Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лакофарбова продукція
Очікувана вартість
148 211,37 UAH
UA-2024-04-15-002916-a ● 20b54b5a5a1f4c5aa76ffd1cc19d07d8
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 20055078 |
Вебсайт: | https://tender.atc.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Авдоніна Олена Вікторівна 380442075669 AVDONINA@ATC.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:45 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 12:45 |
Очікувана вартість: | 148 211,37 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 741,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Фарба водоемульсійна фасадна (14 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
10 штука
Фарба водоемул. інтер’єрна (14 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
180 штука
Емаль ПФ-115, сіра (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
4 штука
Емаль ПФ-115, біла (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
60 штука
Емаль ПФ-115, чорна (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
7 штука
Емаль ПФ-115, жовта (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
4 штука
Емаль ПФ-115, червона (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
54 штука
Емаль ПФ-115 синя (2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
10 штука
Барвник, охра (750 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
100 штука
Акрилова фарба Cerezit CT 44 (або еквівалент) для бетонних стін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44812220-3 — Водні фарби
150 штука
Фарба для бетонних підлог АК-11 Дніпро-Контакт сіра (або еквівалент) для бетонних підлог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару та проведення вхідного контролю | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 14:07 |
Перелік змін № 1.doc | |
22 квітня 2024 14:07 |
ТД - 31 зі змінами.doc | |
22 квітня 2024 14:07 |
Додаток 4 - Проєкт Договору зі змінами.docx | |
22 квітня 2024 14:07 |
Додаток 3 - Технічна специфікація до предмета закупівлі зі змінами.docx | |
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 7 - АНКЕТА.docx | |
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 5 - Узагальнений перелік документів.docx | |
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 8 - Довідка п. 47 Особливостей для об’єднання.docx | |
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 2 - Інформ про предмет закупівлі.docx | |
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 6 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc |
22 квітня 2024 14:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 14:07 |
Перелік змін № 1.doc
|
|||
22 квітня 2024 14:07 |
ТД - 31 зі змінами.doc
|
|||
22 квітня 2024 14:07 |
Додаток 4 - Проєкт Договору зі змінами.docx
|
|||
22 квітня 2024 14:07 |
Додаток 3 - Технічна специфікація до предмета закупівлі зі змінами.docx
|
|||
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 7 - АНКЕТА.docx
|
|||
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 5 - Узагальнений перелік документів.docx
|
|||
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 8 - Довідка п. 47 Особливостей для об’єднання.docx
|
|||
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx
|
|||
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 2 - Інформ про предмет закупівлі.docx
|
|||
15 квітня 2024 11:03 |
Додаток 6 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проєкт
Дата подання: 18 квітня 2024 23:38
Дата відповіді: 19 квітня 2024 14:57
Відповідно до проєкту договору, п. 3.2. Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі та проведення вхідного контролю відповідно до «Положення з інтегрованої системи управління. Вхідний контроль» ПЛ-Д.40.24.001-23 та СОУ НАЕК 038 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Згідно п. 7.1. СОУ НАЕК 038:2021 Роботи з вхідного контролю повинні виконуватися відповідно до графіку поставки продукції в строк 30 робочих днів від дати надходження на склад або в строк, визначений договором.
Таким чином, виходячи з наведеного, строк оплати становить 180 к.д.+30 р.д.,
Згідно умовам тендерної документації та інформації на майданчику вказано, що оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування грошових коштів протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару та проведення вхідного контролю. Відповідно до законодавства про публічні закупівлі умови договору не мають відрізнятися від умов закупівлі. Просимо привести проєкт у відповідність до умов закупівлі, та згідно п.7.1. СОУ НАЕК 038:2021 визначити в проєкті договору строк вхідного контролю: в день отримання товару на склад або встановити умови оплати: 180 днів з моменту отримання товару Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відлік днів з оплати за поставлену продукцію починається з дати підписання Акту приймання-передачі протягом 180 календарних днів.
