Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2024-04-11-011643-a ● 16bfe8b15ff742b1a6f7d64118933cb1
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
11 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37624798 |
Вебсайт: | http://www.crldubno.org.ua |
Місцезнаходження: | 35603, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, вул. Львівська, буд. 73 |
Контактна особа: |
Ольга Котик +380508523237 crl.dubno@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тест-смужки для визначення наявності та оцінки рівня глюкози у сечі №100; Тести швидкі біохімічних показників сечі
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів.
У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару.
Строк поставки товару: до 31.12.2024 року.
Місце поставки товару – 35603, Україна, Дубно, вул. Львівська, 73.
Постачання товарів здійснюється окремими партіями на підставі письмових або усних заявок Замовника, на протязі 6 календарних днів після одержання такої заявки транспортом Постачальника і за його рахунок.
Поставка повинна бути здійснена в строк, зазначений в заявці Замовника (з 08.00 по 16.00 год з понеділка по п’ятницю).
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після поставки Постачальником товару (товарів) протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару, що встановлюється моментом підписання видаткової накладної обома сторонами, та пред’явлення документів.
У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару.
Строк поставки товару: до 31.12.2024 року.
Місце поставки товару – 35603, Україна, Дубно, вул. Львівська, 73.
Постачання товарів здійснюється окремими партіями на підставі письмових або усних заявок Замовника, на протязі 6 календарних днів після одержання такої заявки транспортом Постачальника і за його рахунок.
Поставка повинна бути здійснена в строк, зазначений в заявці Замовника (з 08.00 по 16.00 год з понеділка по п’ятницю).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Тест-смужки для визначення наявності та оцінки рівня глюкози у сечі №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35603, Україна, Рівненська область, Дубно, вул. Львівська, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
20 штука
Тести швидкі біохімічних показників сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35603, Україна, Рівненська область, Дубно, вул. Львівська, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
11 квітня 2024 16:48 |
Проект договору реактиви.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість одиниць в упаковці | 100 | |
Формат тесту |
Можливі значення:
|
|
Аналіт ацетон |
Можливі значення:
|
|
Аналіт мікроальбумін |
Можливі значення:
|
|
Аналіт лейкоцити |
Можливі значення:
|
|
Аналіт нітрит |
Можливі значення:
|
|
Аналіт уробіліноген |
Можливі значення:
|
|
Аналіт білок |
Можливі значення:
|
|
Аналіт pH |
Можливі значення:
|
|
Аналіт кров |
Можливі значення:
|
|
Аналіт питома вага |
Можливі значення:
|
|
Аналіт кетон |
Можливі значення:
|
|
Аналіт білірубін |
Можливі значення:
|
|
Аналіт аскорбінова кислота |
Можливі значення:
|
|
Аналіт креатинін |
Можливі значення:
|
|
Аналіт кальцій |
Можливі значення:
|
|
Аналіт глюкоза |
Можливі значення:
|
|
Матеріал дослідження |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал дослідження |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шиян Сергій Павлович |
2 984,00
UAH з ПДВ
|
2 984,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Волиньфарм" |
3 040,00
UAH з ПДВ
|
3 040,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
3 875,00
UAH з ПДВ
|
3 875,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "МЕДЛІДЕР 24" |
3 991,10
UAH з ПДВ
|
3 991,10
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шиян Сергій Павлович #3439711110 |
Переможець |
2 984,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 13:51
|
Договір 126.pdf | укладений |
18 квітня 2024 13:49
|