Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26013402 |
Місцезнаходження: | 70413, Україна , Запорізька обл., с. Широке, вул. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Вікторівна Макаренко +380632182714 gromada.document@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 08:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 598 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 991,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 08:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 08:00 |
ТД_легковий_автомобіль,_що_був_у_використуванні_15.04.2024 для публікації.pdf | |
15 квітня 2024 08:00 |
ДОД.3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_ для публікації 15.04.2024.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000048 ● b3f9f2068195427382e5985dd184a006
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 17:51 |
Н А К А З
від 06.05.2024 №36-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю означив порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель: UA-2024-04-15-000040-a, яку проводить ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначену у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 09:05:43
Запит замовнику на пояснення.
В ході проведення моніторингу закупівлі UA-2024-04-15-000040-a, код ДК 021:2015 - 34110000-1: Легкові автомобілі, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 , постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
За попереднім аналізом сайту Automoto.ua встановлено, що станом на 21.02.2024 ціна автомобіля SsangYong Kyron з VIN-кодом Y7WDJEA60B0010985 складає 378 195,00 грн., який в подальшому придбано Широківською сільською радою за 590 000,00 гривень, різниця склала 211 805,00 гривень.
Враховуючі вищезазначене, прошу надати документи, на підставі яких визначено очікувану вартість (комерційні пропозиції, номера ідентифікаторів закупівель тощо) Замовником.
Додаток: скріншот з сайту Automoto.ua на 6 аркушах.
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ЗАТЄЙКІН
- ЧБ_Купити SsangYong Kyron 2011 в Кам'янське - Дніпродзержинськ_ 9500$ _ Cанг Йонг Kyron на Automoto.ua (098)84148xx.pdf
- Електронний підпис
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 09:12:43
Пояснення Запит замовнику на пояснення Дата: 2024-05-07 09:05:43 по процедурі закупівлі «Легковий автомобіль, що був у використанні» ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (34115300-9 - Транспортні засоби, що були у використанні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-000040-a)
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 09:05:43
по процедурі закупівлі «Легковий автомобіль, що був у використанні» ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (34115300-9 - Транспортні засоби, що були у використанні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-000040-a)
Згідно наказу від 06.05.2024 №36-з «Про початок моніторингу закупівлі» відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
розпочато на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаків порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель: UA-2024-04-15-000040-a, яку проводить ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ.
2024-05-07 09:05:43 розміщено запит замовнику на пояснення, в якому вказано, що «постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
За попереднім аналізом сайту Automoto.ua встановлено, що станом на 21.02.2024 ціна автомобіля SsangYong Kyron з VIN-кодом Y7WDJEA60B0010985 складає 378 195,00 грн., який в подальшому придбано Широківською сільською радою за 590 000,00 гривень, різниця склала 211 805,00 гривень. Враховуючі вищезазначене, прошу надати документи, на підставі яких визначено очікувану вартість (комерційні пропозиції, номера ідентифікаторів закупівель тощо) Замовником.
Додаток: скріншот з сайту Automoto.ua на 6 аркушах.
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Відповідно до п. 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю» (надалі – Закон фінконтролю), органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, інших юридичних осіб та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
Згідно п.6 ст.10 Закону фінконтролю, органу державного фінансового контролю надається право: одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю.
Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Згідно частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Отже, вказаними законами не передбачено повноважень у посадової особи органу державного фінансового контролю вимагати надання достовірних, точних та повних пояснень.
Стосовно зазначення в запиті такої підстави: «За попереднім аналізом сайту Automoto.ua встановлено, що станом на 21.02.2024 ціна автомобіля SsangYong Kyron з VIN-кодом Y7WDJEA60B0010985 складає 378 195,00 грн.»:
Розглянувши надану Вами інформацію у запиті, а саме доданий скріншот з сайту Automoto.ua на 6 аркушах (на аркуші 3 інформація з бази МВС, а саме усі зареєстровані операції), чітко видно, що 24.11.2023 року даний транспортний засіб пройшов перереєстрацію на нового власника згідно договору купівлі-продажу (між суб’єктами господарювання). З чого вбачається, що цей транспортний засіб продано 24.11.2023 року і дане оголошення не є діючим, та інформація вказана Вами, що станом на 21.02.2024 року ціна автомобіля Ssang Yong Kyron з VIN-кодом Y7WDJEA60B0010985 складає 378 195,00 грн., не відповідає дійсності. Крім того, під час перевірки контактів продавця, здійснюється перехід на інший сайт, де розміщуються реальні оголошення про продаж ТЗ, де цієї об’яви не має.
Крім того, здійснення аналізу закупівель транспортних засобів шляхом співставлення оголошень на сайті Automoto.ua не передбачено жодним нормативним актом.
Відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» не надає визначення поняття «очікувана вартість».
Згідно п.п.34 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика) та має рекомендаційний характер. Отже, враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Очікувану вартість закупівлі формують з огляду на особливості ціноутворення окремих предметів закупівель. Суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни. Вільні ціни визначають на всі види продукції (робіт, послуг), окрім тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Їх формують з урахуванням, зокрема: – етапів життєвого циклу продукту; – новизни товару; – комбінації ціни та якості продукту; – структури ринку й місця підприємства на ринку; – конкурентоспроможності товару. Державні регульовані ціни запроваджують КМУ, органи виконавчої влади, державні колегіальні органи та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень у встановленому законодавством порядку.
Розрахунок очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару.
