Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі №*/** (**) під пункт технічного обслуговування та ремонту техніки військової частини А** за адресою: ** м. Хмельницький
Очікувана вартість
43 212 414,20 UAH
UA-2024-04-11-004439-a e1fdf4e44f01481ab05a1e1cdbc26e3a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буханевич Костянтин Олександрович

+380382656692 a1788_prozorro@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1788
Код ЄДРПОУ: 07840179
Місцезнаходження: Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький,
Контактна особа: Буханевич Костянтин Олександрович
+380382656692
a1788_prozorro@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 43 212 414,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216 062,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі №*/** (**) під пункт технічного обслуговування та ремонту техніки військової частини А** за адресою: ** м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто, Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 квітня 2024 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 11:43
24._Додаток_4.doc
11 квітня 2024 11:42
2.3. Додаток 3.doc
11 квітня 2024 11:42
2.2. Додаток 2.doc
11 квітня 2024 11:42
2.1._Додаток 1.docx
11 квітня 2024 11:42
2._Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно дозвільної документації
Дата подання: 12 квітня 2024 09:33
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:36
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі згідно п.6 . Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 3.6.4. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи: -виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки вважаємо, що виконавець робіт не обов’язково повинен бути виробником. Цю продукцію можна закупити у виробника і надати відповідні сертифікати на продукцію. Тому просимо розглянути можливість викласти цей пункт у наступній редакції: -застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 передбачено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме - виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Зазначена вимога в оголошенні повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
щодо статутного капіталу в розмірі 5 млн
Дата подання: 12 квітня 2024 16:03
Дата відповіді: 15 квітня 2024 12:56
Шановний Замовник! Умова Документації щодо того, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження надійності щодо можливості виконання робіт, а саме мати розмір статутного капіталу, на момент оголошення закупівлі, в розмірі не меншому ніж 5 млн. грн. є неправомірною та дискримінаційною для учасників, чий статутний капітал є меншим, ніж 5 млн. грн. Просимо виключити з ТД незаконні умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статутний капітал – це сума, яку засновники вкладають при створенні юридичної особи. По суті, це фінансова відповідальність власників компанії перед контрагентами, кредиторами, інвесторами. Він виступає свого роду гарантією виконання зобов'язань перед клієнтами.
Розмір статутного капіталу встановлений з метою попередження можливості укладання договору із недобросовісними підрядниками.
Грубе порушення замовником законодавства
Дата подання: 13 квітня 2024 10:39
Дата відповіді: 15 квітня 2024 12:58
Шановний замовник!Згідно змін до Особливостей строк підготовки ТП 14 днів, а не 7 днів як у вас.Ця норма діє з 09 квітня 2024 року!
Відповідь: Шановний учаснику, питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Відповідно до п.4 Особливостей, здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Замовником здійснюється закупівля у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, а не у порядку, передбаченому Особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Обгрунтування типу закупівлі
Дата подання: 13 квітня 2024 10:40
Дата відповіді: 15 квітня 2024 12:59
Чому спрощена закупівля, обгрунтуйте? Ви ж не в прифронтовій зоні.
Відповідь: Шановний учаснику, питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Відповідно до п.4 Особливостей, здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Замовником здійснюється закупівля у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, а не у порядку, передбаченому Особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
необгрунтовані свавільні вимоги
Дата подання: 13 квітня 2024 10:45
Дата відповіді: 15 квітня 2024 13:00
Яким чином в період воєнного стану допоможе наявність цих сертифікатів що вимагаєте??? Виключіть будь ласка ці дискримінаційні вимоги: "3.6.1. Предмет закупівлі: (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) «Реконструкція будівлі №*/** (**) під пункт технічного обслуговування та ремонту техніки військової частини А** за адресою: ** м. Хмельницький». 3.6.2. Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. 3.6.3. Учасники спрощеної закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 2) 3.6.4. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи: 1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - верхолазні роботи; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки -вантадопідіймальні крани та машини, підйомники; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних чатин; - зварювальні роботи; - нанесення лакофарбових покриттів, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); - виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 2) Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про доступ до таких документів в мережі Інтернет. У разі, якщо виконання робіт, не потребує отримання дозвільних документів надати лист-пояснення.. При необхідності, на додаткову вимогу замовника (запит), учасники зобов’язані надати документальне підтвердження походження та вартості відповідних матеріалів, обладнання, вартість яких визначена ним під час подання пропозиції. Учасники закупівлі у складі пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проєкту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Усі матеріали, що будуть використані у ході виконання робіт не повинні бути вироблені (виготовлені) та мати походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист. 3.6.5. У цьому оголошенні посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». 3.6.6. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля. Засобом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів. 3.6.7. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні пропозиції, про що надається відповідна письмова згода. