Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ваги товарні електронні, ваги настільні електронні
Очікувана вартість
282 000,00 UAH
UA-2024-04-10-004605-a 74468f4dd4ca44c4bbe00fe2cb76a07a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук’янчук Тетяна Віталіївна

380445276644 TLukianchuk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лук’янчук Тетяна Віталіївна
380445276644
TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 19 квітня 2024 14:46
Початок аукціону: 19 квітня 2024 14:46
Очікувана вартість: 282 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 820,00 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2820 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42920000-1: Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Ваги настільні електронні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2024  —  31 травня 2024
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання
30 штука
Ваги товарні електронні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024  —  31 серпня 2024
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 820,00 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 2820 UAH
10 квітня 2024 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:57
Додаток 4.docx
10 квітня 2024 11:57
Оголошення.doc
10 квітня 2024 11:57
Додаток 5.docx
10 квітня 2024 11:57
Додаток 6.docx
10 квітня 2024 11:57
Додаток 1.docx
10 квітня 2024 11:57
Додаток 2.docx
10 квітня 2024 11:57
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ваги товарні
Дата подання: 12 квітня 2024 12:13
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:43
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, розмір платформи ваг товарних електронних
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне:
Вимогами до предмету закупівлі в Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлено вимог до розмірів платформи ваг товарних електронних. Отже, пропозиція Учасника має відповідати технічним вимогам до предмета закупівлі встановленим у Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-10-004605-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:44595090
Дата подання: 29 квітня 2024 10:28
Дискваліфікація учасника
Вимога


