Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2656 |
Код ЄДРПОУ: | 07937980 |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Стрілецька 21 |
Контактна особа: |
Дубовенко Ігор Миколайович +380636407411 vh2656@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2024 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 664 628,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 646,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
техніка яка була у використані
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 16:37 |
додаток 2 технічне завдання зі змінами.docx | |
24 квітня 2024 16:32 |
Додаток 2 тех.завдання (зі змінами).docx | |
19 квітня 2024 21:45 |
Зразок Договіру купівлі-продажу.doc | |
18 квітня 2024 16:43 |
протокол_17_про_зміну_тендерної_документації.pdf | |
18 квітня 2024 16:43 |
Тендерна документація (локалізація товар) .docx | |
18 квітня 2024 16:43 |
Додаток 4 пропозиція .docx | |
18 квітня 2024 16:43 |
Додаток 6 відомості.docx | |
18 квітня 2024 16:43 |
Додаток 5 лист згода.docx | |
18 квітня 2024 16:43 |
Додаток 1 до тендерної документації (локалізація товар) кваліфікаційні критерії_ вимоги)) .docx | |
13 квітня 2024 09:20 |
Тендерна документація (локалізація товар) .docx | |
13 квітня 2024 09:20 |
Додаток 6 відомості.docx | |
13 квітня 2024 09:20 |
Додаток 5 лист згода.docx | |
13 квітня 2024 09:20 |
Додаток 4 пропозиція .docx | |
13 квітня 2024 09:20 |
Додаток 1 до тендерної документації (локалізація товар) кваліфікаційні критерії_ вимоги)) .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000035 ● a823e05efc684818aa81efd7aed9c07f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2024 №66-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.07.2024 №66-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-04-13-000020-a 13.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 09:26:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі спеціалізованої техніки (екскаватор-навантажувач) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-13-000020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отримання пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому не оприлюднено договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-30 13:50:17
Пояснення
Наказом №66-з від 22.07.2024 р. Державною аудиторською службою України північний офіс держаудитслужби управління північного офісу держаудитслужби у Вінницькій області проводиться моніторинг закупівлі спеціалізованої техніки (екскаватор-навантажувач) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-13-000020-a).
23.07.2024 р. було опубліковано пояснення з приводу рішення про моніторинг та потреба в отримані пояснень, а саме :
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Чому не оприлюднено договір про закупівлю?;
На підставі вище викладеного надаємо наступні пояснення:
1. Вартість обладнання визначається на підставі детального розрахунку (Форма 1/фс), який був затверджений та розрахований забезпечуючим органом, в зв’язку з тим, що військова частина являється розпорядником коштів 3 рівня. На підтвердження вказаного факту додається копія затвердженої Форми 1/фс;
2. Протоколом уповноваженої особи 16.05.2024 року №29 відповідно до п.49 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, у зв’язку з недофінансуванням у встановлені терміни вирішено продовжити строк для укладання договору терміном на 60 діб. 10.07.2024 р. на поштову адресу військової частини надходить лист від учасника закупівлі ТОВ «АЛЕАНДА І К», в якому він повідомляємо про неможливість укладання договору за результатами відкритих торгів. В зв’язку з чим і було не оприлюднено договір про закупівлю. На підтвердження вказаного факту додається копія протоколу уповноваженої особи №29 від 16.05.2024 року та копія листа від ТОВ «АЛЕАНДА І К» від 10.07.2024 р.
Довідково: 24.07.2024 р. Протоколом уповноваженої особи №53 було прийнято рішення про відміну відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-13-000020-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 50 постанови КМУ №1178 від 12.11.2022 року. закупівлю відмінено.
2024-08-06 15:16:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 49 Постанови №1178) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
2024-08-06 15:28:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" |
1 660 000,00
UAH
|
1 660 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Переможець |
1 660 000,00
UAH
|
03 травня 2024 14:40
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 липня 2024 09:42 |
Кінець періоду оскарження: | 04 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 04 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби у закупівлі товару |
24 липня 2024 09:41
|
Електронний підпис |
24 липня 2024 09:37
|
Протокол 53 |