Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
151 900,00 UAH
UA-2024-04-12-010071-a ● 063b3f04080141c284e9b462dc23c2f3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП «ПРИСТОЛИЧНИЙ МЦ» |
Код ЄДРПОУ: | 44562388 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Калинова, 9 |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380985150502 44562388@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 151 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 519,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08325, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Щасливе, вул.Калинова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
10 штуки
Багатофункціональний пристрій чорно-білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08325, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Щасливе, вул.Калинова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 11:43 |
Перелік змін.docx | |
19 квітня 2024 11:43 |
ТД принтери зі змінами.doc | |
12 квітня 2024 15:50 |
оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
12 квітня 2024 15:50 |
Обгрунтування закупівлі.docx |
19 квітня 2024 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2024 11:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 квітня 2024 11:43 |
ТД принтери зі змінами.doc
|
|||
12 квітня 2024 15:50 |
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
12 квітня 2024 15:50 |
Обгрунтування закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вітаємо вас шановні "схемщики" з так званими листами
Дата подання: 13 квітня 2024 11:55
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:56
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни до тендерної документації буде внесено.
шодо вимог тендерної документації
Дата подання: 16 квітня 2024 12:48
Дата відповіді: 16 квітня 2024 15:12
Доброго дня шановний Замовник! По-перше, у додатку 2 тендерної документації у вимогах до предмету закупівлі прописано поряд з товаром моноблок, п предметом закупівлі є багатофункціональні пристрої, необхідно внести зміни до тендерної документації у цій частині. По-друге, прописано вимогу щодо надання учасниками копії Сертифікату на системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 45001:2018. Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, так як стандарт ISO 45001 стосується безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартам і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві. Сертифікат ISO 45001 є стандартом по охороні здоров’я та безпеки праці на робочому місці. Виробники товарів та послуг не зобов`язані її проходити. З 01.01.2018 року в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» «Про скасування національних нормативних документів» №500 від 29 грудня 2017 року з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року втратив чинність «Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні». Так як процедура сертифікації підприємства на відповідність ДСТУ ISO 45001 не являється швидкою та простою, бо отримання сертифікатів ISO – це довготривалий процес, що потребує підготовки (близько 30 робочих днів і більше), у зв’язку з чим учасники не матимуть змоги вчасно отримати документ та взяти участь в торгах. До того ж є практика відповідна АМКУ, зокрема Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у торгах UA-2021-02-05-012171-a (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-05-012171-a) розглядала скаргу, щодо вимоги до учасників надати Сертифікат ISO 45001, за результатами засідання колегія зобов’язала Замовника виключити вказану вимогу з тендерної документації. Таким чином вимога щодо надання Сертифікату на системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосовування ISO 45001:2018 підлягає виключенню з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Зміни до тендерної документації буде внесено.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-13-000001 • 24ee6c3b7fcc4abd924a68d1bf03869c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-13
•
11:56
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУБІК ГРУП" |
151 739,00
UAH з ПДВ
|
151 739,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУБІК ГРУП" #44554976 |
Переможець |
151 739,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 10:46
|
договір | укладений |
06 травня 2024 10:43
|