Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони структурних підрозділів)
Очікувана вартість
999 600,00 UAH
UA-2024-04-11-012737-a 09c276e9cf8d479a822cfdabf700b543
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черевко Микола Васильович

+380503581024 sportkomplex2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Черевко Микола Васильович
+380503581024
sportkomplex2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2024 14:05
Початок аукціону: 22 квітня 2024 14:05
Очікувана вартість: 999 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони структурних підрозділів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Давидчука, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2024 20:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 квітня 2024 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 17:00
_ТД Охорона зі змінами.doc
15 квітня 2024 17:00
_Перелік змін.docx
15 квітня 2024 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 17:00
_ТД Охорона зі змінами.doc
11 квітня 2024 20:50
ТД Охорона (2_).doc
15 квітня 2024 17:00
_Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:38
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:28
Чи може учасник залучати автомобілі за договором оренди чи реагування?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Учасник може залучати автомобілі за договором оренди.
Для отримання більш детальної інформації, просимо Вас звернути увагу на друге речення абзацу третього пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці в Додатку 2 до тендерної документації.
3 авто
Дата подання: 12 квітня 2024 10:39
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:32
Чому саме 3 авто? У Вас же всі об'єкти за однією адресою. 1 машина для Вашого об'єкту, а ще дві для чого?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Для виконання послуг, а саме реагування при виникненні надзвичайних ситуацій може бути достатньо одного автомобіля (залежить від ситуації). Проте, Замовник повинен бути впевнений, що в потенційного Виконавця послуг є в наявності транспортні засоби, які 100% прибудуть на об’єкт вчасно, оскільки охороні підлягає дитячий санаторій. А оскільки під охороною потенційного Виконавця зазвичай є не один об’єкт охорони, то Замовник повинен впевнитись, що в потенційного Виконавця є можливість забезпечити реагування на наш об’єкт.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 28 грудня 2000 р. № 1921 «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок» в особливий період є вірогідність передачі підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами транспортних засобів і техніки для задоволення потреб військових формувань відповідно до визначених завдань. Враховуючи це, Замовник повинен бути впевнений в наявності іншої одиниці транспорту для відповідного реагування потенційного Виконавця на виклик у разі надзвичайної ситуації.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо встановлення вимоги щодо наявності трьох одиниць транспорту реагування такою, яка підтверджує 100% можливість надання послуг реагування, у разі необхідності, на наш об’єкт.
лист ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг
Дата подання: 12 квітня 2024 10:47
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:39
Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 17.11.2015 № 605 визнано рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 05 лютого 2009 року № 1339 «Про затвердження Порядку реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв», зареєстроване в Міністерстві юстиції України 17 березня 2009 року за № 243/16259 (із змінами) таким, що втратило чинність (де п.1.7 було зазначено, що не дозволяється реалізація терміналів, міжнародні коди ідентифікації (далі - код ІМЕІ) яких відсутні в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ терміналів, тобто внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу було обов'язковим). Рішенням Національної комісії , що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 було затверджений Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, згідно якого Пунктом 4 розділу II встановлено, що імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (ІМЕІ), що ними були ввезені в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. Тобто, на даний час обов'язкова реєстрація ІМЕІ в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ втратила чинність і є добровільним. Жоден нормативно-правовий документ, що регулює питання охоронної діяльності, не передбачає обов'язок суб'єкта охоронної діяльності отримувати письмове підтвердження від ДП УДЦР щодо реєстрації ІМЕІ мобільних телефонів, GPS трекерів та іншого обладнання в узагальненій базі даних. Крім цього, відповідно до роз’яснень на офіціальному сайті ДП «Українській державний центр радіочастот» , під час перевірки наявності коду ІМЕІ в узагальненій базі, відповідь «Зареєстрований» говорить про те, що пристрій ввезений в Україну відповідно до вимог чинного законодавства з оформленням відповідних митних процедур, відповідь «Відсутній» говорить про те, що пристрій, ввезений імпортером відповідно до вимог чинного законодавства, реалізовано до подання його коду ІМЕІ для внесення до бази даних. Тобто, в обох випадках пристрої ввезені на територію України відповідно до вимог чинного законодавства. Тому вимагаємо виключити дану незаконну застарілу вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору.
