Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання споруд невиробничого призначення, а саме найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджувальної споруди для Осташковецької гімназії Чорноострівської селищної ради
Очікувана вартість
3 050 000,00 UAH
UA-2024-04-15-003547-a ● 45c098ff069a49c3bf7fa296972c9033
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноострівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403901 |
Місцезнаходження: | 31310, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13 |
Контактна особа: |
Борисевич Оксана Анатоліївна +380382622143 borisevich.oksana82@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання споруд невиробничого призначення, а саме найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджувальної споруди для Осташковецької гімназії Чорноострівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31315, Україна, Україна, Хмельницька обл. Хмельницький р-н., село Осташки*, * на підставі пункту 27 Особливостей у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці замовника вказана інформація зазначається як загальна назва територіальної одиниці (села)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту поставки Товару та виконання Робіт згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 11:27 |
Додаток 3.docx | |
15 квітня 2024 11:27 |
Додаток 2.docx | |
15 квітня 2024 11:27 |
ТД укриття Осташки.doc | |
15 квітня 2024 11:27 |
Додаток 1.docx | |
15 квітня 2024 11:27 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 19 квітня 2024 14:25
Дата відповіді: 22 квітня 2024 11:05
Доброго дня! В технічному завданні Додаток 2 (ЗАГАЛЬНІ УМОВИ), п.3 прописані Замовником наступні вимоги:
- "Учасник в складі пропозиції повинен надати підтвердження щодо наявності в штаті підприємства експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва з підтверджуючім кваліфікаційним сертифікатом. Учасник повинен надати у тендерній пропозиції: штатний розклад/договір та сертифікат про підтвердження кваліфікації експерта."
При виготовленні та встановлення "модульної швидкоспоруджувальної споруди" виробники застосовують вимоги до виробів згідно ДСТУ 9195-2022 та ДБН В. 2.2-5:2023. Для цього не обов'язково мати в штаті підприємства експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва з підтверджуючім кваліфікаційним сертифікатом. Модульна швидкоспоруджувальна споруда має відповідати ДСТУ та ДБН вказані вище, що підтверджується сертифікатими відповідності. Просимо внести зміни в технічну документацію, щоб всі виробники мали можливість прийняти участь у тендері, а не тількии один виробник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Чорноострівська селищна рада ознайомилась з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Придбання споруд невиробничого призначення, а саме найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджувальної споруди для Осташковецької гімназії Чорноострівської селищної ради)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати підтвердження щодо наявності в штаті підприємства експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва з підтверджуючім кваліфікаційним сертифікатом. Учасник повинен надати у тендерній пропозиції: штатний розклад/договір та сертифікат про підтвердження кваліфікації експерта.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-яка інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі найпростішого укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджувальної споруди з відповідним технічними характеристиками, що визначається Замовником виходячи із потенційних потреб територіальної громади. Жоден Учасник, в томі числі, Ви жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб жителів громади Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що визначення технічних характеристик закупівлі покладено виключно на Замовника, а не на погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його технічних показників.
Окрім того, на нашу думку, вказана вимога жодним чином не обмежує ніякого Учасника в участі в закупівлі, тому будь хто може запропонувати будь-яку продукцію, яка підходить і відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Підсумовуючи вищевказане, звертаємо, увагу, що одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником встановлених статтею 5 принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Чорноострівська селищна рада вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен надати підтвердження щодо наявності в штаті підприємства експерта в частині забезпечення вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва з підтверджуючім кваліфікаційним сертифікатом. Учасник повинен надати у тендерній пропозиції: штатний розклад/договір та сертифікат про підтвердження кваліфікації експерта.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-яка інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі найпростішого укриття цивільного захисту у вигляді модульної швидкоспоруджувальної споруди з відповідним технічними характеристиками, що визначається Замовником виходячи із потенційних потреб територіальної громади. Жоден Учасник, в томі числі, Ви жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб жителів громади Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що визначення технічних характеристик закупівлі покладено виключно на Замовника, а не на погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його технічних показників.
Окрім того, на нашу думку, вказана вимога жодним чином не обмежує ніякого Учасника в участі в закупівлі, тому будь хто може запропонувати будь-яку продукцію, яка підходить і відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Підсумовуючи вищевказане, звертаємо, увагу, що одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником встановлених статтею 5 принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Чорноострівська селищна рада вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" |
3 049 992,00
UAH з ПДВ
|
3 049 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Хоббіт хаус" #44894815 |
Переможець |
3 049 992,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 10:17
|
підписаний договір | укладений |
06 травня 2024 10:15
|