Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясопродукти (Сардельки з свинини, яловичини, сорт вищий, 1 кг; Сосиски з свинини, яловичини, сорт вищий, 1 кг)
Очікувана вартість
106 000,00 UAH
UA-2024-04-10-009378-a ● 0b9f03b90672485e86d402e0634c0276
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
10 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03398888 |
Місцезнаходження: | 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
Контактна особа: |
Ірина Кондиленко +380997798087 hospital.iv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Постачання товару має здійснюватися транспортним засобом, призначеним та обладнаним для перевезення товару, що є предметом закупівлі.
Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, транспортного засобу, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками дотримання правил особистої гігієни.
Доставка товару здійснюється протягом двох днів від дати подачі усної або письмової заявки Замовника. Заявка надається комірником напередодні дня поставки. До 17 години того ж дня Замовник має право внести зміни до обсягу заявки залежно від фактичної кількості присутніх пацієнтів. Поставка товару здійснюється у робочі дні понеділок-п’ятниця з 09:00 до 15:00 години.
Обсяг кожної партії визначається замовником залежно від фактичної потреби.
Заявка робиться 2 рази в тиждень. Приблизна кількість замовлення 20-25 кг.
Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.
Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального строку придатності.
При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що передбачені чинним законодавством України та підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам (умовам).
При прийманні товару обсяг товару має відповідати обсягу, зазначеному у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду. Товар має бути розфасований та упакований таким способом, який дає можливість забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливити фальсифікацію.
Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
1. здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару;
2. доставка товару за адресою: вул. Стефаника, 3А, м.Луцьк, Волинська область, Україна, 43001.
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку!
Розгорнути
Згорнути
Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, транспортного засобу, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками дотримання правил особистої гігієни.
Доставка товару здійснюється протягом двох днів від дати подачі усної або письмової заявки Замовника. Заявка надається комірником напередодні дня поставки. До 17 години того ж дня Замовник має право внести зміни до обсягу заявки залежно від фактичної кількості присутніх пацієнтів. Поставка товару здійснюється у робочі дні понеділок-п’ятниця з 09:00 до 15:00 години.
Обсяг кожної партії визначається замовником залежно від фактичної потреби.
Заявка робиться 2 рази в тиждень. Приблизна кількість замовлення 20-25 кг.
Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.
Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального строку придатності.
При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що передбачені чинним законодавством України та підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам (умовам).
При прийманні товару обсяг товару має відповідати обсягу, зазначеному у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду. Товар має бути розфасований та упакований таким способом, який дає можливість забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливити фальсифікацію.
Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
1. здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару;
2. доставка товару за адресою: вул. Стефаника, 3А, м.Луцьк, Волинська область, Україна, 43001.
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
Сардельки з свинини, яловичини, сорт вищий, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
300 кілограм
Сосиски з свинини, яловичини, сорт вищий, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Тендерна документація
10 квітня 2024 15:41 |
Проект договору.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Склад м'ясної сировини |
Можливі значення:
|
|
Сорт |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Склад м'ясної сировини |
Можливі значення:
|
|
Сорт |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ " |
87 150,00
UAH з ПДВ
|
87 150,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ Алан |
98 700,00
UAH з ПДВ
|
98 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛАН АНТОН БОРИСОВИЧ
" #3175309695 |
Переможець |
87 150,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 08:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 10:05
|
Договыр №П-20-24.pdf | укладений |
23 квітня 2024 10:04
|