Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт згідно проєкту «Нове будівництво структурованої кабельної системи середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 42 м. Києва по вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі»; 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 896 406,78 UAH
UA-2024-04-15-004097-a ● aa09f4dbb9f54bbd946de5961ffcf114
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | https://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
Контактна особа: |
Катерина Володимирівна Павловська +380443668519 tender.kts.kmda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 896 406,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 482,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт згідно проєкту «Нове будівництво структурованої кабельної системи середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 42 м. Києва по вул. Хорольській, 19 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02175, Україна, м. Київ, вул. Хорольська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-2В, КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 11:57 |
0.ОГОЛОШЕННЯ-зміни.pdf | |
22 квітня 2024 11:57 |
1.тендерна документація Роботи-зміни.pdf | |
22 квітня 2024 11:57 |
3.Додаток 2 ТВ.pdf | |
22 квітня 2024 11:57 |
4.Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю Робіт.pdf | |
22 квітня 2024 11:57 |
2.Додаток 1 ст.16 та п.47.pdf | |
22 квітня 2024 11:57 |
156.протокольне рішення УО про внесення змін до тд.pdf | |
22 квітня 2024 11:57 |
156.ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf |
22 квітня 2024 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
0.ОГОЛОШЕННЯ-зміни.pdf
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
1.тендерна документація Роботи-зміни.pdf
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
3.Додаток 2 ТВ.pdf
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
4.Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю Робіт.pdf
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
2.Додаток 1 ст.16 та п.47.pdf
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
156.протокольне рішення УО про внесення змін до тд.pdf
|
|||
22 квітня 2024 11:57 |
156.ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 22 квітня 2024 12:09
Дата відповіді: 22 квітня 2024 13:04
Шановний Замовнику!
З змісту ТД не зовсім зрозуміло нам, як потенційному учаснику який саме договор буде вважатися аналогічним?
Аналогічний за кодом ДК до закупівлі?
Чи буде вваатися аналогічним будь-який договір, предметом якого будуть виконання робіт за кодом ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника?
Відповідь: Шановний Учасник. Пунктом «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І Інформація про відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей» передбачено, що «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі за період з 2014 року по теперішній час, або таке подібне інше зі змісту якого вбачається зазначене, або в результаті виконання якого виконані роботи є аналогічними до робіт відповідно до предмету цієї закупівлі.» Тобто це може бути договір, аналогічний за кодом ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, або договір, в результаті виконання якого виконані роботи є аналогічними до робіт відповідно до предмету цієї закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 23 квітня 2024 21:05
Дата відповіді: 24 квітня 2024 09:35
Шановний Замовнику! Чи потрібно усім учасникам надавати кошторисний розрахунок у складі пропозиції під час надання пропозиції?
Відповідь: Шановний Учасник. Враховуючи те, що Технічна специфікація (технічні вимоги) сформована на підставі розробленого проєкту, що пройшов будівельно-кошторисну експертизу, а для оцінки вартості Робіт та формування тендерної пропозиції надається кошторисна документація, що включає Відомість обсягів робіт та Специфікацію та кількість обладнання та матеріалів, вимоги щодо надання кошторисного розрахунку у складі пропозиції тендерною документацією не передбачено.
Щодо працівників
Дата подання: 29 квітня 2024 21:57
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:10
Шановний Замовнику!
Вимагаємо усунути вимогу щодо надання документів учасником закупівлі- надання яких не регламентується ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, які, на думку Замовника, можуть підтвердити відповідність наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до предмету Закупівлі, а саме:
На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених в довідці, Учасник також повинен надати:
3) Чинний (-і) Сертифікат (-и) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника активного мережевого обладнання (не менш ніж на двох осіб, зазначених в довідці).
4)Чинний (-і) сертифікат (-и) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника пасивного мережевого обладнання (не менше ніж на двох осіб, зазначених у довідці).
5)Чинний (-і) Сертифікат (-и) про проходження навчання з Керування хмарними мережами Aruba (Aruba Central) (не менше ніж на двох осіб, зазначених у довідці).
6)Чинний (-і) Сертифікат (-и) про проходження навчання з впровадження дротових та бездротових мереж (Aruba Certified Associate – Campus Access або рівнем вище) (не менше ніж на одну особу, зазначену у довідці).
По-перше: Відповідно до положень Закону та Особливостей замовники зобов’язані дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та не встановлювати жодних особливих умов, які б надавали перевагу одним суб’єктам господарювання перед іншими. Замовникам рекомендується враховувати практику органу оскарження під час підготовки тендерної документації та уникати встановлення вимог, які вже визнавалися дискримінаційними. Зокрема, це стосується таких (не виключно) вимог: - встановлення конкретних сертифікатов про проходження навчання персоналу у виробника обладнання, що вимагається. Замовнику рекомендується вимагати у учасника підтвердження наявності тільки основних протоколів та посвідчень для виконання робіт з будівництва структурованої кабельної системи які дійсно демонструють здатність учасника виконувати відповідні роботи.
Вимога про надання сертифікатів про проходження навчання персоналу у виробника обладнання є дискримінаційною та носить корупційний характер. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного Законодавства Ураїни, та виправити всі невідповідності та дискримінаційні вимоги! Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Замовник вимагаючи конкретні сертифікати про навчання на конкретне обладнання звужує коло потенційних учасників до того рівня, що брати участь у закупівлі можуть лише ті учасники, які напряму мають стосунки з конкретним виробником, в даному випадку з Aruba (Aruba Central), Aruba Certified Associate – Campus Access. Тим самим Замовник тих учасників хто має ділові/партнерські стосунки з цими конкретними виробниками ставить у вигідніше становище ніж тих, хто не має взаємозв’язки з цими конкретними виробниками , тим паче, що Замовник сам у тендерній документації вказав що можна використовувати еквівалент торгової марки чи виробника обладнання або матеріалів у додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ), а саме: «Всі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент, не гірше за характеристиками обладнання та матеріалів, вказаних в додатках».
