Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту санвузла 3-го поверху казарми (буд. №4) військового містечка №1, військової частини А2847 по вул.Виговського, 15 в м.Стрий
Очікувана вартість
791 000,00 UAH
UA-2024-04-10-008717-a ● 0f85b2ef578641f28af90c46d9554c00
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | САМБІРСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ) |
Код ЄДРПОУ: | 26622609 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олександр Смородінов +380963821258 sambirkech@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 791 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконавець забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5% (п’яти відсотків) ціни Договору наданням грошового депозиту. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, Стрий, Виговського,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 23:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 23:11 |
Проект договору санвузол 3 пов буд 4 new.doc | |
10 квітня 2024 15:19 |
Вимоги санвузол 3 пов буд 4.doc | |
10 квітня 2024 15:19 |
Дефект акт санвузол 3 пов буд 4.pdf |
15 квітня 2024 23:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 квітня 2024 23:11 |
Проект договору санвузол 3 пов буд 4 new.doc
|
||||||
10 квітня 2024 15:19 |
Вимоги санвузол 3 пов буд 4.doc
|
||||||
10 квітня 2024 15:19 |
Дефект акт санвузол 3 пов буд 4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання Замовнику
Дата подання: 15 квітня 2024 10:56
Дата відповіді: 15 квітня 2024 23:14
Шановний Замовник.
Уважно вивчивши документи спрощеної закупівлі, просимо надати відповідь на наступні запитання:
Згідно П.15 Вимог до предмета закупівлі необхідно надати забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника вказаний в даних вимогах. Чому тоді Замовник в п.7.2 Проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту вказує наступне, цитата: «7.2. Виконавець забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5% (п’яти відсотків) ціни Договору наданням грошового депозиту, внесення якого підтверджується платіжною інструкцією від ________ №____ на суму ________ грн. (_____________________________________ гривень _____ коп.).»?
Забезпечення виконання договору про закупівлю не синонім до забезпечення виконання зобов’язання, а його різновид.
Також звертаємо Вашу увагу на належне застосування пункту 4 частини 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику також слід чітко визначити підстави, порядок та строк повернення забезпечення у випадку належного виконання договору, виконання договору з певними порушеннями (неналежне виконання), невиконання договору та його недійсності, зокрема нікчемності.
В проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту оприлюдненому Замовником відсутні умови, порядок та строки повернення забезпечення виконання договору.
Також в п. 7.5 проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту: «Розмір збитків, а також неустойки, що підлягає відшкодуванню Замовником за несвоєчасність грошових розрахунків не може бути більшим за суму заборгованості скоригованої на офіційний індекс інфляції за час прострочення», в той же час п.2.2.3 проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту «Розмір коштів на покриття додаткових витрат Виконавця, пов’язаних із інфляційними процесами, які можуть відбутись протягом строку Договору, згідно цінової пропозиції Виконавця складають 0%.»
Як це зрозуміти? Подвійні стандарти щодо Виконавця?
На підставі вище викладеного наполегливо просимо привести у відповідність до чинного законодавства України відповідні документи шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасику!
Ваші вимоги розглянуто й задоволено: до проекту договору внесено відповідні зміни.
Ваші вимоги розглянуто й задоволено: до проекту договору внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" |
791 000,00
UAH з ПДВ
|
791 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" #2874615619 |
Переможець |
791 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 12:58
|
Договір.PDF | укладений |
10 травня 2024 12:57
|
Додатки_.PDF | укладений |
10 травня 2024 12:57
|