10 квітня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошения про проведення спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-004605-a. ТОВ "КОМПАНИЯ "ВАГОВНМРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" прийняла участь у даній закупівлі.
Внаслідок відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИСМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА, було розпочато розгляд пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ", за результатом якого встановлено невідповідності у пропозиції цього учасника вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Зважаючи на вищезазначене, було прийнято рішення про затвердження та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "KOМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" на купівлю за предметом Код ДК 021-2015. 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, номер огопошення в електронній системі закупівель UA-2024-04- 10-004605-a.
Вищезазначене повідомпення з вимогою про усунення невідповідностей, було оприлюднено в електронній системі закупівель 24 квітня 2024 року о 14 год. 14 хв.
На виконання повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬШ СИСТЕМИ-ПРОМ", було оприлюднено документи 25 квітня 2024 року о 13 год. 26 хв, а саме:
Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ", у складі пропозиції надала довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім'я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору.
Також було надано копії аналогічних договорів, інформація про який міститься у довідці, (Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, aкти приймання-передачі та інше).
По запиту тендерної документації аналогічним договором у розумінні цієï тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання.
На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" містяться:
- довідка про досвід виконання ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬЮ СИСТЕМИ- ПРОМ" аналогічного (их) договору (ів) щодо поставки товарів від 15.04.2024 року №150406/24;
- копія договору поставки від 08.09.2022 року № ПPO-K-17665/ШТ-268 + від 21.02.2023 року Специфікація № 2 до договору поставки від 08.09.2022 року № ПPO-K-17665/IHT-268 (видаткова накладна від 28.03.2023 р. № 1283);
- копія договору від 27.02.2023 року № ПРО-К-20923 року (видаткова накладна від 23.03.2023 р. № 1224);
- копія договору поставки від 23.05. 2023 року № 387-23 (ЦЗ) (видаткова накладна від 01.06.2023 р. № 2583);
- копія договору від 20.06.2023 року № 170-23 (видаткова накладна від 21.06.2023 року №2871).
Проте, аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015:42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання до даної вимоги підходять аналогічні договори:
- копія договору поставки від 23.05. 2023 року № 387-23 (ЦЗ) (видаткова накладна від 01.06.2023 р. №2583);
- копія договору від 20.06.2023 року № 170-23 (видаткова накладна від 21.06.2023 року №2871).
Інші два договори були надані, як додатковий досвід роботи який був поставлений не за кодом ДК 021-2015:42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання.
Наша компанія вважає, що відхилення нашої тендерної пропозиції було недоцільним, так як ми надали аналогічний досвід роботи, чим підтвердили поставку товару за кодом ДК 021-2015:42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. У даний нам для це час на тендерній площадці.
Просимо переглянути рішення по відхиленню нашої пропозиції у зв’язку з наданням усіх документів згідно запиту тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 травня 2024 16:12
Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури спрощеної закупілі по предмету «код ДК 021-2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (ваги товарні електронні, ваги настільні електронні), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-004605-a, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол №203 від 10 квітня 2024 року (далі – оголошення).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на «19» квітня 2024 р., «00» год. 00 хв.
У результаті настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, відповідно до протоколу розкриття було встановлено, що на дану закупівлю свої пропозиції подали наступні учасники:
Назва Учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА 274 000,00 UAH з ПДВ 228 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" 270 000,00 UAH з ПДВ 238 900,00 UAH з ПДВ
ФОП "Діброва Олексій Володимирович" 261 900,00 UAH з ПДВ 261 900,00 UAH з ПДВ
Відповідно до пункту 11 статті 14 Закону з урахуванням норм та положень пункту 8 Особливостей №1275, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
23 квітня 2024 року замовником було відхилено пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА.
26 квітня 2024 року замовником було відхилено пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ".
29 квітня 2024 року замовником було визначено переможця даної закупівлі ФОП "Діброва Олексій Володимирович" та направлено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Не погодившись із рішенням про відхилення пропозиції, ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" 29 квітня 2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу № UA-2024-04-10-004605-a.c1.
Ознайомившись зі змістом вимоги №UA-2024-04-10-004605-a.c1, замовник вважає за необхідне повідомити наступне:
1. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору.1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше).
Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" встановлено невідповідності у пропозиції цього учасника вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 24 квітня 2024 року о 14 год. 14 хв.
На виконання зазначених вимог, ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" оприлюднено документи, а саме:
на виконання пп.1.1 п 1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі -довідка про досвід виконання ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" аналогічного (их) договору (ів) щодо поставки товарів від 15.04.2024 року №150406/24 (містить інформацію про чотири договори);
на виконання пп. 1.2 п 1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ураховуючи вимогу, що аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання) учасником оприлюднено:
- копія договору поставки від 08.09.2022 року № ПРО-К-17665/IHT-268 + від 21.02.2023 року Специфікація №2 до договору поставки від 08.09.2022 року № ПРО-К-17665/IHT-268 та видаткова накладна від 28.03.2023 р. № 1283, ( не містить інформації про код ДК);
- копія договору від 27.02.2023 року № ПРО-К-20923 року та видаткова накладна від 23.03.2023 р. № 1224, (не містить інформації про код ДК);
- копія договору від 20.06.2023 року № 170-23 та видаткова накладна від 21.06.2023 року № 2871, (зазначено код ДК 021-2015: 38310000-1 Високоточні терези);
- копія договору поставки від 23.05.2023 року № 387-23 (ЦЗ) та видаткова накладна від 01.06.2023 р. № 2583.
Разом з тим, замовником не вимагалося підтвердження додаткового досвіду роботи окрім визначеного вимогами до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Зважаючи на зазначене вище, документи та інформація надані ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" на виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не відповідють вимогам пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник процедури закупівлі ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ", не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За таких умов, замовником відхилено пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ", на закупівлю за предметом ДК 021:2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання.

