Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
30 600,00 UAH
UA-2024-04-12-008422-a 36cbefd2ff024bdbb68d8ba394fad1f1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Іванівна Саприкіна

+380978368860 cpmsd_ustynivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УСТИНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42126735
Місцезнаходження: 28600, Україна , Кіровоградська обл., Устинівський р-н, селище міського типу Устинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 15
Контактна особа: Любов Іванівна Саприкіна
+380978368860
cpmsd_ustynivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шафа 1,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Шафа 1,65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл офісний 1*1,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл офісний 1*0,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Стіл офісний 1*1,2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Тумба 40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

12 квітня 2024 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МУДРАК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2423603991
Переможець 30 600,00
UAH
12 квітня 2024 14:44