Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лампа операційна) (НК 024:2023 - 12282 – Операційний світильник)
Очікувана вартість
1 025 000,00 UAH
UA-2024-04-15-002710-a ● d866520bb7b54f30b2abe60b73ceb445
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" |
Код ЄДРПОУ: | 01985860 |
Місцезнаходження: | 51934, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ АНОШКІНА, будинок 72 |
Контактна особа: |
Аліна Безцінна +380986241001 tender.pz19@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 025 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Лампа операційна підвісна однокупольна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, пр-т. Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник
1 штука
Лампа операційна підвісна двокупольна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, пр-т. Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник
1 штука
Лампа операційна пересувна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51934, Україна, Дніпропетровська область, Камянське, пр-т. Аношкіна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 10:56 |
Тендерна документація.doc | |
15 квітня 2024 10:56 |
Проект договору (Додаток №5).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінуючі вимоги
Дата подання: 16 квітня 2024 15:25
Дата відповіді: 19 квітня 2024 14:55
Шановний Замовник!
У Додатку 3 Медико-технічні вимоги наявні пункти:
- Підвищення температури голови хірурга (℃): ≤1;
- Підвищення температури в робочій зоні (℃): ≤2;
Дана вимога це характерна технічна особливість виробника Saikang Medical (Jiangsu Saikang Medical Equipment Co. Ltd.) торгової марки обладнання компанії SKSurgitech .
В світлі LED ламп відсутні UV-, IR-випромінювання – оточуючі предмети не знебарвлюються і не нагріваються в світлі таких ламп. Тобто світло, що випромінюється світлодіодами, не має інфрачервоної складової, тому такі лампи не випромінюють тепло, хоча самі світлодіоди при роботі мінімально нагріваються, (лампочка може бути ледь теплою). Лампи розжарювання, люмінесцентні і галогенні лампи випромінюють тепло у простір, який вони освітлюють, на відміну від світлодіодних ламп, які випромінюють його в напрямку цоколя. Застосування світлодіодних операційних ламп обумовлено відсутністю температурного впливу на лікаря-хірурга та допоміжний персонал під час проведення хірургічних втручань. Використання світлодіодних ламп унеможливлює висихання тканин через високу температуру в робочій зоні та швидке утворення тромбів у рані пацієнта, тому не впливає на загальний хід операції.
Враховуючи вищезазначене, акцентуємо увагу, що данні параметри жодним чином не впливають на технічні характеристики світлодіодних ламп. Вважаємо, що данні вимоги є дискримінуючими і обмежують коло потенційних постачальників. Вимагаємо видалити данні пункти, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
У Додатку 3 Медико-технічні вимоги наявні пункти:
- Індекс передачі кольору CRI: ≥97%;
- Індекс передачі кольору RA: ≥97%;
Дана вимога це характерна технічна особливість виробника Saikang Medical (Jiangsu Saikang Medical Equipment Co. Ltd.) торгової марки обладнання компанії SKSurgitech .
Індекс передачі кольору (англ. colour rendering index, CRI або Ra) - це параметр, що характеризує рівень відповідності природного кольору предмета до відображеного кольору цього предмета при освітленні його джерелом світла. Всі виробники , які вказують цей параметр, використовують лише одне найменування цього індексу: CRI або Ra. Для чіткої видимості тканини в операційному полі міжнародним стандартом є світлодіодні лампи 93 ± 2 Ra і колірною температурою понад 4 000 К.
Враховуючи вищезазначене, акцентуємо увагу, що данні параметри є ідентичними, тому видалення одного з них жодним чином не вплине на технічні характеристики світлодіодних ламп які вимагаються. Вважаємо, що данні вимоги є дискримінуючими і обмежують коло потенційних постачальників. Вимагаємо видалити один з наведених пунктів, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Просимо більш детально роз’яснити пункти у Додатку 3 Медико-технічних вимог :
- Операційний радіус (мм): ≥2200;
- Робочий радіус (мм): 600-1800;
Які саме характеристики операційного світильника має на увазі Замовник, та яким чином робочий радіус може бути меншим за операційний?