Рішенням (згаданим у Вашому зверненні) Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 13.02.2018 № 78 затверджено Порядок ввезення з-за кордону та реалізації в Україні радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв (далі – Порядок). П.4 Розділу ІІ Порядку передбачено, що Державна фіскальна служба України згідно з частиною другою статті 29 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» протягом п’яти днів з дня завершення митного оформлення радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв передає до державного підприємства «Український державний центр радіочастот» (далі - УДЦР) виписки з відповідних митних декларацій у формі електронного документа згідно з укладеною між Державною фіскальною службою України та НКРЗІ угодою про інформаційне співробітництво. Імпортери, у тому числі громадяни, мають право після завершення митних процедур звернутися до УДЦР із відповідною заявою (повідомленням) для обліку міжнародних ідентифікаторів кінцевого обладнання (IMEI), які вони ввезли в Україну відповідно до вимог Митного кодексу. УДЦР порівнює надану інформацію з інформацією з виписки з відповідних митних декларацій (інформацією про виконання митних формальностей) та у разі її відповідності здійснює облік цих ідентифікаторів. УДЦР забезпечує безоплатний відкритий доступ до даних обліку зі свого веб-сайту в мережі Інтернет.
З огляду на викладене, вимога тендерної документації щодо наявності кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ зумовлена положеннями законодавства України, що у свою чергу підтверджує легальність походження і використання радіоелектронних засобів на території України, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» та Постанову Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Додатком до Положення затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, згідно якого Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» оприлюднює у формі відкритих даних Реєстр присвоєнь радіочастот у смугах радіочастот загального користування. Дані обліку ідентифікаторів на веб-сайті ДП «Український державний центр радіочастот» в мережі Інтернет не відносяться до даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Щодо внесення кодів ІМЕІ в узагальнену базу даних, то будь-який суб’єкт господарювання (в цьому випадку охоронної діяльності), може у вільному доступі, перед придбанням тих чи інших товарів, попросити у продавця сертифікат відповідності на обраний товар, а отже зрозуміти, яким саме чином, той чи інший товар був ввезений на територію України.
Для отримання копії листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, зацікавлена особа подає запит до ДП «Український державний центр радіочастот», з переліком кодів ІМЕІ GPS трекерів, та, у випадку наявності відповідних кодів, ДП «Українській державний центр радіочастот» протягом одного робочого дня відповідає на запит в електронній формі, шляхом надання листа з зазначеною інформацією.
Враховуючи викладене, вимога тендерної документації щодо надання копії листа ДП «Український державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг, в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ, повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Окрім того, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки кожен учасник може звернутися за отриманням відповідної інформації та протягом періоду подання пропозиції отримати відповідний документ.
ДК 021:2015: 79710000-4
Дата подання: 12 квітня 2024 10:52
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:48
Вітаємо! Аналогічні договори по ДК 021:2015: 79710000-4 укладаються тільки з державними замовниками. Якщо учасник уклав договір із комерційним замовником без використання публічної закупівлі, то у предметі договору просто написано «послуги з охорони об’єкту», чим він гірший за код ДК 021:2015: 79710000-4? Бо враховуючи Вашу вимогу, якщо ми маємо досвід охорони із контрагентами, які не використовують публічні закупівлі, то ми вже не підходимо під кваліфікацію і не можемо прийняти участь у закупівлі. Просимо виключити припис про код ДК 021:2015: 79710000-4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник може надати договір та відповідні документи до нього, укладений ,в тому числі, з НЕдержавними замовниками.
Ця умова прописана в абзаці 4 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» таблиці в Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Під аналогічним договором розуміється виконання Учасником договору щодо надання послуг з охорони за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони) АБО договору щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони)».
Враховуючи викладене, встановлена вимога щодо повністю виконаного аналогічного договору відповідає чинному законодавству, та не є такою, що підлягає виключенню.
Довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку не раніше 2023 року
Дата подання: 12 квітня 2024 11:24
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:53
Вітаємо! Просимо пояснити та надати посилання на нормативно-правовий акт, згідно якого Ви визначаєте, що документи мають бути саме не раніше 2023 року? Чому не 2022? Чи 2024? Ми придбали авто в 2021 році, поставили їх на облік та в 2021 році отримали довідки з військомату. Немає обов’язку для власників транспорту щорічно чи щоквартально оновлювати ці довідки. Вимагаємо виключити припис про 2023 рік та винести зміни! Інакше ми подамо скаргу в АМКУ і Ви не укладете новий договір до 01.05.2024, як вказано у вашій додатковій угоді щодо закінчення терміну дії попереднього договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зауваження! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у тендерну документацію будуть внесени зміни
Щодо відповіді до питання ДК 021:2015: 79710000-4
Дата подання: 15 квітня 2024 10:13
Дата відповіді: 16 квітня 2024 21:29
Ви самі собі суперечите! Як можна надати договір з НЕдержавним замовником, якщо у Вас вимога до договору ДК 021:2015: 79710000-4 - а це ДЕРЖАВНИЙ класифікатор! Бо він буквально розшифровується: Державний класифікатор продукції та послуг! Почитайте хто його використовує! Комерційні замовники (адвокатські об'єднання, банки, магазини чи ТЦ) не керуються ним і не визначають у договорах код послуг!!! Ви вже визначьтеся якось!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Але, наполегливо просимо Вас уважно прочитати абзац 4 пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» таблиці в Додатку 2 до тендерної документації.
Дослівно цей абзац звучить так: «Під аналогічним договором розуміється виконання Учасником договору щодо надання послуг з охорони за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони) АБО договору щодо надання послуг з фізичної цілодобової охорони (згідно якого надавались послуги з фізичної цілодобової охорони)».
Тобто, нормою цього абзацу пояснюється, що Учасник може надати аналогічний договір за вказаним кодом ДК 021:2015 щодо відповідних послуг охорони АБО просто договір щодо відповідних послуг охорони.
Щодо класифікатору: Відповідно https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1749731-15#Text це - Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007.
Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
Єдиний закупівельний словник згармонізований з європейським закупівельним словником Common Procurement Vocabulary (CPV).
Єдиний закупівельний словник складається з основного та додаткового словників, які є автентичними перекладами CPV, у редакції додатка I до Регламенту ЄС № 2195/2002 Європейського Парламенту і Ради та поправок до додатка I згідно з Регламентом Комісії ЄС № 213/2008.
В основному та додатковому словниках назви продукції та послуг - предметів закупівель, а також описи їхньої призначеності чи додаткових характеристик мають англійські відповідники.
Цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України.
Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Додатковий словник ЄЗС установлює коди та описи призначеності чи додаткових характеристик продукції та послуг, що уточнюють предмет закупівлі.
Питання по посту
Дата подання: 15 квітня 2024 14:54
Дата відповіді: 16 квітня 2024 21:36
Ви зазначаєте, що у Вас немає цілодобових постів. Але ж у вас у посту зазначено 4008 годин. Якшо їх поділити на 167 днів (з 01.05. до 15.10.2024), то виходить саме 24 години. Чи ми щось не так трактуємо?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Вибачте, але ми не можемо відповісти на Ваше питання, оскільки воно не стосується даної закупівлі. У цій закупівлі передбачено саме цілодобові охоронні послуги, та в закупівлі не «зазначено у посту 4008 годин», а строк надання послуг по даній закупівлі не 167 днів, і терміни також не відповідають заявленим у Вашому питанні.
У цій Закупівлі код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони структурних підрозділів) UA-2024-04-11-012737-a визначено 4 пости. 3 (три) пости визначені як 24/7 та 1 (один) пост 13/7. Очікувано, що це 245 діб розрахункових, які фактично будуть вирахувані відповідно від дати укладеного Договору.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-11-012737-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:45408541
Дата подання: 26 квітня 2024 16:22
Вимога щодо неправомірного визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ"
Шановний замовнику, прохання пояснити: а чому Ви обрали переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації?
Підстави невідповідності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ".
