Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Набір для епідуральної анестезії, малий, катетер з 3 боковими отворами, стандартним кінчиком, голка 18G, катетер 20G
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2024-04-11-010459-a ● 6d165a963efd475baab77026a8f2131c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
12 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ІНВАЛІДНОСТІ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03191673 |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, буд. 1-А |
Контактна особа: |
Владислав Чередниченко +380987022490 ukr.derzh.ndimspi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
В склад набору повинні входити: Голка епідуральна довжиною 90 мм; Катетер епідуральний з трьома боковими отворами розміром 0,85 мм/0,45мм х1000 мм; Конектор катетера Click Lock®; Фільтр епідуральний антибактеріальний плоскій товщиною 0,2 мкм з посиленм корпусом до 7 бар; Фіксатор епідурального фільтру; Фіксатор катетеру; Шприц епідуральний об’ємом 10 мл; Етикетка для катетера.
Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.12.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом), впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка медичних виробів здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: склад ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-а. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Прийманняздача товару проводиться на складі ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» згідно з товарносупровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.12.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом), впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання такої заявки, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка медичних виробів здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: склад ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» м. Дніпро, пров. Феодосія Макаревського, 1-а. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Прийманняздача товару проводиться на складі ДУ «УкрДержНДІМСПІ МОЗ України» згідно з товарносупровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Набір для епідуральної анестезії, малий, катетер з 3 боковими отворами, стандартним кінчиком, голка 18G, катетер 20G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, провулок Феодосія Макаревського 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2024
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
Тендерна документація
11 квітня 2024 16:01 |
Проєкт Договору_ЗЦП Набір 2024.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип кінчика катетера |
Можливі значення:
|
|
Розмір голки |
Можливі значення:
|
|
Фільтр |
Можливі значення:
|
|
Атравматичний кінчик |
Можливі значення:
|
|
Вікова категорія |
Можливі значення:
|
|
Кількість використань |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
8 850,00
UAH з ПДВ
|
8 850,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ «СВМЕД» |
12 475,00
UAH з ПДВ
|
12 475,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" #30540001 |
Переможець |
8 850,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 15:31
|
Договір 16 ТОВ ТАВОЛГА.PDF | укладений |
19 квітня 2024 15:29
|