Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦТСЛ-24Т_054_ВО: Ремкомплект рейки рамної прямої з вістряком кривим (Одеса), код ДК 021-2015: 34940000-8 «Залізничне обладнання»
Очікувана вартість
583 728,00 UAH
UA-2024-04-10-005491-a ● 4f460e71bb7f41319ce3ae84ca28bc77
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081373 |
Вебсайт: | http://www.liski.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Горбатко Вячеслав Олегович 380503764774 ez@liski.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 12:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 583 728,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 837,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2(два )% від вартості договору. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. (оригінал гарантії забезпечення належного виконання умов за договором). Більш детальну інформацію зазначено в пункті 6 Розділу 6 тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
код ДК 021-2015: 34940000-8 «Залізничне обладнання»
Інформація про технічні, якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження зазначено в ДОДАТОК 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Рамна рейка пряма з кривим вістряком Р65 1/9 пр.ДН205 в комплекті з двома підкладками, у кількості – 2 шт. (проєкт – ДН-205)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 21 (двадцять перший) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог законодавства України ( платників ПДВ), та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору (для резидентів України не платників ПДВ). | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 12:52 |
ТД Ремкомплект Рейки (Одеса).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пропонуємо збільшити бюджет
Дата подання: 12 квітня 2024 09:57
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:04
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-04-10-005491-a. Подання пропозицій до 18.04.2024.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Тендерної документації (ТД):
• У зв’язку з тим, що вказаний Замовником рівень ціни не відповідає рівню цін, які
сформувались на 2024 рік, звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість підвищення рівня цін.
Пропонуємо збільшити бюджет наведеної чи майбутніх закупівель, за предметом закупівлі ЦТСЛ-24Т_054_ВО: Ремкомплект рейки рамної прямої з вістряком кривим (Одеса), код ДК 021-2015: 34940000-8 «Залізничне обладнання», а саме встановити бюджет на дану закупівлю: 638 616,00 грн. з ПДВ;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання. Інформуємо, що у зв'язку з раніше затвердженим бюджетом фінансування наше підприємство не має можливості на даному етапі змінити бюджет в сторону збільшення.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору поставки (ТД)
Дата подання: 12 квітня 2024 10:10
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:04
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-04-10-005491-a. Подання пропозицій до 18.04.2024р.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору поставки (ТД):
п.2.7 - викласти в наступній редакції :
ПОСТАЧАЛЬНИК, за наявності його вини, зобов’язуються за свій рахунок та власними силами усунути недоліки або замінити неякісний ТОВАР.
п. 4.2. - Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки ТОВАРУ _____________________________________________________.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
п. 4.6. - Викласти в наступній редакції:
Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної у строк не більше 5 робочих днів з дати поставки товару.
У разі поставки ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, що є нерезидентом України, датою поставки вважається _____________________________________________________________.
(визначається в залежності від умов поставки «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 р.) *
(*абзац другий п.4.6 якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України)
Місце поставки згідно рознарядки ПОКУПЦЯ.
п.5.6. - Викласти в наступній редакції:
ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує ПОКУПЦЮ всі збитки, понесені останнім у зв’язку з несвоєчасним наданням документів згідно з п. 5.4 цього Договору або внаслідок їх неналежного оформлення.
п. 5.9. – Виключити
п.7.3 – Викласти в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме:
- підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури;
- підписаного Сторонами акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної;
- документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2 цього Договору;
- зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України.
п. 7.7. - Викласти в наступній редакції:
У разі прострочення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ строків поставки ТОВАРУ, строк оплати за такий ТОВАР збільшується за кожний календарний день прострочення поставки ТОВАРУ на 1 (один) день відповідно.
п. 7.9. – Відсутній у тексті:
У випадку прострочення оплати за ТОВАР, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання ТОВАРУ на строк не більше строку прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку ТОВАРУ з цієї причини.
П.8.2.3. - Виключити
п. 9.1 – Викласти в наступній редакції:
За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань, а саме:
- порушення строків оплати;
- порушення строків постачання ТОВАРУ, порушення строків заміни неякісного ТОВАРУ, систематичне, не менше трьох і більше випадків постачання неякісного ТОВАРУ в межах цього договору, виконання зобов’язань за цим Договором винна Сторона несе відповідальність згідно з цим Договором і законодавством України.
п. 9.7 - Викласти в наступній редакції:
Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від суми операції (-й), за якою не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати відповідної вимоги за умови наявності рішення суду, що набрало законної сили.
З метою вірного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня з дати виникнення у ПОСТАЧАЛЬНИКА податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України.
Застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (не реєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) із зупиненням реєстрації такої (-их) податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування *.
(* для платників ПДВ)
П.9.11. - Виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до проекту Договору.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій