Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40204292 |
Вебсайт: | https://solonyanska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 52400, Україна , Дніпропетровська обл., Солонянський район, селище міського типу Солоне, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Анна Прокопчук +380983251541 anichkapro@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 09:02 |
Очікувана вартість: | 1 253 895,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 538,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта здачі-приймання наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 09:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2024 09:03 |
ОПИС ЗМІН.docx | |
17 квітня 2024 09:03 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 4.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 5.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 6.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 7.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Тендерна документація.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 3 Договір.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 1.docx | |
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 2.docx |
17 квітня 2024 09:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2024 09:03 |
ОПИС ЗМІН.docx
|
|||
17 квітня 2024 09:03 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 6.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 7.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Тендерна документація.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 3 Договір.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 1.docx
|
|||
12 квітня 2024 16:14 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дорожніх бордюр, згідно ресурсних норм.
2) В позиції 20, про зменшення(віднімання) вказано в найменуванні робіт. В
розрахунку локального кошторису зменшення товщини відбувається за рахунок
застосування коефіцієнту до всіх ресурсів К=-5. В розрахунку договірної ціни
можна застосувати К=5, кількість -200м2.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000019 ● 596caa1b1c9142ff95fe0d889ab80803
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 10:40 |
06.05.2024 № 53
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2024-04-12-010507-a 12.04.2024 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 12:11:13
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 09:47:20
Доброго дня! Надаємо відповідь на запит замовнику на пояснення.
Відповідно до вимог пункту 4.1 постанови КМУ від 11.10.2026 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено на офіційному веб-сайті Солонянської селищної територіальної громади обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonyanska-gromada.gov.ua/news/1713250306/. Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого робочого групою дефектного акту «Обстеження вулиці Самойлова, смт.Солоне Дніпровського району Дніпропетровської області» та розробленої інженером-проектувальником кошторисної документації. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: визначений відповідно до рішення сесії Солонянської селищної ради від 21.12.2023 №1591-38/8 «Про бюджет Солонянської селищної територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 09:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Амірханян Ірина Степанівна |
1 021 000,00
UAH з ПДВ
|
1 021 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Амірханян Ірина Степанівна #2565920366 |
Переможець |
1 021 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 08:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 08:10
|
Договір 010507 від 01.05.2024.pdf | укладений |
02 травня 2024 16:59
|
Додатки.pdf | укладений |
02 травня 2024 16:59
|