Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:37823500-8 Крейдований папір і крафт-папір НК 024:2023:13735 Разове опаковання для стерилізації Крафт-папір для стерилізації 540*750 мм, 70г/м, упаковка 10 кг.
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2024-04-11-003788-a 4e790e89770d4b8fb4e7d2dfe9a26a12
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Ірина

+380552491361 economnewtendd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Незалежності, 22/1
Контактна особа: Жидкіх Ірина
+380552491361
economnewtendd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва


Згідно річного плану закупівель на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 кілограм
Крафт-папір для стерилізації 540*750 мм, 70г/м, упаковка 10 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Незалежності,22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 37823500-8 — Крейдований папір і крафт-папір

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 15 банківських днів та після перевірки його на відповідність медико-технічним вимогам та фізичного стану Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

11 квітня 2024 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2024 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична-особа-підприємець Луньов Леонід Володимирович
#305101937
Переможець 12 000,00
UAH
11 квітня 2024 11:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№120.pdf укладений
11 квітня 2024 11:39