕКВ 2210 від 01.04.2024 р. та опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA -P- 2024-04-15-004087-а.(Додається)
Підставою для закупівлі є Пунктом 11 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, яким передбачено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. грн, замовники можуть здійснювати закупівлі без використання електронної системи закупівель.
З метою додержання принципів здійснення публічних закупівель визначенні у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» проводився попередній моніторинг цін на предмет закупівлі, умови та терміни постачання продукції , технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, відгуки споживачів. Моніторинг здійснювався за даними сайтів постачальників продукції https://epicentrk.ua, https://rozetka.com.ua, https://himolimp.com.ua, https://kyiv.stroypartner.ua та інших. Проаналізувавши всю інформацію було вибрано найбільш оптимальний варіант (ціна на якість) продукції, що буде використовуватись для поточного ремонту навчальних аудиторій з дотриманням санітарних та гігієнічних норм для таких приміщень та визначено переможцем ТОВ "Полісан".
Договір про закупівлю та обгрунтування підстави для закупівлі не оприлюднено разом зі звітом в зв'язку з тим, що відповідно до абзацу 2 пункту 11 "Особливостей" у разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. грн, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розбіжності в очікуваній вартості закупівлі та річному плані закупівлі пояснюються тим, що під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в оголошенні про закупівлю без використання електронної системи за предметом Фарби (ДК021: 2015: 44810000) за номером в електронній системі закупівель ID:UA-2024-04-15-004255-а допущено технічну (механічна) помилку, а саме: в полі очікувана вартість закупівлі помилково вказано суму закупівлі «216546,00 грн. » замість потрібного «21654,60 грн." про що 03.05.2024 р. уповноваженою особою складено протокол (додається)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником у межах проведення моніторингу закупівлі фарби за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби, за номером в електронній системі закупівель ID:UA-2024-04-15-004255-а. За результатом проведеного моніторингу установлено, що Замовником порушено принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 5 Закону, а саме: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». У висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель уповноважена особа зобов'язується посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, пройти навчання на курсах підвищення кваліфікації для поглиблення знань у сфері публічних закупівель; підвищувати свій професійний рівень шляхом самоосвіти, відвідуючи онлайн вебінари, семінари.

2024-05-20 12:23:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 216 546,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2024 11:57