Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №193 Оболонського району м. Києва, просп. Оболонський, 16-Г)
Очікувана вартість
2 209 115,00 UAH
UA-2024-04-10-003395-a ● 86665b235dcb42d1adc180e404ab1c76
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2024 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 209 115,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 045,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту з облаштуванням ІІ виходу в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №193 Оболонського району м. Києва, просп. Оболонський, 16-Г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 17:02 |
Перелік змін 2.docx | |
16 квітня 2024 17:01 |
ТД КР укриття 193 зміни 2.docx | |
12 квітня 2024 14:23 |
Перелік змін.docx |
16 квітня 2024 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2024 17:02 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
16 квітня 2024 17:01 |
ТД КР укриття 193 зміни 2.docx
|
||||||
12 квітня 2024 14:23 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 12 квітня 2024 06:07
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:27
У зв'язку з наявністю у тендерній документації вимоги щодо надання ліцензії, просимо вказати замовником клас наслідків відповідальності.
Відповідь: Шановний Учасник, відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
декларації на провадження господарської діяльності з будівництва
Дата подання: 14 квітня 2024 21:36
Дата відповіді: 16 квітня 2024 17:03
Шановний Замовник,
тендерна документація містить некоректну вимогу, що не відповідає чинному законодавству України щодо здійснення господарської діяльності у сфері будівництва.
Зокрема Вимога Додатку 1 до тендерної документації таблиці 2 пункту 2 підпункт 2.1. Копія ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право здійснення будівельної діяльності відповідно до предмету закупівлі та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт (клас наслідків СС2).
У відповідності до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Послуги, щодо яких оголошена дана закупівля не відносяться до додатку 2 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314, тому Учасник має законодавче право здійснювати свою діяльність відповідно до ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства та викласти пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» у наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан документів, а саме:
або ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, та переліком видів робіт.
або рішення про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2,
або посилання на сторінку сайту органу ліцензування з обов’язковим посиланням на перелік робіт, де міститься інформацію про учасника щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2.
або декларації на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідні зміни внесені в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТА-БС |
2 160 493,00
UAH з ПДВ
|
2 160 493,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТА-БС #38322780 |
Переможець |
2 160 493,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 09:25
|
Договір 44-КР.pdf | укладений |
10 травня 2024 09:24
|