1) Вимога документації: кольорове фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та елементів приналежності до учасника. Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ". А фото автомобілів містять напис ТОВ «Краж.нет.». Скажіть, навіщо, Ви тоді прописували свою вимогу про приналежність до учасника? Оренда це не субпідряд і не договір реагування. Якщо учасник орендує авто, то він його брендує під себе і на ньому їздять працівника учасника!
2) Вимога документації: Довідка в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування (надати копії документів про право власності або оренди, іншого використання на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" надав договір на офіс, а про цілодобову частину там немає жодного слова! Відповідно учасник не підтвердив наявність цілодобової частини.
3) Вимога документації: Учасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Для підтвердження необхідно надати такий договір у складі пропозиції. Згідно наданого договору пункт 11.3 – невід’ємною частиною є заява на добровільне страхування. Згадана невід’ємна частина не була надана, а отже, договір страхування надано не в повному обсязі.
4) Вимога документації: довідкою в довільній формі від учасника процедури закупівлі в довільній формі про згоду з проєктом договору. Зазначений документ взагалі ВІДСУТНІЙ у пропозиції переможця.
5) Вимога документації: сканований оригінал свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціалізований", згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 . У всіх трьох наданих технічних паспортах у графі «тип» не міститься запису «спеціалізований». То навіщо Ви цю вимогу складали, якщо навіть не дивилися на подані документи?

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" та відхилити дану пропозицію, бо вона не відповідає вимогам Вашої документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2024 23:14
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимог про усунення порушення по закупівлі UA-2024-04-11-012737-a повідомляємо наступне.
Дякуємо Вам за Вимогу і дійсно Ви Вашою Вимогою висвітлюєте багато питань і не тількі до нас як суб’єкту процесу закупівлі.
Така проблема стосується багатьог закупівель і вимог Закону і вимог і побажань Учасників і вимог і побажань Замовників.
Так як в кожному Вашому питанні, які вісвитлені в Вимозі, міститься декілька питань і вони суттєві, тому і відповідь на Вашу Вимогу повинна містити комплекс відповідей.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Цей Закон також має на меті адаптувати законодавство України acquis Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС») є замовником, а замовники це - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Відповідно до Статуту КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» - «Підприємство є унітарним комунальним підприємством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Києва. Засновником Підприємства є Київська міська рада».
Також Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників повинні забезпечити максимальну економію, ефективність та пропорційність, а також забезпечити об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
В тендерній документації визначено, що Окремих частин предмету закупівлі не передбачено.
Закупівля здійснюється в цілому.
Детальний опис предмету закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в Додатку 3.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.

Таким чином щодо загальної відповіді на Ваше загальне питання/вимогу «чому Ви обрали переможцем учасника», а саме першого якого система Прозорро подала на розгляд відповідно до критерію – «Ціна», а саме є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель і недискримінацію Учасників- ВСІХ Учасників.
Щодо питання «Вимога документації: кольорове фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та елементів приналежності до учасника…..» Доводимо до загального відома, що в документації прописано:
«Документальне підтвердження знаходження у власності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціалізованого призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
- сканований оригінал свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціалізований", згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 ;
- кольорове фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та елементів приналежності до учасника.
- сканований оригінал дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375), дійсні на весь період надання послуг);
- сканований оригінал довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку у районних територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах) відповідної адміністративно-територіальної одиниці з зазначенням моделі та державного номерного знаку транспортного засобу.»
Крім того у відповіді наданій на запитання від 12 квітня 2024 10:38 було надано таку відповідь – «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Учасник може залучати автомобілі за договором оренди.» (15 квітня 2024 09:28).
Також як приклад доводимо всіх до відома, якщо правила або угода про надання послуг охорони дозволяють використання орендованого автомобіля і визнають його як прийнятний засіб транспорту для виконання завдань служби охорони, то орендований автомобіль може бути використаний на рівні з власним для цієї мети.
Підтвердження приналежності транспортних засобів, на виконання вимог абзацу 3 п.1.1. Додатку №2 до тендерної документації це договора оренди ТЗ та лист-підтвердження від орендодавця щодо надання права на користування даним майном на весь період виконання договору про закупівлю та виконання охоронних послуг.
Таким чином всі загальні вимоги виконані і зловживання щодо вимог та дискримінації для всіх учасників вважаємо усунутими. Автомобілі готові для виконання охоронних послуг згідно вимог і закону і замовника.


Щодо «Вимога документації: Довідка в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування (надати копії документів про право власності або оренди, іншого використання на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" надав договір на офіс, а про цілодобову частину там немає жодного слова! Відповідно учасник не підтвердив наявність цілодобової частини.»
Згідно з пунктом 1.6. таблиці Додатку №2 Замовник вимагає Довідку в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування (надати копії документів про право власності або оренди, іншого використання на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника). На виконання цієї вимоги тендерної документації Учасник надав Довідку у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Довідка шодо наявності чергової частини» із зазначенням адреси, було надано Договір оренди на вказане в довідці приміщення та Лист-підтвердження орендодавця (файл «Скановані оригінали листів підтверджень від орендодавців»), якими в тому числі підтверджується виконання вимоги, встановленої Замовником щодо наявності цілодобової чергової частини.
Щодо заявленого у Вашій Вимозі стосовно договору оренди та відсутності інформації про чергову частину. Згідно п.2.1. наданого Договору оренди, Об’єкт оренди передається в оренду Орендарю для ведення господарської діяльності (обладнання приміщення під офіс), а приміщення передається в оренду для ведення господарської діяльності орендаря і використовується для організації в ньому цілодобової чергової частини, оскільки це складова господарської діяльності любого Учасника, який займається охоронною діяльністю.
Щодо питання «Вимога документації: Учасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Для підтвердження необхідно надати такий договір у складі пропозиції. Згідно наданого договору пункт 11.3 – невід’ємною частиною є заява на добровільне страхування. Згадана невід’ємна частина не була надана, а отже, договір страхування надано не в повному обсязі.»
Підпунктом 12 таблиці пункту 3 Додатку №2 Замовник встановив: Учасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Для підтвердження необхідно надати такий договір у складі пропозиції. На виконання цієї вимоги Учасник надав відповідний договір. Стосовно відсутності додатку до договору страхування – заяви на добровільне страхування. Замовник встановив вимогу щодо надання договору, без уточнення «з невід’ємними частинами договору» чи «з додатками, які є його невід’ємною частиною», навідміну від пп.2.1. таблиці п.2 Додатку №2 щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, де конкретно вказано «...з додатками, які є його невід’ємною частиною.», де надання саме всіх додатків є важливим для підтвердження виконання вимоги по пп.2.1. Крім того, наявність чи відсутність згаданого додатку не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже, Учасник, виконуючи вимогу пп.12 таблиці п.3 Додатку№2 не порушив вимоги та виконав її.
Щодо питання «Вимога документації: довідкою в довільній формі від учасника процедури закупівлі в довільній формі про згоду з проєктом договору. Зазначений документ взагалі ВІДСУТНІЙ у пропозиції переможця.»
На цю вимогу тендерної документації, яка своїм змістом дублює вимогу пп.8 п.3 Додатку №2 тендерної документації, Учасник надав Лист вих.№18 від 15.04.2024 (файл «Довідка про погодження з істотними умовами») та Лист вих.№13 від 15.04.2024 (файл «Лист до підпункту 8 пункту 3 Додатку 2»). Додатково повідомляємо, що у п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації наведений Опис та приклади формальних несуттєвих помилок, серед яких «3.Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.». Враховуючи, що в згаданих довідках Учасника, зміст відповідає вимогам, встановленим в абзаці 6 п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та пп.8 п.3 Додатку №2 тендерної документації, у Замовника не має підстав вважати ці вимоги не виконаними Учасником.
Щодо питання «Вимога документації: сканований оригінал свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціалізований", згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 . У всіх трьох наданих технічних паспортах у графі «тип» не міститься запису «спеціалізований». То навіщо Ви цю вимогу складали, якщо навіть не дивилися на подані документи?»
Документи, що надані в складі тендерної пропозиції, а саме: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів в своєму складі містить інформацію про те, що транспортні засоби є «Спеціалізований», дана інформація міститься в графі «Особливі відмітки».
Згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379 У свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: "Спеціальний" або "Спеціалізований".