По-друге: такою вимогою, Замовник заздалегідь звужує коло учасників, тому що , учасники не обмежені законом в часі щодо обрання данної закупівлі в системі та прийняття рішення про участь в даній закупівлі, та фактично можуть прийняти рішення про участь, навіть за одну добу, до кінця прийому пропозицій. І в такий стислий термін не можливо отримати конкретних сертифікатов про проходження навчання персоналу у виробника обладнання.
Наполягаємо в усуненні вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції :
3) Чинний (-і) Сертифікат (-и) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника активного мережевого обладнання (не менш ніж на двох осіб, зазначених в довідці).
4)Чинний (-і) сертифікат (-и) про проходження навчання від не менш як будь-якого одного виробника пасивного мережевого обладнання (не менше ніж на двох осіб, зазначених у довідці).
5)Чинний (-і) Сертифікат (-и) про проходження навчання з Керування хмарними мережами Aruba (Aruba Central) (не менше ніж на двох осіб, зазначених у довідці).
6)Чинний (-і) Сертифікат (-и) про проходження навчання з впровадження дротових та бездротових мереж (Aruba Certified Associate – Campus Access або рівнем вище) (не менше ніж на одну особу, зазначену у довідці).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, передбачених ч.2 ст. 16 Закону.
Закупівля проводиться з метою створення/будівництва локальних обчислювальних мереж Wi-Fi в закладах освіти Дніпровського району м. Києва на виконання пункту 6.2 «Створення, розвиток та модернізація мережевої інфраструктури, сервісної мережевої інфраструктури, платформи Інтернету речей (IoT), мереж доступу, радіомереж, системи отримання та передачі інформації на базі LPWAN та інших сучасних технологій зв'язку, системи відеоконференцзв'язку» переліку завдань та заходів Комплексної міської цільової програми «ЦИФРОВИЙ КИЇВ» на 2024 – 2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7516/7557.
Технічна специфікація (технічні вимоги) до предмета закупівлі (Додаток 2 ТД) сформована на підставі розробленого проєкту, що пройшов будівельно-кошторисну експертизу. Кошторисна документація, що включає Відомість обсягів робіт (Додаток 3.1. додатку 2 ТД) та Специфікацію та кількість обладнання та матеріалів (Додаток 3.2. додатку 2 ТД), передбачена Технічною специфікацією, містить інформацію про обладнання, яке вже є в наявності на складі Замовника, але має бути змонтовано та налаштовано Виконавцем в рамках виконання Робіт, що є предметом цієї закупівлі. Зокрема це Комутатори мережеві та Бездротові точки доступу. Зазначене обладнання є специфічним і його встановлення та налаштування вимагає відповідної кваліфікації Виконавця та досвіду роботи з конкретним обладнанням. Таким чином, з метою якісного та вчасного виконання Робіт, що є предметом цієї закупівлі, та, безпосередньо, створення локальної обчислювальної мережі з використанням існуючого у Замовника обладнання, що буде передане Виконавцю для монтажу, налаштування та пусконалагодження, встановлено вимогу до підтвердження кваліфікації працівників, які будуть задіяні для виконання цих робіт.
Закупівля проводиться з метою створення/будівництва локальних обчислювальних мереж Wi-Fi в закладах освіти Дніпровського району м. Києва на виконання пункту 6.2 «Створення, розвиток та модернізація мережевої інфраструктури, сервісної мережевої інфраструктури, платформи Інтернету речей (IoT), мереж доступу, радіомереж, системи отримання та передачі інформації на базі LPWAN та інших сучасних технологій зв'язку, системи відеоконференцзв'язку» переліку завдань та заходів Комплексної міської цільової програми «ЦИФРОВИЙ КИЇВ» на 2024 – 2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7516/7557.
Технічна специфікація (технічні вимоги) до предмета закупівлі (Додаток 2 ТД) сформована на підставі розробленого проєкту, що пройшов будівельно-кошторисну експертизу. Кошторисна документація, що включає Відомість обсягів робіт (Додаток 3.1. додатку 2 ТД) та Специфікацію та кількість обладнання та матеріалів (Додаток 3.2. додатку 2 ТД), передбачена Технічною специфікацією, містить інформацію про обладнання, яке вже є в наявності на складі Замовника, але має бути змонтовано та налаштовано Виконавцем в рамках виконання Робіт, що є предметом цієї закупівлі. Зокрема це Комутатори мережеві та Бездротові точки доступу. Зазначене обладнання є специфічним і його встановлення та налаштування вимагає відповідної кваліфікації Виконавця та досвіду роботи з конкретним обладнанням. Таким чином, з метою якісного та вчасного виконання Робіт, що є предметом цієї закупівлі, та, безпосередньо, створення локальної обчислювальної мережі з використанням існуючого у Замовника обладнання, що буде передане Виконавцю для монтажу, налаштування та пусконалагодження, встановлено вимогу до підтвердження кваліфікації працівників, які будуть задіяні для виконання цих робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНФОРМСИСТЕМИ" |
2 878 453,11
UAH з ПДВ
|
2 878 453,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНФОРМСИСТЕМИ" #41076495 |
Переможець |
2 878 453,11
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 11:08
|
договір №79 від 13.05.2024.pdf | укладений |
15 травня 2024 11:07
|