Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор
Очікувана вартість
1 112 000,00 UAH
UA-2024-04-11-012347-a 7af14596a9a34a11950346c15b455a39
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2024 12:02
Початок аукціону: 23 квітня 2024 12:02
Очікувана вартість: 1 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 33360 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограм
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2024
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
20000 кілограм
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2024
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 33360 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФУД ВАЙБ" 1 023 600,00
UAH з ПДВ
1 023 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" 1 094 400,00
UAH з ПДВ
1 094 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 квітня 2024 17:45
Електронний підпис
22 квітня 2024 20:55
Електронний підпис
22 квітня 2024 20:53
цукор.rar
22 квітня 2024 20:53
Наказ Буркиця.7z
22 квітня 2024 20:53
Лист здійснення БД.7z
22 квітня 2024 20:53
Лист для клієнтів.7z
22 квітня 2024 20:53
Довіреність Буркиця _355.7z
22 квітня 2024 20:53
Гарантія _ 2500-24.7z
22 квітня 2024 20:53
Витяг НР.7z
22 квітня 2024 20:53
Банківська Ліцензія.7z

Публічні документи

22 квітня 2024 16:47
Електронний підпис
22 квітня 2024 16:47
Електронний підпис
22 квітня 2024 16:35
Рішення КВ Петрова.pdf
22 квітня 2024 16:35
Довідка щодо ліцензії_.pdf
22 квітня 2024 16:35
ф 20 ОПП.pdf
22 квітня 2024 16:35
Статут Країна Вільних.pdf
22 квітня 2024 16:35
Довідка Працівники.pdf
22 квітня 2024 16:35
Довідка ст236 ГКУ.pdf
22 квітня 2024 16:35
Проєкт договору Цукор.pdf
22 квітня 2024 16:35
Опис КВ Набурович Р Д.jpg
22 квітня 2024 16:35
Детальний опис Цукру.pdf
22 квітня 2024 16:35
Опис КВ Петрова В О.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФУД ВАЙБ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія _ 2500-24.7z

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФУД ВАЙБ"
#44368854
Відхилено 1 023 600,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2024 15:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 19:00
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"
#45122822
Відхилено 1 094 400,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 19:13

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі пропозиції надав завірену Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість без підпису та печатки уповноваженої особи Державної податкової служби України за місцем обліку платника ПДВ. 2. Учасник в складі пропозиції надав довідку в довільній формі про складські приміщення та інші приміщення, але не надав на обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Учасник в складі пропозиції не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді документа(ів) на обладнання на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документів(ів), що підтверджують право на використання обладнання зі всіма додатками дійсних на дату розкриття пропозиції. 4. Учасник в складі пропозиції надав довідку з переліком автомобілів, але не зазначив інформацію щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 5 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 15 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 16 Додаток №1 до Оголошення; - Пункт 7 Додаток №2 до Оголошення; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) та/або оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Свідоцтва про сплату єдиного податку (копія Витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). 2. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 4. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів ізотермічних у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику. Зазначений Договір має бути чинним не менш ніж до 31.12.2024 року.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій