Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУКОВИНСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00729868 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а |
Контактна особа: |
Віталій Харабара +380372563388 buk.ds.uo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 10:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 406 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Код ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 10:44 |
86Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт Договору про закупівлю товару з урахув. особлив.).docx | |
15 квітня 2024 10:44 |
86 Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 16 Закону та інші вимоги).docx | |
15 квітня 2024 10:44 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc | |
15 квітня 2024 10:44 |
П. 3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (1).docx | |
15 квітня 2024 10:44 |
ТД оранка з Особливостями .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-27-000001 ● 43b7ef2b254e4e6a946b3bad4cdca6b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2024 № 41-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 27 червня 2024 року № 41-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-04-15-002382-a від 15.04.2024 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-05 13:50:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Комплекс послуг з вирощування та збирання насіння сої на земельних ділянках Замовника площею 700 га Код ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-002382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. У пункті 2.20 розділу «ІІ.Інші необхідні документи» Додатку 1 до тендерної документації Вами встановлена вимога про надання учасниками листа про згоду з Істотними умовами, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю послуг (Додаток 5).
Поясніть, що в розумінні тендерної документації мається на увазі «Додаток 5»? Надайте копію Додатку 5, у разі його наявності.
5. У пункті 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації встановлена вимога про наявність не менше 3 трьох одиниць Сільськогосподарської техніки, яка за потреби буде одночасно залучена для дискування в два сліди та глибокого рихлення.
Поясніть, як узгоджується вимога щодо наявності техніки для глибокого рихлення з видами робіт (послуг), визначених пунктом 3 «Кількість» Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації та Додатком №1 «КАЛЬКУЛЯЦІЯ» до проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації)?
6. Пунктом 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлена вимога щодо мінімально - необхідної кількості матеріально – технічної бази, яка обов’язково має бути наявна в учасника для надання послуг, а саме: шість тракторів в агрегаті з відповідним обладнанням та один зерновий комбайн.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію СТОВ «Україна», якщо даний учасник у складі своєї пропозиції надав інформаційний лист від 16.04.2024 вих. № б/н про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якому зазначив лише п’ять тракторів, що не відповідає вимозі тендерної документації в частині мінімально-необхідної кількості тракторів?
7. Пунктом 4 розділу 6 тендерної документації визначено, що істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Учасник СТОВ «Україна» надав лист-згоду від 16.04.2024 вих. № б/н. У даному листі учасник надає згоду з істотними умовами відповідно до наведеного ним переліку умов, що не є істотними в розумінні тендерної документації.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178), передбачено розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника.
Чому Вами не надано можливість учаснику СТОВ «Україна» виправити невідповідності в документі лист-згода від 16.04.2024 вих. № б/н стосовно інформації про істотні умови договору?
8. Відповідно до пункту 2.6 розділу «ІІ.Інші необхідні документи» Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати скан-копію паспорту (ст.1-2, ст3-6 за наявності записів) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію.
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію СТОВ «Україна», якщо даний учасник у складі своєї пропозиції надав скан-копію паспорту (у вигляді книжки) без сторінок 2-3, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-10 11:39:26
відповідь замовника
Очікувану вартість визначено шляхом попереднього моніторингу цін на послуги, що є предметом даної закупівлі через майданчик https://prozorro.gov.ua
Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту http://www.bukstation.nethouse.ua на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Уповноваженою особою було допущено механічну помилку, мався на увазі Додаток 3 «Проект договору».
Учасники повинні підтвердити наявність 3х тракторів в агрегаті з бороною або культиватором які можуть одночасно надавати послуги.
У зв’язку з тим що роботи проводяться на протязі всього року немає необхідності наявності всіх шести тракторів на полях одночасно, згідно додатку 2 «Технічне завдання» встановлено вимогу наявності не менше 3 трьох одиниць Сільськогосподарської техніки яка за потреби буде одночасно залучена для дискування в два сліди та глибокого рихлення основною вимогою до учасників є наявність агрегатів які вимагались тендерній документації.
Учасник СТОВ «Україна» надав лист-згоду від 16.04.2024 вих. № б/н. У даному листі учасник надає згоду з істотними умовами, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. Наведений нижче перелік даної згоди не стосується. Також учасником надано лист-згоду від 16.04.2024 вих. № б/н в якій від погоджується з проектом договору.
Директору СТОВ «Україна» виповнилось 45 років відповідні записи на сторінках 5 – 6 зроблено та фотографія вклеєна, паспорт дійсний. Зважаючи на те що небуло жодних пропозицій від інших учасників та те що надання даних послуг посівної залежить від конкретного часу та погодніх умов нами прийнято рішення прийняти пропозицію єдиного учасника СТОВ «Україна» незважаючи на незначні невідповідності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 та пункту 43 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА" |
14 397 600,00
UAH з ПДВ
|
14 397 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА" #03801309 |
Переможець |
14 397 600,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 09:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2024 14:58
|
182_removed.pdf | зміни до договору |
08 липня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 10:08
|
182Д.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |