Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські книги (ДК021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Очікувана вартість
21 760,00 UAH
UA-2024-04-10-003198-a e5c1ced8a73749b3b578d39d2caeb189
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Валерій Павлович

380977686183 v.chymak@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1979
Код ЄДРПОУ: 08392525
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, Соборна 42
Контактна особа: Чумак Валерій Павлович
380977686183
v.chymak@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 19 квітня 2024 15:32
Очікувана вартість: 21 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 217,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Бухгалтерські книги (ДК021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Книга реєстрації та руху облікових документів, додаток 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штука
Книга зведеного обліку комплектації ракет і боєприпасів, додаток 68
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
30 штука
Книга обліку наявності та руху військового майна, додаток 47
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штука
Книга обліку грошових стягнень за нарахуванням, Ф35-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штука
Книга кількісно-сумового обліку, типова форма 3-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, після фактичного отримання Товару Замовником та підписання Сторонами видаткової накладної та акту прийому-передачі Товару протягом 10 (десяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за надані послуги (п 4.4. Договору), повідомляє письмово про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2024 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:11
Додаток № 1.docx
10 квітня 2024 11:11
Додаток № 3.docx
10 квітня 2024 11:11
Оголошення.doc
10 квітня 2024 11:11
Додаток № 2.docx
10 квітня 2024 11:11
Додаток №4 Зразок книги.zip
10 квітня 2024 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:11
Додаток № 1.docx
10 квітня 2024 11:11
Додаток № 3.docx
10 квітня 2024 11:11
Оголошення.doc
10 квітня 2024 11:11
Додаток № 2.docx
10 квітня 2024 11:11
Додаток №4 Зразок книги.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 9 024,00
UAH з ПДВ
8 805,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 9 499,44
UAH з ПДВ
9 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 9 829,00
UAH з ПДВ
9 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦВИНТАРНА ГАЛИНА ЮРІЇВНА" 10 690,00
UAH з ПДВ
10 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 17 845,35
UAH з ПДВ
17 845,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 10:30
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:29
Персональні_лист.pdf
23 квітня 2024 10:29
п.47а14.pdf
16 квітня 2024 16:23
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:22
лист відгук Чернігів.pdf
16 квітня 2024 16:10
підписант_2023.pdf
16 квітня 2024 16:10
Довідка.zip
16 квітня 2024 16:10
Довідка (19).zip
16 квітня 2024 16:10
Довідка_Суми.pdf
16 квітня 2024 16:10
Лист_А1979.pdf
16 квітня 2024 16:10
технічні_А1979_2.pdf
16 квітня 2024 16:10
Витяг 20.02.2024_завірений.pdf

Публічні документи

18 квітня 2024 18:27
Електронний підпис
18 квітня 2024 18:27
Електронний підпис
18 квітня 2024 18:25
11. Персональні дані.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
6. Технічні вимоги.pdf
18 квітня 2024 18:25
3. Контактні дані.pdf
18 квітня 2024 18:25
9. Підтвердження.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
12. Лист.pdf
18 квітня 2024 18:25
4.2. Відгук Салтівське.PDF
18 квітня 2024 18:25
5.2. ПДВ витяг.PDF.p7s
18 квітня 2024 18:25
1.1. Наказ директор.PDF.p7s
18 квітня 2024 18:25
5.1. ПДВ.PDF
18 квітня 2024 18:25
10. Погодження.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
7. Гарантійний лист.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
12. Лист.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
10. Погодження.pdf
18 квітня 2024 18:25
6. Технічні вимоги.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
8. Гарантійний лист2.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
5.1. ПДВ.PDF.p7s
18 квітня 2024 18:25
2.1. Опис до Статуту.pdf
18 квітня 2024 18:25
9. Підтвердження.pdf
18 квітня 2024 18:25
2. статут___.pdf
18 квітня 2024 18:25
11. Персональні дані.pdf
18 квітня 2024 18:25
2. статут___.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
5.2. ПДВ витяг.PDF
18 квітня 2024 18:25
3. Контактні дані.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
13. Витяг1104.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
13. Витяг1104.pdf
18 квітня 2024 18:25
1.1. Наказ директор.PDF
18 квітня 2024 18:25
8. Гарантійний лист2.pdf
18 квітня 2024 18:25
2.1. Опис до Статуту.pdf.p7s
18 квітня 2024 18:25
7. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 квітня 2024 09:07
Електронний підпис
16 квітня 2024 09:04
СЕС Картон_палітурний.PDF
16 квітня 2024 09:04
СЕС Бумвініл балакрон.pdf
16 квітня 2024 09:04
Лист про підпис.PDF
16 квітня 2024 09:04
Лист про ліцензію.PDF
16 квітня 2024 09:04
Лист по ЕЦП.PDF
16 квітня 2024 09:04
Картон_палітурний.PDF
16 квітня 2024 09:04
Довідка НАЗК 08.04.2024.zip
16 квітня 2024 09:04
Довідка ст.17.PDF
16 квітня 2024 09:04
Довідка про Договір.PDF
16 квітня 2024 09:04
Витяг з ЄДР 25.01.2024.pdf
16 квітня 2024 09:04
Висновок СЕС Фарба.pdf
16 квітня 2024 09:04
Виписка з ЄДР.pdf
16 квітня 2024 09:04
Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2024 09:04
Договір проєкт.PDF

