Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стілець
Очікувана вартість
133 750,00 UAH
UA-2024-04-10-004285-a ● df105c5edf0a4bcfb4206ea271665f42
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А3618 |
Код ЄДРПОУ: | 26615176 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Степан Фединишин +380675832084 stepan_mob2022@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:29 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:29 |
Очікувана вартість: | 133 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 668,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Стілець: ширина 38 см., глибина 39 см., висота 46 см. Матеріал фасаду: натуральна фанера 8 мм. Бук «Баварія». Матеріал корпусу: металевий корпус, колір сірий
Стілець: ширина 38 см., глибина 39 см., висота 46 см. Матеріал фасаду: натуральна фанера 8 мм. Бук «Баварія». Матеріал корпусу: металевий корпус, колір сірий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81052, Україна, Львівська область, с. Старичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка – фактури (накладної) на відвантажений Товар | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 10:23 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР СТІЛЕЦЬ.docx | |
10 квітня 2024 11:47 |
Фото стілець.jpg | |
10 квітня 2024 11:47 |
Вимоги до товару (стілець).docx |
16 квітня 2024 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2024 10:23 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР СТІЛЕЦЬ.docx
|
|||
10 квітня 2024 11:47 |
Фото стілець.jpg
|
|||
10 квітня 2024 11:47 |
Вимоги до товару (стілець).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по кольору фанери
Дата подання: 10 квітня 2024 14:46
Дата відповіді: 10 квітня 2024 16:40
Доброго дня! Шановний замовнику, у Вас відсутня документація до закупівлі, окрім договору, фото стільця і тех.характеристик - так має бути?
Також просимо уточнити по характеристиках стільця - фанера кольору "бук", мається на увазі покриття HPL кольору "бук"?
Відповідь: Добрий день! мається на увазі гнутоклеєна фанера з лаковим покриттям кольору "бук" .
Щодо договору
Дата подання: 15 квітня 2024 17:13
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:30
Шановний Замовник! Просимо Вас чітко визначити в Договорі, який саме первинно-обліковий документ має бути складаний для підтвердження факту поставки товару, бо наприклад в пункті 2.4. визначено наступне: «Товар повинен відповідати усім технічним характеристикам вказаними в специфікації (додаток №1), а також оформити та підписати акт приймання – передачі товару, що засвідчують факт прийому-передачі Товару», тобто первинним обліковим документом є акт приймання-передачі. Надалі по тексту наприклад у пункті 2.7. використовується поняття видаткова накладна, у пункті 4.4. також визначений первинним обліковим документом, що підтверджує факт поставки товару саме накладну. Тому, з метою приведення понять, які використовуються в проекті Договору до єдиного спільного значення існує необхідність чітко визначити, який саме первинно-обліковий документ буде підтверджувати факт поставки товару. Наявні розбіжності по Договору можуть призвести до негативних наслідків для кожної зі Сторін, що у свою чергу може призвести до застосування до одної зі Сторін договору штучних штрафних санкцій. Тому звертаємось до Вас з проханням внести відповідні зміни в проект Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В проекті договору в п.2.4 внесено зміни, а саме факт прийому-передачі товару засвідчується видатковою накладною.
Щодо договору
Дата подання: 15 квітня 2024 17:15
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:54
Шановний Замовник! Просимо вас внести зміни в пункт 4.4. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка – фактури (накладної) на відвантажений Товар». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. По тексту проекту Договору складається ситуація у якій Постачальник не має права порушити строк поставки товару, хоч на 1 день, а в свою чергу Замовник має право здійснити оплату взагалі у не визначений строк. Такі умови Договору в умовах сьогодення є нереалістичними, оскільки Постачальник не лише бажає отримати прибуток, а й виконати належним чином взяті на себе зобов’язання перед контрагентами та співробітниками, які також у свою чергу виходячи з договірних зобов’язань розраховують отримати кошти в строк. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже строк на оплату за поставлений Товар обов’язково має бути зазначений у Договорі. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни в пункт 4.4. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: пункт 4.4 проекту договору не змінний "Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка – фактури (накладної) на відвантажений Товар".
Щодо договору
Дата подання: 15 квітня 2024 17:17
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:54
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.1.2. проекту Догвору шляхом викладення його в наступній редакції: «Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені Товари протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунка – фактури (накладної) на відвантажений Товар». Оскільки відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 5.1.2. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 5.1.2. Договору формулювання про те, що оплата за поставлений товар залежить від надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 5.1.2. проекту Договору беззаперечно мають бути внесені відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: пункт 5.1.2. приведено у відповідність з пунктом 4.4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Павлова Юлія Володимирівна |
78 984,00
UAH з ПДВ
|
78 314,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" |
87 696,00
UAH з ПДВ
|
78 912,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
96 501,60
UAH з ПДВ
|
96 501,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
114 998,40
UAH з ПДВ
|
114 998,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАМБУЛАТОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
116 760,00
UAH з ПДВ
|
116 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович |
118 800,00
UAH з ПДВ
|
118 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Павлова Юлія Володимирівна #2796411263 |
Відхилено |
78 314,40
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" #43237089 |
Переможець |
78 912,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 16:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 травня 2024 16:45 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Подано заявку на фінансування. Станом на 14.05. 2024 р.незатверджені кошторисні призначення. |
Документи:
14 травня 2024 16:53
|
Електронний підпис |
14 травня 2024 16:45
|
ПРОТОКОЛ ПРО ВІДМІНУ СТІЛЬЦІ.pdf |