Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу
Очікувана вартість
3 999 200,00 UAH
UA-2024-04-12-007216-a ● 5f4e8b6240dd4b06b0b8790ee8de5373
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Роздільнянський центр освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38302654 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Муніципальна,19 |
Контактна особа: |
Науменко Анатолій Григорович +380997521113 naum_577951@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 14:58 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 14:58 |
Очікувана вартість: | 3 999 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67400, Україна, Одеська область, м. Роздільна, вул.Муніципальна,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється після поставки товару та виконання робіт з монтажу та встановлення поставленого Товару та за наявності бюджетного фінансування протягом 7 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений та змонтований товар здійснюється на протязі 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 20:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 13:59 |
Obgruntuvannya-захистна споруда 12.04.2024.docx | |
12 квітня 2024 13:56 |
Додаток _ 3 Проєкт Договору.doc | |
12 квітня 2024 13:56 |
Додаток _ 2 до ТД.docx | |
12 квітня 2024 13:56 |
Додаток _ 1 до ТД.docx | |
12 квітня 2024 13:56 |
Тендерна документація модуль Ліцей.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
місцевість
Дата подання: 17 квітня 2024 14:58
Дата відповіді: 19 квітня 2024 21:19
Шановний Замовнику, надайте будь ласка інформацію про розмір території, де планується розташування споруди. Дана інформація необхідна для розуміння можливості доставки конструкції великогабаритним автотранспортом, та використання спецтехніки при монтажі споруди. Повинна бути враховувано можливість використання роботи автокрана 30т на даній території.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розмір території, де планується розташування споруди, дозволяє використання роботи автокрана 30т
вимога на монтажні петлі
Дата подання: 17 квітня 2024 14:59
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:48
Яким чином монтажні петлі САМЕ із арматурного прокату класу А240С (А-І), впливають на захищеність людей в укритті та виконання основної своєї функції - функції захисту?
Відповідь: Монтажні петлі саме із арматурного прокату класу А240С (А-І), ніяк не впливають на захищеність людей, але якщо на споруду встановити монтажні петлі меншого класу, то ланки важкі і існує загроза їх обриву при розвантаженні
Дверний проріз
Дата подання: 17 квітня 2024 15:01
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:51
Замовником зазначена інформація у технічній специфікації Додатку №2 Тендерної документації про те, що: «Дверний проріз не менше (ШхВ) 800х1900 мм., двері – металеві встановлення не менше 2 шт.»
У відповідності до п.5.10 ДСТУ 9195:2022 ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності та їх окремі конструкції (блок-модулі) потрібнопроектувати й виготовляти з дотриманням вимог, які встановлюють необхідний рівень захисних властивостей та
герметичності (для ШСС) такої споруди, а також її інклюзивності (доступності) для осіб з інвалідністю та іншихмаломобільних груп населення.
Згідно п. 6.3.3 ДСТУ 9195:2022 : «Входи й спуски до ШСЗСЦЗ модульного типу повинні забезпечувати доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.»
Вищезазначені вимоги замовника відносно дверного прорізу суперечать нормам ДБН В.2.2.5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту» та ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Так згідно п.6.2.2 ДБН В.2.2-40:2018 ширина дверних і відкритих прорізів у стіні а також виходів з приміщення на сходову клітку має бути не менше ніж 0,9 м. У зв’язку з тим, що для ЗСЦЗ з інклюзивним простором питання дверей є важливим, вимагаємо зробити дверний проріз з розмірами не менше (ШхВ) 900х1900 мм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ДСТУ 9195:2022 --- пункт 6.1.20 У ШСЗСЦЗ модульного типу
повної заводської готовності, окремих конструкціях (блок-модулях) входи й виходи, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м.
повної заводської готовності, окремих конструкціях (блок-модулях) входи й виходи, зокрема захищені, прорізи й проходи мають задовольняти вимогам протипожежних норм і правил та становити не менше ніж 0,8 м × 1,9 м.
Використання норм ДБН В.2.2-5-97 Будинки і споруди. Захисні споруди цивільного захисту, який втратив чинність 01.11.2023
Дата подання: 17 квітня 2024 15:02
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:53
Добрий день. Хочемо звернути увагу Замовника на помилкове зазначення інформації у Додатку 2 ТД , а саме : «За захисними властивостями споруда/елементи споруди цивільного захисту повинні відповідати класу укриття не нижче A-IІ згідно із ДБН В.2.2-5-97 Будинки і споруди. Захисні споруди цивільного захисту.»