Проте, в пункті 4.6. Наказу МВС України № 379 від 11.08.2010 зазначено: «Під час перереєстрації переобладнаних ТЗ працівниками Центру вносяться корективи до наявних автоматизованих баз даних та проводиться заміна свідоцтва про реєстрацію ТЗ. До графи "Особливі відмітки" свідоцтва про реєстрацію ТЗ уноситься запис про виконане переобладнання або особливості конструкції».
Додатково зазначаємо, що у пункті 7.11. Наказу МВС України № 379 від 11.08.2010 міститься наступна інформація: «У графі "Особливі відмітки" вказуються відомості про документи, на підставі яких зареєстровані (перереєстровані) ТЗ, робляться службові відмітки, у тому числі: дозволений знак "Інвалід", символи індивідуального номерного знака, розпізнавальні написи, обмеження тощо».
У зв’язку з тим, що внесення відповідної інформації здійснено не в графу «Тип транспортного засобу», можливо зробити припущення, що власником ТЗ здійснювалося переобладнання транспортного засобу шляхом встановлення на нього «Спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору», тому на підставі пункту 4.6. зазначеного вище Наказу - запис про тип транспортного засобу, а саме про те, що він є «спеціалізований» був зазначений в графі «Особливі відмітки»
У зв’язку з інформацію, що зазначена вище, можна дійти до висновку, що Сервісний центр МВС на власний розсуд (в межах чинного законодавства) може вносити ту чи іншу інформацію в графу «Особливі відмітки».
Також звертаємо увагу, що даний документ виданий уповноваженим на це державним органом, що не може не відповідати нормам чинного законодавства.
Беручи до уваги все вищезазначене у Замовника немає підстави задоволення Вашої вимоги.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» правомірно визнано переможцем закупівлі ТОВ «ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю що не дискримінує учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" 666 400,00
UAH з ПДВ
666 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ" 957 950,00
UAH з ПДВ
957 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2024 13:34
Електронний підпис
25 квітня 2024 13:33
Довідка_1.pdf
25 квітня 2024 13:33
Довідка.pdf_1.p7s
25 квітня 2024 13:33
Довідка.pdf.p7s
25 квітня 2024 13:33
Довідка.pdf
23 квітня 2024 11:13
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:12
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:12
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:12
Лист згода .pdf.p7s
19 квітня 2024 14:12
Витяг з ЄДР в ел.формі.pdf
19 квітня 2024 14:12
Інформаційна довідка .pdf
19 квітня 2024 14:12
Лист згода .pdf

Публічні документи

19 квітня 2024 12:33
Електронний підпис
19 квітня 2024 12:33
Електронний підпис
19 квітня 2024 12:30
Пропозиція.pdf
19 квітня 2024 12:30
Пропозиція.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
3 фото авто.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
Кваліфікація.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
Згода та проект.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
3 дозволи на авто.pdf
19 квітня 2024 12:30
Особливості.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
3 фото авто.pdf
19 квітня 2024 12:30
Інші документи.pdf
19 квітня 2024 12:30
3 техпаспорти на авто.pdf
19 квітня 2024 12:30
Особливості.pdf
19 квітня 2024 12:30
Витяг ЄДР від 17.04.2024.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
Згода та проект.pdf
19 квітня 2024 12:30
Інші документи.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
Витяг ЄДР від 17.04.2024.pdf
19 квітня 2024 12:30
3 дозволи на авто.pdf.p7s
19 квітня 2024 12:30
Кваліфікація.pdf
19 квітня 2024 12:30
ТЗ.pdf
19 квітня 2024 12:30
ТЗ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ПАТРІОТИЧНА ОХОРОННА СИСТЕМА "ГРІЗЛІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ"
#44168358
Переможець
666 400,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 20:22
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 квітня 2024 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 квітня 2024 20:22
Довідка НАЗК
24 квітня 2024 20:22
Електронний підпис
24 квітня 2024 20:19
=Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 20:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ"
#44168358
666 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2024 20:22
Довідка НАЗК
24 квітня 2024 20:22
Електронний підпис
24 квітня 2024 20:19
=Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 10:31
=Договір укладений
01 травня 2024 10:21