Документи подані скаржником

29 квітня 2024 10:28
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА 274 000,00
UAH з ПДВ
228 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" 270 000,00
UAH з ПДВ
238 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Діброва Олексій Володимирович" 261 900,00
UAH з ПДВ
261 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 квітня 2024 20:11
Електронний підпис
17 квітня 2024 20:11
Електронний підпис
17 квітня 2024 20:09
Електронний підпис
17 квітня 2024 20:09
Електронний підпис
17 квітня 2024 20:09
інн.pdf
17 квітня 2024 20:09
виписка з єдр.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:09
Витяг з ЭДР.pdf
17 квітня 2024 20:09
виписка з єдр.pdf
17 квітня 2024 20:09
інн.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:09
Витяг з ЭДР.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:09
Паспорт Туришин Л. Ф..pdf
17 квітня 2024 20:09
Паспорт Туришин Л. Ф..pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Електронний підпис
17 квітня 2024 20:04
Електронний підпис
17 квітня 2024 20:04
Сертифікат ВТД.pdf
17 квітня 2024 20:04
Додаток Nº3.pdf
17 квітня 2024 20:04
Сертифікат ВТД.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Додаток Nº3.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Licence.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Гарантійний лист.pdf
17 квітня 2024 20:04
Dovirenist Nikalaenko.pdf
17 квітня 2024 20:04
Vytyag.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Zgoda na obrobku personalnih danih.pdf
17 квітня 2024 20:04
Опрацювання.pdf
17 квітня 2024 20:04
Zgoda na obrobku personalnih danih.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Сертифікат ВПД.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Vytyag (З візуалізаціями).pdf
17 квітня 2024 20:04
ДОВІДКИ,ЗГОДИ.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
інструкція настольні.pdf
17 квітня 2024 20:04
Згода.pdf
17 квітня 2024 20:04
Reytung.pdf.печатка.p7s
17 квітня 2024 20:04
BG 1723.pdf
17 квітня 2024 20:04
BG 1723 (З візуалізаціями).pdf
17 квітня 2024 20:04
Додаток 2.pdf
17 квітня 2024 20:04
Додаток 2.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Додаток 1.pdf
17 квітня 2024 20:04
BG 1723.pdf.печатка.p7s
17 квітня 2024 20:04
ВТД інструкція.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
ВТД інструкція.pdf
17 квітня 2024 20:04
Сертифікат ВПД.pdf
17 квітня 2024 20:04
Згода.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Licence.pdf.печатка.p7s
17 квітня 2024 20:04
Reytung.pdf
17 квітня 2024 20:04
Dovirenist Nikalaenko.pdf.печатка.p7s
17 квітня 2024 20:04
ДОГОВІР ( попередній).pdf
17 квітня 2024 20:04
Додаток 1.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
ДОВІДКИ,ЗГОДИ.pdf
17 квітня 2024 20:04
Гарантійний лист.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Reytung.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Licence.pdf
17 квітня 2024 20:04
Vytyag.pdf
17 квітня 2024 20:04
Licence (З візуалізаціями).pdf
17 квітня 2024 20:04
BG 1723.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Опрацювання.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Dovirenist Nikalaenko.pdf.p7s
17 квітня 2024 20:04
Reytung (З візуалізаціями).pdf
17 квітня 2024 20:04
Vytyag.pdf.печатка.p7s

Публічні документи

25 квітня 2024 14:08
Електронний підпис
25 квітня 2024 14:06
Видаткові накладні.pdf
25 квітня 2024 13:26
Електронний підпис
25 квітня 2024 13:26
Договір ВЧ 1498.pdf
25 квітня 2024 13:26
Договір ВЧ 1495.pdf
25 квітня 2024 13:26
Видаткова ВЧ 1498.jpg
25 квітня 2024 13:23
Видаткова ВЧ 1495.jpg
18 квітня 2024 11:30
Електронний підпис
18 квітня 2024 11:30
Електронний підпис
18 квітня 2024 11:28
Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2024 11:28
Лист-згода з договором.pdf
18 квітня 2024 11:28
Додаток 2 (3).docx.p7s
18 квітня 2024 11:28
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2024 11:28
Додаток 3 (1).docx.p7s
18 квітня 2024 11:28
Рішення учасника.pdf
18 квітня 2024 11:28
Підписаний G0424-4882-GL_tender.pdf
18 квітня 2024 11:28
Довідка стаття 17.pdf
18 квітня 2024 11:28
Статут та описи.pdf
18 квітня 2024 11:28
Додаток 3 (1).pdf
18 квітня 2024 11:28
Видаткові накладні.pdf
18 квітня 2024 11:28
Витяг з ЄДРПОУ 07.12.2023.pdf
18 квітня 2024 11:28
Лист від виробника.pdf
18 квітня 2024 11:28
Наказ Гараган.pdf
18 квітня 2024 11:28
Довідка стаття 17.docx.p7s

Публічні документи

26 квітня 2024 14:25
Електронний підпис
18 квітня 2024 13:37
Електронний підпис
18 квітня 2024 13:37
Електронний підпис
18 квітня 2024 13:05
Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2024 13:05
Паспорт.pdf
18 квітня 2024 13:05
Аналогічний договір.pdf
18 квітня 2024 13:05
Виписка з ЄДР.pdf
18 квітня 2024 13:05
Гарантійний лист рф.pdf
18 квітня 2024 13:05
Довідка п.47.pdf
18 квітня 2024 13:05
ІПН.pdf
18 квітня 2024 13:05
Дилерство Вессервіс.pdf
18 квітня 2024 13:05
Додаток 3 згода.pdf
18 квітня 2024 13:05
Дилерство Днепровес.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ФОП "Діброва Олексій Володимирович"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТУРИШИН ЛЕСЯ ФЕДОРІВНА
#3303313408
Відхилено 228 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2024 16:39
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
#44595090
Відхилено 238 900,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2024 10:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 14:14
ФОП "Діброва Олексій Володимирович"
#3622504752
Переможець 261 900,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 10:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 12:57

Вимога про усунення невідповідностей

___24.04.2024 року _____ ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-004605-a. 24 квітня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 4.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 820,00 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" містяться: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0424/4882 від 16.04.2024 року підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника управління документарного бізнесу та торгового фінансування акціонерного товариства комерційний банк «Приватбанк». - копія ДОВІРЕНОСТІ від 21.07.2021 року №5764-К-О видана від АТ КБ «Приватбанк» в особі Голови Правління АТ КБ «Приватбанк» Герхарда Бьоша на Начальника управління документарного бізнесу та торгового фінансування акціонерного товариства комерційний банк «Приватбанк» Коваленка Олега Станіславовича. Дана Довіреність від 21.07.2021 року №5764-К-О видана/підписана Головою Правління АТ КБ «Приватбанк» Герхардом Бьошем. Однак всупереч вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на Довіреність від 21.07.2021 року №5764-К-О не накладено кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ. 2. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" містяться: - Довідка про досвід виконання ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" аналогічного (их) договору (ів) щодо поставки товарів від 15.04.2024 року №150406/24; - копія договору поставки від 08.09.2022 року № ПРО-К-17665/IHT-268, від 21.02.2023 року Специфікація №2 до договору поставки від 08.09.2022 року № ПРО-К-17665/IHT-268 (видаткова накладна від 28.03.2023 р. № 1283); - копія договору від 27.02.2023 року № ПРО-К-20923 року (видаткова накладна від 23.03.2023 р. № 1224). Проте, інформація зазначена в довідці не відповідає інформації в наданих договорах. Разом з тим, аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015:42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. - оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання; Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Вимога про усунення невідповідностей

___26.04.2024 року _____ ФОП "Діброва Олексій Володимирович" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФОП "Діброва Олексій Володимирович" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-004605-a. 26 квітня 2024 року під час розгляду пропозиції ФОП "Діброва Олексій Володимирович" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. 1. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 1.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ФОП "Діброва Олексій Володимирович" містяться: - довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) за предметом закупівлі договору (договорів) від 17.04.2024 року №1.11; - копія договору поставки від 05.01.2022 року № 01/22-05 (видаткова накладна від 19.01.2022 р. № 16). Проте, інформація зазначена в довідці не відповідає вимогам зазначеним в пп.1.1. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: не містить контактний номер телефону особи контрагента. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2024 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Діброва Олексій Володимирович"
#3622504752
261 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 12:58
№110-24 від 03.05.2024.pdf укладений
03 травня 2024 12:58