Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручки кулькові,Папір для креслення
Очікувана вартість
7 600,00 UAH
UA-2024-04-11-008901-a 370ce85a130a4b02b18a6f9ac19152bd
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Наталія Ігорівна

380567199152 dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40198703
Вебсайт: http://slobozhanska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Контактна особа: Кушнір Наталія Ігорівна
380567199152
dogovir@slobozhanska-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Поставка Товару здійснюється за адресою: 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б. Термін постачання товару: до 10.05.2024 року. Умови оплати: Післяоплата. Оплата за отриманий товар Замовником здійснюється відповідно до п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями), у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткової накладної протягом 30(тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Ручки кулькові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачка
Папір для креслення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

11 квітня 2024 15:05
Проєкт договору про закупівлю товарів _через ЗПП_.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Наявність ергономічних вставок Можливі значення:
  • Так
  • Бренд Можливі значення:
  • AXENT
  • Тип Можливі значення:
  • кулькова
  • Вид Можливі значення:
  • неавтоматична
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Змінний стрижень Можливі значення:
  • Так
  • Колір чорнила Можливі значення:
  • синій
  • Товщина лінії 0.7 міліметр
    Довжина стрижня 138 міліметр
    Кількість в упавковці від 1 до 50 штука
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Колір паперу Можливі значення:
  • білий
  • Формат паперу Можливі значення:
  • А4
  • Щільність паперу 190 грам на квадратний метр
    Кількість аркушів в пачці 200 штука

    Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 11 квітня 2024 15:18
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: При формуванні запиту ціни пропозицій узагальнена назва закупівлі–заповнюється системою автоматично, як перелік назв з обраних профілів, але це поле можливо відредагувати. Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі було допущено технічну помилку, а саме не було відкориговано узагальнену назву закупівлі, яка прив’язана до плану закупівлі, що призвело до розбіжності між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі запиту пропозицій постачальників. Враховуючи викладене, подальша потреба в запиті пропозицій постачальників з технічними помилками щодо Закупівлі відсутня, у зв’язку із розбіжностями між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі. Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні. Відмінити запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, а саме подальша потреба в запиті пропозицій постачальників з технічними помилками щодо Закупівлі відсутня, у зв’язку із розбіжностями між планом закупівлі та узагальненою назвою закупівлі. Оприлюднити рішення про відміну запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття у вигляді цього протоколу.
    Документи:
    11 квітня 2024 15:18
    Електронний підпис
    11 квітня 2024 15:18
    11.04.2024 протокол відмінии ЗПП.pdf