При визначенні очікуваної вартості можливим є огляд наступних критеріїв: Аналогічні (однорідні) товари – товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість, технічні характеристики, функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики та репутація виробника на ринку. Відтермінування платежу – перенесення платежу на пізніший термін згідно з умовами договору. Графік поставок – терміни та обсяги поставки товарів на склад покупця в період дії договору (з обов’язковим врахуванням сезонності товару та змін кон’юнктури ринку). Єдині умови – приведені до порівняльного вигляду умови поставки, оплати, забезпечення виконання контракту, в т.ч. обсяг поставки, супутні послуги, податки та мита, строки поставки товарів, безготівковий розрахунок, інші умови, що можуть вплинути на ціну. Ініціатор закупівлі – будь яка юридична особа, що є розпорядником державних коштів, яка ініціює проведення процедури закупівлі. Курсова різниця – різниця, яка є наслідком перерахунку однакової кількості одиниць іноземної валюти в національну валюту України при різних валютних курсах в різний момент часу. Митні платежі – це платежі, які стягуються митним органом при митному оформленні товарів. В Україні в суму митних платежів входять: ввізне/вивізне мито, податок на додану вартість (ПДВ), акцизні збори, митні збори. Товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Уніфікований профіль товару – це опис технічних, якісних та експлуатаційних характеристик ідентичних або аналогічних товарів різних виробників однієї товарної групи, з однаковими базовими характеристиками, в межах одного цінового діапазону. Ціновий діапазон – це сукупність всіх цін в інтервалі від найменшої до найбільшої на товар або уніфікований профіль товару, яка склалась на ринку. Ціновий запит (запит пропозицій постачальників) – це документ, лист-звернення до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар.
Основним завданням моніторингу закупівель, є надання можливості Замовнику самостійного усунення виявленого порушення у сфері публічних закупівель, саме це завдання вирізняє його з-поміж інших контрольних заходів і власне зумовлює його існування.
Предмет закупівлі, а саме «Легковий автомобіль, що був у використанні», марки SsangYong Kyron 2.0 AT 4WD, рік випуску не раніше 2011 року, було визначено в запиті військової частини, а також його очікувана вартість. Розглянувши даний запит було прийнято рішення про проведення конкурентної процедури закупівлі, а саме відкриті торги (з особливостями) згідно постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
В даній процедурі закупівлі прийняв участь єдиний учасник, за відсутності підстав для відхилення цей учасник був обраний переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Відповідно до ст. ст. 6 та 627 ЦК України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з огляду на вимоги цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Тож сторони мають право встановити окремі правила дотримання договору, а також поставити виникнення чи припинення прав та обов’язків у залежність від обставин, щодо яких не відомо, настануть вони чи ні. Умовами договору передбачено, що загальна вартість (ціна) включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження в місці поставки, вартість страхування, сплату податків, зборів та інших обов’язкових платежів, та витрат, пов’язаних з постачанням Товару та його перереєстрації в сервісному центрі МВС. Продавець забезпечує передпродажну підготовку, введення транспортного засобу в експлуатацію (вартість цих послуг враховується в ціну пропозиції). Автомобіль не повинен знаходитися під заставою або під арештом та повинен бути зареєстрований на території України на Продавця (про що свідчить копія тех.паспорту, яка надана в складі пропозиції). Перед поставкою автомобіля Продавець повинен провести його технічне обслуговування згідно технічного регламенту, що також враховано в загальну вартість договору та виконано за рахунок Продавця. Договором передбачено післяплату протягом 30 календарних днів, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця (безготівковий розрахунок) відповідно до чинного бюджетного законодавства України та лише після поставки Товару. Строк поставки до 10 травня 2024 року.
Відповідно до п.п. Г п.5.5 укладеного Договору № 61/24-В від 29.04.2024 року 06.05.2024 р. здійснено огляд транспортного засобу марки Ssang Yong Kyron, державний реєстраційний номер АЕ2798ХА, дата останньої реєстрації 24.11.2023 р. Під час огляду виявлені невідповідності, які не задовольняють кінцевого запитувача (військова частина), а саме: не відповідність, що не може бути виявлена під час звичайного огляду.
А тому продавець відкликав Товар у Покупця, у зв’язку із наявністю технічної невідповідності транспортного засобу для цілей використання під час військових завдань.
Таким чином, зобов’язання за договором є припиненими, та строк дії договору закінченим з «06» травня 2024 року
Згідно ч.1 ст.8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Згідно наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2023 06.05.2024 №36-з «Про початок моніторингу закупівлі», моніторинг процедури закупівлі розпочато з 07.05.2024 року. Дата публікації рішення про початок моніторингу: 06 травня 2024 року 17:51.
Дія договору припинена 06.05.2024 року.
У зв’язку із чим, вважаємо, що є підстави завершити проведення моніторингу.
Уповноважена особа Ірина МАКАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлі встановлено порушення вимог п.2 ч.1 ст.5 Закону №922.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Лобач Олексій Анатолійович" |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Лобач Олексій Анатолійович" #3073805370 |
Переможець |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 14:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 16:29
|
ДУ 1 від 06.05.2024 відкликання Товару.pdf | укладений |
07 травня 2024 16:29
|
Договір 61-24-В від 29.04.2024 підписан.pdf | укладений |
29 квітня 2024 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 08:32
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 квітня 2024 — 06 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | керуючись положеннями ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 652-654, 678, 6811 Цивільного кодексу України, у зв’язку з відкликанням Товару та відсутністю подальшої потреби у закупівлі Сторони домовились припинити зобов’язання за договором № 61/24-В від 29.04.2024 р. шляхом його дострокового розірвання з дати укладення даної додаткової угоди, а саме з «06» травня 2024 року. |