Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту санвузла 2-го поверху казарми (буд. №4) військового містечка №1, військової частини А2847 по вул.Виговського, 15 в м.Стрий
Очікувана вартість
784 000,00 UAH
UA-2024-04-10-003143-a 8ad85717dafc4010b2aaa1359db2a623
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Смородінов

+380963821258 sambirkech@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: САМБІРСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Код ЄДРПОУ: 26622609
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Смородінов
+380963821258
sambirkech@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 784 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% (п’яь відсотків) ціни Договору, надання грошового депозиту

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, Виговського,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5% (п’яь відсотків) ціни Договору, надання грошового депозиту
15 квітня 2024 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 23:38
Проект договору санвузол 2 пов буд 4 new.doc
10 квітня 2024 11:00
Вимоги санвузол 2 пов буд 4.doc
10 квітня 2024 11:00
Дфектний акт санвузол 2 пов буд 4.PDF
15 квітня 2024 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2024 23:38
Проект договору санвузол 2 пов буд 4 new.doc
10 квітня 2024 11:00
Проект договору санвузол 2 пов буд 4.doc
10 квітня 2024 11:00
Вимоги санвузол 2 пов буд 4.doc
10 квітня 2024 11:00
Дфектний акт санвузол 2 пов буд 4.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання Замовнику
Дата подання: 15 квітня 2024 10:56
Дата відповіді: 15 квітня 2024 23:40
Шановний Замовник. Уважно вивчивши документи спрощеної закупівлі, просимо надати відповідь на наступні запитання: Згідно П.15 Вимог до предмета закупівлі необхідно надати забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника вказаний в даних вимогах. Чому тоді Замовник в п.7.2 Проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту вказує наступне, цитата: «7.2. Виконавець забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5% (п’яти відсотків) ціни Договору наданням грошового депозиту, внесення якого підтверджується платіжною інструкцією від ________ №____ на суму ________ грн. (_____________________________________ гривень _____ коп.).»? Забезпечення виконання договору про закупівлю не синонім до забезпечення виконання зобов’язання, а його різновид. Також звертаємо Вашу увагу на належне застосування пункту 4 частини 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику також слід чітко визначити підстави, порядок та строк повернення забезпечення у випадку належного виконання договору, виконання договору з певними порушеннями (неналежне виконання), невиконання договору та його недійсності, зокрема нікчемності. В проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту оприлюдненому Замовником відсутні умови, порядок та строки повернення забезпечення виконання договору. Також в п. 7.5 проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту: «Розмір збитків, а також неустойки, що підлягає відшкодуванню Замовником за несвоєчасність грошових розрахунків не може бути більшим за суму заборгованості скоригованої на офіційний індекс інфляції за час прострочення», в той же час п.2.2.3 проекту Договору про надання послуг з поточного ремонту «Розмір коштів на покриття додаткових витрат Виконавця, пов’язаних із інфляційними процесами, які можуть відбутись протягом строку Договору, згідно цінової пропозиції Виконавця складають 0%.» Як це зрозуміти? Подвійні стандарти щодо Виконавця? На підставі вище викладеного наполегливо просимо привести у відповідність до чинного законодавства України відповідні документи шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасику!
Ваші вимоги розглянуто й задоволено: до проекту договору внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 784 000,00
UAH з ПДВ
784 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2024 20:38
Електронний підпис
19 квітня 2024 20:38
Електронний підпис
19 квітня 2024 20:37
Цінова пропозиція.pdf
19 квітня 2024 20:37
Проєкт Договору.pdf
19 квітня 2024 20:37
ГЛ гарантійний строк.pdf
19 квітня 2024 20:37
ІД субпідряд.pdf
19 квітня 2024 20:37
Виписка з ЄДР.pdf

Конфіденційні документи

19 квітня 2024 20:37
Сканкопія довідки про присвоєння ІПН Середа В.М..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані (сканкопія довідки про присвоєння ІПН)

19 квітня 2024 20:37
Сканкопія паспорта Середа В.М..pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані (сканкопія паспорту учасника)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2874615619
Переможець 784 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 15:08

Документи

22 квітня 2024 15:08
Електронний підпис
22 квітня 2024 15:03
Переможець.pdf.asice
22 квітня 2024 15:00
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРЕДА ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2874615619
784 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2024 15:08
Електронний підпис
22 квітня 2024 15:03
Переможець.pdf.asice
22 квітня 2024 15:00
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 12:01
Договір (2).PDF укладений
10 травня 2024 11:59
Додатки.pdf укладений
10 травня 2024 11:59