Просимо більш детально роз’яснити пункт у Додатку 3 Медико-технічних вимог :
- Регулювання яскравості: 1-100
Яка одиниця виміру використовується для даного параметру? Вимагаємо змінити даний пункт, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Просимо більш детально роз’яснити пункти у Додатку 3 Медико-технічних вимог :
- Лампа однокупольна безтіньова, пласка та обтічна конструкція;
- Лампа двокупольна безтіньова, пласка та обтічна конструкція;
Що у розумінні Замовника підпадає під характеристику «пласка та обтічна конструкція» та яка форма купола лампи буде розглядатись як еквівалент?
Просимо більш детально роз’яснити пункт у Додатку 3 Медико-технічних вимог :
- Вхідна потужність (W): 400VA;
Замовником зазначено одиницю виміру вхідної потужності W,а значення параметру VA, що суперечить одне одному.
W – одиниця вимірювання потужності, а також теплового потоку, потоку звукової енергії, потужності постійного електричного струму, активної потужності змінного електричного струму, потоку випромінювання і потоку енергії іонізуючого випромінювання в Міжнародній системі одиниць (SІ).
V-A – позасистемна одиниця вимірювання повної потужності. Використовується як одиниця вимірювання величини повної потужності електричного струму. Повна потужність (ВА) - величина, що дорівнює добутку сили струму (Ампер) на напругу в ланцюзі (Вольт), вимірюється у Вольт-Амперах. Активна потужність (Вт) - величина, що дорівнює добутку сили струму (Ампер) на напругу в ланцюзі (Вольт) і на коефіцієнт навантаження (cos φ), вимірюється у Ватах.
Вважаємо, що дана вимога є не інформативною та не впливає на загальні технічні характеристики світлодіодних операційних ламп. Вимагаємо видалити наведений пункт, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Антимонопольний Комітет України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі.
Вимагаємо змінити пункти у Додатку 3 Медико-технічні вимоги, в яких не зазначається діапазон параметрів за допомогою виразів : не більше/не менше. Наприклад, у Додатку 3 Медико-технічні вимоги вказаний параметр : Колірна температура: 4300±500k, Замовником не надано уточнень з приводу еквівалентного значення (більше/менше).
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами. Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши ці дискримінаційні вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що даним вимогам повністю може відповідати лише операційні лампи моделі яких вказані в таблиці Додатка 3 Медико-технічні вимоги, а саме : EM-LED5 (5 Petal) , EM-LED5+5 (5 Petal), LED300 та на сайті офіційного постачальника в Україні:
https://radfarm.com.ua/ru/beztinova-operacijna-lampa-em-led5-5-petal
https://radfarm.com.ua/ru/beztinova-operacijna-lampa-em-led5-5-4-pelyustky
https://radfarm.com.ua/ru/hirurgiya/operaciyni-lampi/beztinova-operacijna-lampa-em-led-300
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги), викладені у Додаток №3 до тендерної документації, містить опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Також у Додаток №3 до тендерної документації міститься примітка, відповідно до якої у разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках, технічній специфікації посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент», відповідно до ст. 23 Закону.
На підставі викладеного, зміни у Додаток №3 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги) не будуть внесені.
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги), викладені у Додаток №3 до тендерної документації, містить опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Також у Додаток №3 до тендерної документації міститься примітка, відповідно до якої у разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках, технічній специфікації посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент», відповідно до ст. 23 Закону.
На підставі викладеного, зміни у Додаток №3 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги) не будуть внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТУПІКІНА ІННА МИКОЛАЇВНА" |
1 024 225,00
UAH з ПДВ
|
1 024 225,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТУПІКІНА ІННА МИКОЛАЇВНА" #2612806002 |
Переможець |
1 024 225,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 22:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 09:58
|
Договір 3110-4 від 07.05.2024.pdf | укладений |
08 травня 2024 09:54
|