Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщення під реабілітаційний зал
ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2024-04-12-002450-a ● e768403acde340dab280026c479a1d23
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Магдалинівська центральна лікарня" Магдалинівської селищної ради Дніпропетровської області" |
Код ЄДРПОУ: | 01988315 |
Місцезнаходження: | 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Прозорова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Веретельник +380965050114 uristmagdrda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення під реабілітаційний зал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51100, Україна, Дніпропетровська область, МагдалинIвка, Прозорова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 робочих днів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 10:26 |
Проєкт договору .docx | |
12 квітня 2024 10:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Приміщення.doc | |
12 квітня 2024 10:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Приміщення.doc | |
12 квітня 2024 10:26 |
Проєкт договору .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виправлення недоліків
Дата подання: 12 квітня 2024 11:49
Дата відповіді: 17 квітня 2024 12:27
Шановний Замовник закупівлі вкажіть правильний код ДК в оголошенні, бо третя та четверта цифри не повинні бути нулями. Це порушення.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякую за зауваження дана закупівля буде скасована згідно підп. 2 п. 50 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Усунення невідповідностей Тендерної документації
Дата подання: 16 квітня 2024 18:45
Дата відповіді: 17 квітня 2024 12:29
Просимо внести коригування:
- Додаток 3 абзац 3, "Гарантійний лист щодо усунення недоліків без додаткової оплати впродовж 2023 року". Виправити на 2024 рік.
- Розділ 3 п.7 Тендерної документації "Надати сертифікати". Просимо уточнити, які саме надати сертифікати ?
- Розділ 3 п.8 "Інформація про субпідрядника". Просимо внести зміни, про можливість залучати субпідрядні організації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дякую за питання та зауваження, але відповідно підп. 2 п. 50 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 закупівля буде скасована.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 12:49 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | А саме невірно застосований код ДК, строк виконання та вимоги до розділу Ш документації. |
Документи:
17 квітня 2024 12:49
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 12:46
|
Протокол 115.pdf |