проєкт
Дата подання: 18 квітня 2024 23:45
Дата відповіді: 19 квітня 2024 14:31
Пунктом 6.4. вказано, що При поставці Товару Постачальник надає Покупцю супровідні документи, в яких вказується найменування Товару, кількість, вартість та реєстраційний номер Договору Постачальника та Покупця: рахунок-фактуру, видаткову накладну, акт приймання-передачі в двох примірниках, електронну податкову накладну згідно з п 5.2. цього Договору.
Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису. Умовами догвору передбачено відтермінування оплати, відповідно на момент поставки товару податкова накладна ще не буде оформлена, т.к. перша подія – поставка товару ще не відбулась. Вимога щодо дання податкової накладної разом з іншими товаро-супровідними документами є некоректною та такою, що суперечить вимогам діючого податкового законодавства. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
6.4. При поставці Товару Постачальник надає Покупцю супровідні документи, в яких вказується найменування Товару, кількість, вартість та реєстраційний номер Договору Постачальника та Покупця: рахунок-фактуру, видаткову накладну, акт приймання-передачі в двох примірниках. Електронну податкову накладну Постачальник має оформити та зареєструвати у порядку та строки визначені податковим кодексом України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання електронної податкової накладної не суперечить податковому законодавству, адже у нашому випадку дата відвантаження товару є підставою для складення накладної. Також, п. 5.2 Договору передбачає, що Постачальник, що є платником ПДВ, зобов’язаний скласти належним чином електронну податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у порядку та протягом строку, які визначені Податковим кодексом України
проєкт
Дата подання: 18 квітня 2024 23:47
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:17
Відвповідно до п. 9.1. Сторони, їх керівники, працівники, представники та посередники зобов’язуються дотримуватись вимог антикорупційного законодавства, Антикорупційної програми, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом» у зв’язку з виконанням цього Договору, у тому числі не здійснювати дій (бездіяльності), що можуть трактуватися як корупційні чи пов’язані з корупцією правопорушення.
Антикорупційна програма, відповідно до неї, розповсюджується на праціників Замовника. Замовник не може примушувати Постачальника дотримуватися своїх локальних нормативно-правових актів. При цьому, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом» відсутні у відкритому доступі. Учасники не мають змоги взагалі з ними навіть ознайомитися.
Разом з тим, п.9.5. проєкту договору передбачає санкцію за недотримання п.9.1, тобто і за недотримання Постачальником Антикорупційної програми, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом».
Виходячи з наведеного, просимо виключити з п.9.1. вимогу дотримуватися Постачальником Антикорупційної програми, Кодексу корпоративної етики та Комплаєнс-політики ДП «НАЕК «Енергоатом».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо дотримання вимог антикорупційної програми, комплаєнс політики та кодексу корпоративної етики, то ці документи, відповідно до змісту є обов’язковими до виконання лише працівниками АТ «НАЕК «Енергоатом». Кодекс корпоративної етики та Комплаєнс-політика ДП «НАЕК «Енергоатом» є відкритому доступі на сайті АТ «НАЕК «Енергоатом» https://old.energoatom.com.ua/documents.html Усі учасники мають змогу з ними ознайомитися Їх включення до проєктів договорів передбачено внутрішніми положеннями
проєкт
Дата подання: 18 квітня 2024 23:50
Дата відповіді: 19 квітня 2024 14:33
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непердбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Тому, критично важливою є юридична визначеність в цьому аспекті через що просимо включити до договору п. 11.6. наступного змісту:
«11.6. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Причинно-наслідковий зв'язок між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вважаємо недоцільним включенням до умов Договору п. 11.6 в редакції, яка пропонується у запитанні. Загальні положення про форс-мажор, які вже включені в Договір цілком відповідають чинному законодавству
проєкт
Дата подання: 18 квітня 2024 23:53
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:24
Відповідно до п.5.8.Постачальник підтверджує, що на нього не поширюється мораторій, встановлений постановою КМ України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна в зв'язку з військовою агресією російської федерації (далі – Постанова). Пункти 5.9., 5.10. визначають подальші дії та санкції. Цілком поділяємо слушність пунктів, проте просимо внести зміни до пунктів 5.9., 5.10. та поширити його на обидві сторони, а не лише Постачальника. Постанова поширюється на всіх суб’єктів господарювання. Постачальника, як і Замовник, має таке ж право бути певним, що його контрагент не підпадає під дію мораторію, визначеного Постановою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 р. №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, а саме: Державних підприємств, установ, організацій; Підприємств, власником понад 90% акцій яких є Держава.