ДБН В.2.2-5-97 Будинки і споруди. Захисні споруди цивільного захисту.» були скасовані з 01.11.2023 згідно з Наказом від 10.08.2023 № 702.
ДБН В.2.2-5:2023 вступив в дію 01.11.2023.
Вимагаємо привести в відповідність інформацію про клас укриття згідно діючих державних будівельних норм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Клас сховища
Дата подання: 17 квітня 2024 15:03
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:57
Який надмірний тиск повітряної ударної хвилі ΔРех, кПа повинна витримувати споруда або до якого класу сховища вона відноситься?
Відповідь: Дана інформація викладена у Додатку №2 до тендерної документації
документи які підтверджують клас сховища
Дата подання: 17 квітня 2024 15:04
Дата відповіді: 19 квітня 2024 18:58
Просимо внести у тендерну документації обов’язкову вимогу про надання учасником документу, підтверджуючого клас сховища згідно ДБН 2.2-5.
Відповідь: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики
предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись
принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись
принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Відповідність Сертифікату відповідності ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги. до предмету закупівлі з зазначенням необхідних пунктів
Дата подання: 17 квітня 2024 15:06
Дата відповіді: 19 квітня 2024 19:01
У вимогах до учасника у Додатку №2 ТД зазначена інформація про необхідність надання Сертифікату відповідності ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги.
Вкажіть будь ласка які саме пункти з ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги.» повинні бути зазначені у сертифікаті відповідності, щоб дана вимога була виконана учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і
сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним
чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто, Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та
не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
(далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і
сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним
чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто, Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати та
не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Закупка за бюджетні кошти споруди, яка не відповідає ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2.5-2023
Дата подання: 17 квітня 2024 15:08
Дата відповіді: 19 квітня 2024 21:46
Замовник закуповує споруди за бюджетні кошти. В той же час в технічних характеристиках зазначені вимоги до споруди, які не відповідають діючим нормам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» та ДБН В.2.2.5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту».
Вимагаємо привести технічну документацію у відповідність до ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» та ДБН В.2.2.5-2023 «Захисні споруди цивільного захисту», які нормують предмет закупівлі за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики
предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись
принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись
принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Дискримінаційні вимоги Замовника по загальній висоті приміщення
Дата подання: 17 квітня 2024 15:09
Дата відповіді: 19 квітня 2024 19:07
У технічній специфікації Додатку №2 Тендерної документації Замовник зазначил що : «Загальна висота по внутрішнім замірам, основного приміщення не менше 2000 мм. не більше 2400 мм.».
Замовник не зазначив, якому ДСТУ повинен відповідати предмет закупівлі.
У разі якщо Замовник хоче використовувати до даного предмета закуівлі ДСТУ 9195:2022, то :
- розділ 1 ДСТУ 9195:2022 «Сфера застосуваня» вказує: «…Цей стандарт не встановлює вимог до проектування захисних споруд цивільного захисту, що здійснюють відповіднодо вимог ДБН В.2.2-5 [10].».
Норми внутрішньої висоти приміщень укриттів згідно ДСТУ 9195:2022 та ДБН В.2.2-5:2023 перетинаються з висоти 2,5 метри і вище.
У відповідності до п.7.1.5 ДБН В.2.2.5-2023: «Висоту приміщень (від відмітки підлоги до низу перекриття (покриття) захисних споруд та СПП при новому будівництві слід приймати не менше ніж 2,5 м….».
Вважаємо, що існуюча вимога в ТД допускає пропозиції учасників, які не будуть відповідати нормам ДБН В.2.2-5:2023. Тому вимагаємо встановити норму від 2,5м згідно ДБН В.2.2-5:2023.
Просимо привести Додатоку 2 тендерної документації закупівлі у відповідність до діючих норм та змінити норму мінімальної висоти приміщення з 2 метрів до 2,5 метрів., та відповідно привести у відповідність максимальну висоту приміщення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно Додатку №2 до ТД: У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами,– вважати кожне таке посилання таким, що містить вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на ДСТУ/ГОСТ/ТУ, якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТ/ТУ.
У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на ДСТУ/ГОСТ/ТУ, якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТ/ТУ.
