Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту санвузла 3-го поверху казарми (буд. №4) військового містечка №1, військової частини А2847 по вул.Виговського, 15 в м.Стрий
Очікувана вартість
791 000,00 UAH
UA-2024-04-10-008717-a 0f85b2ef578641f28af90c46d9554c00
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Смородінов

+380963821258 sambirkech@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: САМБІРСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Код ЄДРПОУ: 26622609
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Смородінов
+380963821258
sambirkech@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 791 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Виконавець забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5% (п’яти відсотків) ціни Договору наданням грошового депозиту.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, Виговського,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Виконавець забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5% (п’яти відсотків) ціни Договору наданням грошового депозиту.
15 квітня 2024 23:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 23:11
Проект договору санвузол 3 пов буд 4 new.doc
10 квітня 2024 15:19
Вимоги санвузол 3 пов буд 4.doc
10 квітня 2024 15:19
Дефект акт санвузол 3 пов буд 4.pdf
15 квітня 2024 23:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 23:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 23:11
Проект договору санвузол 3 пов буд 4 new.doc
10 квітня 2024 15:19
Проект договору санвузол 3 пов буд 4.doc
10 квітня 2024 15:19
Вимоги санвузол 3 пов буд 4.doc
10 квітня 2024 15:19
Дефект акт санвузол 3 пов буд 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання Замовнику
Дата подання: 15 квітня 2024 10:56
Дата відповіді: 15 квітня 2024 23:14
Шановний Замовник. Уважно вивчивши документи спрощеної закупівлі, просимо надати відповідь на наступні запитання: Згідно П.15 Вимог до предмета закупівлі необхідно надати забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника вказаний в даних вимогах. Чому тоді Замовник в п.7.2 Проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту вказує наступне, цитата: «7.2. Виконавець забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5% (п’яти відсотків) ціни Договору наданням грошового депозиту, внесення якого підтверджується платіжною інструкцією від ________ №____ на суму ________ грн. (_____________________________________ гривень _____ коп.).»? Забезпечення виконання договору про закупівлю не синонім до забезпечення виконання зобов’язання, а його різновид. Також звертаємо Вашу увагу на належне застосування пункту 4 частини 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику також слід чітко визначити підстави, порядок та строк повернення забезпечення у випадку належного виконання договору, виконання договору з певними порушеннями (неналежне виконання), невиконання договору та його недійсності, зокрема нікчемності. В проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту оприлюдненому Замовником відсутні умови, порядок та строки повернення забезпечення виконання договору. Також в п. 7.5 проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту: «Розмір збитків, а також неустойки, що підлягає відшкодуванню Замовником за несвоєчасність грошових розрахунків не може бути більшим за суму заборгованості скоригованої на офіційний індекс інфляції за час прострочення», в той же час п.2.2.3 проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту «Розмір коштів на покриття додаткових витрат Виконавця, пов’язаних із інфляційними процесами, які можуть відбутись протягом строку Договору, згідно цінової пропозиції Виконавця складають 0%.» Як це зрозуміти? Подвійні стандарти щодо Виконавця? На підставі вище викладеного наполегливо просимо привести у відповідність до чинного законодавства України відповідні документи шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасику!
Ваші вимоги розглянуто й задоволено: до проекту договору внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 791 000,00
UAH з ПДВ
791 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 21:45
Електронний підпис
23 квітня 2024 21:45
Електронний підпис
23 квітня 2024 21:43
інформаційна модель.imd
23 квітня 2024 21:43
Цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2024 21:43
Проєкт Договору.pdf
23 квітня 2024 21:43
ЛЗ з умовами договору.pdf
23 квітня 2024 21:43
Виписка з ЄДР.pdf

Конфіденційні документи

23 квітня 2024 21:43
Сканкопія довідки про присвоєння ІПН Середа В.М..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Сканкопія документу, що містить персональні дані учасника

23 квітня 2024 21:43
Сканкопія паспорта Середа В.М..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Сканкопія документу, що містить персональні дані учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2874615619
Переможець 791 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2874615619
791 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 12:58
Договір.PDF укладений
10 травня 2024 12:57
Додатки_.PDF укладений
10 травня 2024 12:57