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у оголошені. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в оголошені зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. 3.6.9. Відповідно до ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Під час виконання робіт повинні використовуватися системи ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019 в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель; інших будівельно-монтажних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника або субпідрядника вищезазначених систем. Зазначені сертифікати мають бути чинними та видані на ім’я учасника або субпідрядника акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF). Крім того, під час виконання робіт повинні використовуватися системи ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022, ДСТУ ISO 37001:2018в галузі будівництва житлових і нежитлових будівель; інших будівельно-монтажних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючі сертифікати, що підтверджують провадження та функціонування в учасника або субпідрядника вищезазначених систем."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Замовником здійснюється закупівля у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, а не у порядку, передбаченому Особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Закупівля здійснюється у відповідності до норм чинного законодавства у сфері закупівель із урахуванням норм законодавства в сфері охорони праці, містобудівного законодавства. Крім того, практикою Антимонопольного законодавства неодноразово підтверджувалося правомірність встановлення вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій сертифікатів ISO
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна компанія ДАО 40 915 234,80
UAH з ПДВ
40 915 234,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2024 19:27
Електронний підпис
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК2_02-02-04.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК2_02-01-011.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК2_02-01-09.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК2_02-01-07.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК2_02-01-05.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-02-03.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-02-02.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК2_02-01-03.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-02-01.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-012.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЗВВ.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ДЦ_3.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf
18 квітня 2024 19:25
Довідка субпідряд.pdf
18 квітня 2024 19:25
Пояснення ризики.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf
18 квітня 2024 19:25
Гарантійний лист п.47.pdf
18 квітня 2024 19:25
Згода із техзавданням.pdf
18 квітня 2024 19:25
27_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf
18 квітня 2024 19:25
23. Лист відхилення.pdf
18 квітня 2024 19:25
Оборотка.pdf
18 квітня 2024 19:25
Лист-згода тетерів.pdf
18 квітня 2024 19:25
14. Статут субпідрядник.pdf
18 квітня 2024 19:25
15. Виписка.pdf
18 квітня 2024 19:25
33.1.2. Лист відгук ПМСД.pdf
18 квітня 2024 19:25
п.47.pdf
18 квітня 2024 19:25
8. Копії наказів.pdf
18 квітня 2024 19:25
Витяг ПДВ Будівельна.pdf
18 квітня 2024 19:25
33.1. Договір 12-12_compressed.pdf
18 квітня 2024 19:25
4. Документи по машинам.pdf
18 квітня 2024 19:25
Виписка_EДР.pdf
18 квітня 2024 19:25
накази ДАО.pdf
18 квітня 2024 19:25
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf
18 квітня 2024 19:25
31.2. Бенефеціар.pdf
18 квітня 2024 19:25
31.1. Згода (директор).pdf
18 квітня 2024 19:25
34.5. наказ ОП.pdf
18 квітня 2024 19:25
ТОВ САЄРОН ТЕКНІК ISO 9001.pdf
18 квітня 2024 19:25
31. Персон дан.pdf
18 квітня 2024 19:25
34.4. Диплом Баранчєєв.pdf
18 квітня 2024 19:25
33.4.1. Вiдгук ЛДЦ 2 -_compressed.pdf
18 квітня 2024 19:25
Лист про локалізацію.pdf
18 квітня 2024 19:25
34.3. Наказ Баранчєєв.pdf
18 квітня 2024 19:25
33.4. Вiдгук ЛДЦ -.pdf
18 квітня 2024 19:25
28. Гарантiя_щодо_ДСТУ.pdf
18 квітня 2024 19:25
33.3. Договір 230 -_compressed.pdf
18 квітня 2024 19:25
Довiдка досвід.pdf
18 квітня 2024 19:25
27. Згода_iз_умовою_ТД.pdf
18 квітня 2024 19:25
34.1.1. Диплом магістр.pdf
18 квітня 2024 19:25
34. Довiдка працівники.pdf
18 квітня 2024 19:25
33.2. Договір 40 -_compressed.pdf
18 квітня 2024 19:25
Сальдово оборотна ДАО.pdf
18 квітня 2024 19:25
24. Лист підп договор.pdf
18 квітня 2024 19:25
Довiдка обладнання.pdf
18 квітня 2024 19:25
14.п.47.pdf
18 квітня 2024 19:25
21.1 Проект договору.pdf
18 квітня 2024 19:25
14. Лист аукціон.pdf
18 квітня 2024 19:25
21. Лист згод договору.pdf
18 квітня 2024 19:25
20. Лист про відхилення.pdf
18 квітня 2024 19:25
12. Лист витрати.pdf
18 квітня 2024 19:25
19. Лист санкції.pdf
18 квітня 2024 19:25
18. Лист експорт імпорт.pdf
18 квітня 2024 19:25
17.1. Довіреність.pdf
18 квітня 2024 19:25
9. Лист пром безпека.pdf
18 квітня 2024 19:25
17. Згода звернення.pdf
18 квітня 2024 19:25
8. Лист ліцензія.pdf
18 квітня 2024 19:25
7.2. ДК656БКДао1.pdf
18 квітня 2024 19:25
7.1. ДК656БКДао.pdf
18 квітня 2024 19:25
15. Лист демпінг.pdf
18 квітня 2024 19:25
7. ДАО Декларацiя МТБ.rar
18 квітня 2024 19:25
6. Лист відхилення.pdf
18 квітня 2024 19:25
5. Строк дії пропозиції.pdf
18 квітня 2024 19:24
3.5. Витяг Опендатабот.pdf
18 квітня 2024 19:24
3.4. Лист код Статут.pdf
18 квітня 2024 19:24
3.2. Рішення засновника.pdf
18 квітня 2024 19:24
3. Статут.pdf
18 квітня 2024 19:24
2. Витрати обстеж.pdf
18 квітня 2024 19:24
1.1. Лист доз. док.pdf
18 квітня 2024 19:24
1. АКТ огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна компанія ДАО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна компанія ДАО
#43213760
Переможець 40 915 234,80
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 15:14

Документи

25 квітня 2024 15:14
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:12
Протокол 3с.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна компанія ДАО
#43213760
40 915 234,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2024 15:14
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:12
Протокол 3с.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2024 16:35
Договір.pdf укладений
09 травня 2024 16:26