загальна ширина по внутрішнім замірам основного приміщення
Дата подання: 17 квітня 2024 15:11
Дата відповіді: 19 квітня 2024 19:27
У технічній специфікації Додатку №2 Тендерної документації Замовник зазначив що : «Загальна ширина по внутрішнім замірам, основного приміщення не менше 2500 мм. не більше 2700 мм.».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, такою що обмежує потенційних постачальників у можливості прийняти участь у закупівлі, саме з причин обмеження запропонувати свій варіант розмірів споруди. Зазначені розміри обмежують прийняти участь учасників з різними параметрами. Зазначені Замовником розміри вказують на виріб конкретного виробника, обмежуючи інших учасників у прийняті участі у закупівлі.
Вимагаємо внести зміни у додаток №2ТД, та зазначити більший діапазон загальної ширини по внутрішнім замірам основного приміщення, а саме : «Загальна ширина по внутрішнім замірам, основного приміщення не менше 2500 мм. не більше 4000 мм.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Внутрішні розміри споруди взаємопов’язані із розмірами земельної ділянки, відведеної для монтажу споруди, які не дозволяють розміщення споруди більших розмірів.
сертифікати ISO
Дата подання: 17 квітня 2024 19:25
Дата відповіді: 19 квітня 2024 19:18
Тендерна документація містить вимогу надати діючий сертифікат учасника на систему управління якістю ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015,IDT) ; діючий сертифікат учасника ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Діючий сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці Учасника ДСТУ ISO 45001:2019 "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" (ISO45001:2018,IDT)
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника.
При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт).
Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників.
Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та такої, що обмежує коло учсників та конкуренції.
Оголошення про проведення публічної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі – Постанова) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до п.4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, тож Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства.
Згідно пп.1.1 та 1.2 ДБН В.2.2-5:2023 сфера застосування даного ДБНу стосується проектування, будівництва і реконструкції сховищ, ПРУ та споруд подвійного призначення. Замовник закуповує Захисну споруду цивільного захисту, а згідно Кодексу ЦЗ ст.32 "в особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва швидкоспоруджуваних захисних споруд ЦЗ та створення найпростіших укриттів, наголошуємо на тому що Замовник закуповує Товар, тому ці норми не поширюються на предмет закупівлі і не посилається на ДСТУ 9195:2022, натомість Замовник вимагає:
1. Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ISO 14001:2015.
2. Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону.
3. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи
управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
4. Зразок паспорта на споруду, що пропонується учасником.
5. Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги.
Згідно пп.1.1 та 1.2 ДБН В.2.2-5:2023 сфера застосування даного ДБНу стосується проектування, будівництва і реконструкції сховищ, ПРУ та споруд подвійного призначення. Замовник закуповує Захисну споруду цивільного захисту, а згідно Кодексу ЦЗ ст.32 "в особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва швидкоспоруджуваних захисних споруд ЦЗ та створення найпростіших укриттів, наголошуємо на тому що Замовник закуповує Товар, тому ці норми не поширюються на предмет закупівлі і не посилається на ДСТУ 9195:2022, натомість Замовник вимагає:
1. Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ISO 14001:2015.
2. Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону.
3. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 Системи
управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування.
4. Зразок паспорта на споруду, що пропонується учасником.
5. Сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимоги.
Наявність власної лабораторії
Дата подання: 17 квітня 2024 19:43
Дата відповіді: 19 квітня 2024 19:23
Наявність власної лабораторії обмежує коло учасників та конкуренції в даній закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання довідки або копії договору про надання послуг акредитованої лабораторії з наявністю свідоцтва про атестацію лабораторії або сертифікату про відповідність лабораторії, яка проводить випробування та надає відповідні технічні документи (протоколи випробувань тощо), щодо якості кожної партії Товару який планується постачати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник має бути впевнений у якості продукції. Наявність акредитованої лабораторі, дає можливість проводити випробування та надавати відповідні технічні документи (протоколи випробувань, тощо), щодо якості кожної партії Товару який буде постачатися
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" |
3 999 200,00
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" |
3 998 048,16
UAH з ПДВ
|
3 998 048,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" #21475888 |
Відхилено |
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 20:32
|
ТОВ "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ "ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ" #43409145 |
Переможець |
3 998 048,16
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 21:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 10:04
|
договір | укладений |
14 травня 2024 08:11
|