Публічні документи

17 квітня 2024 16:22
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:22
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:20
Гарантія на оплату.pdf
17 квітня 2024 16:20
Аналогічна довідка.pdf
17 квітня 2024 16:20
Заходи довкілля.pdf
17 квітня 2024 16:20
повідомл.Ц.Г.уст.pdf
17 квітня 2024 16:20
Ліцензія.pdf
17 квітня 2024 16:20
свідоцтво Ц.Г.уст.pdf
17 квітня 2024 16:20
Санкції.pdf
17 квітня 2024 16:20
Договір.pdf
17 квітня 2024 16:20
Згода перс.дані.pdf
17 квітня 2024 16:20
Не громадян росії.pdf
17 квітня 2024 16:20
паспорт Ц.Г.уст.pdf
17 квітня 2024 16:20
Технічна.pdf
17 квітня 2024 16:20
Взаємовідносини.pdf
17 квітня 2024 16:20
Договір Поліція.pdf
17 квітня 2024 16:20
згода з договором.pdf
17 квітня 2024 16:20
Підпис.pdf
17 квітня 2024 16:20
УСТАН,ВИТЯГ Г.Ю.pdf

Публічні документи

18 квітня 2024 12:53
Електронний підпис
18 квітня 2024 12:53
Електронний підпис
18 квітня 2024 12:53
Витяг ПДВ Ромус.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
Витяг ПДВ Ромус.pdf
18 квітня 2024 12:53
п.47.pdf
18 квітня 2024 12:53
Довідка ознайомлення.pdf
18 квітня 2024 12:53
Довідка 2.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
технічна специфікація.pdf
18 квітня 2024 12:53
Довідка санкції.pdf
18 квітня 2024 12:53
Опис 05.04.2023 року.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
Довідка санкції.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
Витяг ТОВ Ромус 08.04.24.pdf
18 квітня 2024 12:53
Довідка 2.pdf
18 квітня 2024 12:53
Статут Ромус-Поліграф.pdf
18 квітня 2024 12:53
Витяг ТОВ Ромус 08.04.24.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
п.47.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
Довідка.pdf.p7s
18 квітня 2024 12:53
Довідка.pdf
18 квітня 2024 12:53
Опис 05.04.2023 року.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП "ЦВИНТАРНА ГАЛИНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 8 805,60
UAH з ПДВ
23 квітня 2024 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 11:45
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
Переможець 9 012,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2024 14:58

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), вимогами «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №25 від 20.10.2022 (далі – Інструкція). Розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу II Інструкції. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду пропозиції учасника в спрощеній закупівлі «Бухгалтерські книги (ДК021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)» UA-2024-04-10-003198-a, виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ" не надав відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі наступні документи: Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію Учасника у разі, якщо Учасник в минулому, при проведенні Замовником закупівель товарів, який став переможцем процедури закупівлі відмовився від укладення договору про закупівлю або з власної ініціативи розірвав укладений договір про закупівлю, чи не належно виконував умови договору, що призвело до його розірвання, в складі пропозиції учасник повинен надати інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались (згідно ст.236 Господарського кодексу). За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статі 358 Кримінального Кодексу України. Надати письмове підтвердження в пропозиції того, що Учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України “Про захист персональних даних”, Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 “Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних” (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення спрощеної закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені Учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних Учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами Учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України “Про захист персональних даних”. Учасник подає у складі своєї пропозиції підписаний лист-згоду про обробку персональних даних (інформаційний лист або довідка у довільній формі). При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції" (інформація у вигляді листа або довідки в довільній формі). ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Інструкції, а саме надати: Надати інформацію в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативні санкції не застосовувались (згідно ст.236 Господарського кодексу). За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статі 358 Кримінального Кодексу України. Надати письмове підтвердження в пропозиції того, що Учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією; Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України “Про захист персональних даних”, Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 “Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних” (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення спрощеної закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені Учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних Учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами Учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України “Про захист персональних даних”. Учасник подає у складі своєї пропозиції підписаний лист-згоду про обробку персональних даних (інформаційний лист або довідка у довільній формі). При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції" (інформація у вигляді листа або довідки в довільній формі).

Документи

23 квітня 2024 14:48
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:47
Протокол №20.docx

Документи

23 квітня 2024 14:57
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:57
протокол №21.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2024 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
9 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2024 14:57
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:57
протокол №21.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 18:59
договір №18.pdf укладений
29 квітня 2024 18:56