АТ «НАЕК «Енергоатом» являється державний підприємством засновником, якого є ДЕРЖАВА В ОСОБІ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ часткою 100% акцій.
АТ «НАЕК «Енергоатом» являється державний підприємством засновником, якого є ДЕРЖАВА В ОСОБІ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ часткою 100% акцій.
Місце поставки
Дата подання: 19 квітня 2024 14:21
Дата відповіді: 19 квітня 2024 14:43
Доброго дня.
Підкажіть, в яке місто планується поставка товару за тендером?
Відповідь: Згідно пункту 4.3 розділу I Тендерної документації місце поставки товару: Київська обл., Бучанський р-н, с. Шевченкове.
Гарантіний термін придатності
Дата подання: 19 квітня 2024 14:40
Дата відповіді: 22 квітня 2024 14:08
Замовником у Технічній специфікації вказаний для всіх позицій "гарантіний термін придатності - 12 місяців від дати виробництва"
Проте варто зауважити що це відмінні товари і гарантіний термін придатності у них теж різний
Просимо заначити у тендерній документації "гарантіний термін придатності - НЕ МЕНШЕ 12 місяців від дати виробництва"
Це надасть можливість учасникам пропонувати фарбу високої якості, що ПОВНІСТЮ відповідає ВСИМ вказаним характеристикам та дотримуватися принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ваша вимога була розглянута Замовником та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Фасування
Дата подання: 19 квітня 2024 14:45
Дата відповіді: 22 квітня 2024 14:08
Доброго дня!
В межах проведення закупівлі Замовником в Додатку 3 для позиції №10 Акрилова фарба Cerezit CT 44 (або еквівалент) для бетонних стін вказано Об’єм 10 л.
Варто зазначити, що загальноприйнятою одиницею фасування даних видів продукції для більшості виробників є КІЛОГРАМИ.
Враховуючи густину даних продуктів, найбільш підходящим потребам замовника є фасування в відра по 12-14 кг(в різних виробників різниться), що по суті поміщаються в 10літрові відра.
Враховуючи вищезазначене просимо уточнити фасування для позицій що входять до предмету закупівлі, а саме вказати:
Позиція №10 Акрилова фарба Cerezit CT 44 (або еквівалент) для бетонних стін - Фасування в по 12-14 кг (відро не більше 10л)
Таким чином, це надасть моживість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ваша вимога була розглянута Замовником та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Фасування
Дата подання: 19 квітня 2024 14:53
Дата відповіді: 22 квітня 2024 14:08
Просимо замовника надати можливість учасникам пропонувати для участі позицію №11 Фарба для бетонних підлог АК-11 Дніпро-Контакт сіра (або еквівалент) для бетонних підлог в відмінному фасуванні від 25кг.
Враховуючи, що у замовника потреба в кг - 150 кг, просимо прописати в документації для даної позиції: "Об'єм не більше 25 кг"
Таким чином, це надасть моживість більшій кількості учасників надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ваша вимога була розглянута Замовником та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
122 878,50
UAH
|
122 878,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЗАВОД «АРМА» |
141 267,60
UAH
|
141 267,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
122 878,50
UAH
|
02 травня 2024 09:21
|