Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання (код за ЄЗС ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
438 666,00 UAH
UA-2024-04-10-006822-a ● df1b4cf5be5f475b81f33d5fcc3f576f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39561452 |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., м. Новгород-Сіверський, вул. Князя Ігоря, будинок 32 А |
Контактна особа: |
Вікторія Приход +0465823979 viktoriaprihod1509@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 14:09 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 14:09 |
Очікувана вартість: | 438 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 193,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16072, Україна, Чернігівська область, с. Слобідка, вул. Шевченка, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штука
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16071, Україна, Чернігівська область, с. Блистова, вул. Шевченка, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штука
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16080, Україна, Чернігівська область, с. Дігтярівка, вул. Покровська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
7 штука
комплектів мультимедійного обладнання. Тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16000, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський, вул. Б. Майстренка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штука
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16070, Україна, Чернігівська область, с. Орлівка, провулок Шкільний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штука
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16070, Україна, Чернігівська область, с. Орлівка, провулок Шкільний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 16:04 |
Зміни(окремий файл) 15.04.2024.docx | |
15 квітня 2024 16:04 |
Мультимедійне обладнання_2024_ТД (В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ).docx | |
10 квітня 2024 14:15 |
Мультимедійне обладнання_2024_ТД.docx | |
10 квітня 2024 14:15 |
Проєкт ДОГОВОРУ М.О..docx |
15 квітня 2024 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2024 16:04 |
Зміни(окремий файл) 15.04.2024.docx
|
|||
15 квітня 2024 16:04 |
Мультимедійне обладнання_2024_ТД (В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ).docx
|
|||
10 квітня 2024 14:15 |
Мультимедійне обладнання_2024_ТД.docx
|
|||
10 квітня 2024 14:15 |
Проєкт ДОГОВОРУ М.О..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Висновку СЕС
Дата подання: 11 квітня 2024 14:31
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:32
Шановний Замовнику, у Додатку 4 Ви вимагаєте надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожен вид обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" втратив свою чинність на підставі пункту 2 Розділу ІХ Закону України "Про систему громадського здоров’я"(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text), тому з 01.10.2023 року скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Зважаючи на це, Учасники, у яких строк чинності Висновку СЕС на обладнання закінчився після 01.10.2023 року не мають змогу його отримати, оскільки такі Висновки на даний час більше не видаються уповноваженою установою. Таким чином, такі Учасники не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі, що обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, внести зміни до Додатку 4 та видалити вимогу щодо необхідності надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Повідомляємо про усвідомлення змін у законодавстві в частині того що з 1 жовтня 2023 року державна санітарно-епідеміологічна експертиза для нехарчової продукції не проводиться, а висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нехарчову продукцію не видаються. Але, Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи діють на протязі п'яти років і тому у багатьох виробників продукції, ще залишились діючі на даний момент Висновки. Ця вимога була встановлена, як бажане, додаткове підтвердження якості запропонованої продукції.
Разом із цим, Документацією Замовника, а саме, в пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовника передбачено наступне: «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації»
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення".
Тому Замовник вважає, що вимога Учасника про видалення висновків СЕС, жодним чином не обґрунтована, а відтак не підлягає задоволенню.
Разом із цим, Документацією Замовника, а саме, в пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Замовника передбачено наступне: «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації»
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення".
Тому Замовник вважає, що вимога Учасника про видалення висновків СЕС, жодним чином не обґрунтована, а відтак не підлягає задоволенню.
Щодо сертифікату відповідності
Дата подання: 11 квітня 2024 14:33
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:39
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 4 до Тендерної документації Ви вимагаєте надати Сертифікат про відповідність на інтерактивну дошку. Звертаємо Вашу увагу, що оскільки у зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 року Декрету Кабінету Міністрів України №46-93 від 10.05.1993 року інтерактивне обладнання не підлягає обов’язковій сертифікації. Натомість, таке обладнання підлягає оцінці на відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1067 від 16.12.2015 року та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1077 від 16.12.2015 року. Тому, надання учасниками Копії декларації про відповідність на мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку є достатнім підтвердженням відповідності обладнання встановленим законодавством вимогам щодо його якості. Більше того, Наказ МОН №574 від 29.04.2020 року зазначає, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Тобто, в Наказі не згадується про сертифікати відповідності на обладнання. Натомість, вимагається декларація про відповідність вимогам технічних регламентів. Таким чином, з метою уникнення спірних моментів просимо Вас внести зміни до Додатку 4 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату про відповідність на інтерактивну дошку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за питання! Повідомляємо про усвідомлення змін у законодавстві в частині скасування обов’язкової сертифікації в Україні.
Проте, Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» врегульовано відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.
Дія цього Закону поширюється на всі види продукції, за вийнятком:
об’єктів будівництва;
об’єктів авіаційної діяльності;
виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу;
предметів антикваріату.
Згідно ст. 1 цього Закону документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності
Таким чином, проведення оцінки відповідності з подальшим підтвердженням відповідності сертифікатом передбачено Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
Замовник має право встановлювати вимоги підтвердження тих чи інших технічних регламентів у не заборонений діючим законодавством спосіб.
Тому Замовник вважає, що вимога Учасника про видалення сертифікату відповідності, жодним чином не обґрунтована, а відтак не підлягає задоволенню.
Проте, Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» врегульовано відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а у випадках, визначених частиною другою статті 11 цього Закону, - перебуває в експлуатації в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.
Дія цього Закону поширюється на всі види продукції, за вийнятком:
об’єктів будівництва;
об’єктів авіаційної діяльності;
виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу;
предметів антикваріату.
Згідно ст. 1 цього Закону документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності
Таким чином, проведення оцінки відповідності з подальшим підтвердженням відповідності сертифікатом передбачено Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
Замовник має право встановлювати вимоги підтвердження тих чи інших технічних регламентів у не заборонений діючим законодавством спосіб.
Тому Замовник вважає, що вимога Учасника про видалення сертифікату відповідності, жодним чином не обґрунтована, а відтак не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
332 866,47
UAH з ПДВ
|
332 866,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАМАЮНГРУП" |
437 819,00
UAH з ПДВ
|
437 819,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
332 866,47
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 11:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 15:15
|