Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Макарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362183 |
Вебсайт: | http://makariv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30 |
Контактна особа: |
Сергій Іванович Вовкула +380680533311 info@makariv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:21 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 15:21 |
Очікувана вартість: | 2 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:31 |
ТЕНДЕР ПОКРІВЛЯ.rar |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-08-000027 ● e2559023d949456dbb645e501aab71d6
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2024 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2024 № 105
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-04-10-010834-a 10.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 16:46:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-10-010834-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 09:33:13
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит по закупівлі UA-P-2024-04-10-012977-a надаємо інформацію: якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу та затверджена у встановленому порядку. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, які діяли на момент проходження експертизи та складання затвердженого Експертного звіту (позитивний) № 0538/23ЕК від 18.12.2023 р. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Макарівської селищної ради Бучанського району району Київської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, кошторисна документація по об’єкту Капітальний ремонт покрівлі будівлі та вхідної групи дитячої бібліотеки по вул. Димитрія Ростовського, 36 в смт. Макарів, Бучанського району Київської області розроблена на підставі
вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником. Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧАВА ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ" |
1 828 144,00
UAH з ПДВ
|
1 782 344,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БАУГРАД" |
2 053 000,00
UAH з ПДВ
|
1 804 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧАВА ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ" #2800809819 |
Переможець |
1 782 344,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 15:47
|
Договір 138-1005 кап рем покрівлі бібліотеки_compressed.pdf | укладений |
14 травня 2024 15:45
|