Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електролізна станція для виробництва і дозування гіпохлориту натрію (ДК 021:2015:42910000-8 – Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (ДК 021:2015: 42912330-4 Апарати для очищення води))
Очікувана вартість
34 584 636,00 UAH
UA-2024-04-10-003069-a cdacaf1d30284459b7e12ae8f29b8fa0
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Росла Христина Петрівна

+380952850176 khrosla@water.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Чернігівводоканал
Код ЄДРПОУ: 03358222
Вебсайт: https://water.cn.ua
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Жабинського, 15
Контактна особа: Росла Христина Петрівна
+380952850176
khrosla@water.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 34 584 636,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172 923,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Електролізна станція для виробництва і дозування гіпохлориту натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Жабинського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 42912330-4 — Апарати для очищення води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 квітня 2024 10:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 13 квітня 2024 12:05
Дата відповіді: 15 квітня 2024 18:39
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Електролізна станція для виробництва і дозування гіпохлориту натрію викладені на 14 сторінках. Загальна технологічна інформація. Устаткування має передбачати впровадження сучасної комплексної системи знезараження води, яка базується на високоефективних технологічних рішеннях і мати продуктивність 1,25 кг на годину по активному хлору. Основні технічні вимоги. ● Продуктивність електролізної станції 1,25 кг/годину (30 кг/добу) по активному хлору; Питання: навіщо продуктивність саме 1,25 кг/годину (30 кг/добу) за активним хлором, достатньо і 1 кг/годину (24 кг/добу)? ● Розрахункова кількість активного хлору для знезараження питної води: 0,8 мг/дм3 х 25 000 м3/добу = 20 кг хлору /добу; Питання: навіщо електролізна установка на 30 кг/добу якщо потреба - 20 кг хлору /добу? Установка вже включає 50% резерв? ● Розрахунок технологічного комплексу знезараження здійснений виходячи з концентрації активного хлору 8 г/дм3 (0,8% ±0.05) у готовому продукті. Питання: якщо концентрація активного хлору у готовому продукті буде 4-5 г/дм3 при тієї ж продуктивності електролізної станції? Чим це погано? Відомо, що чим менша концентрація активного хлору в готовому продукті, то менша концентрація утворюваних хлоратів. ● Устаткування має забезпечити не менше ніж 30-річний термін експлуатації.? Ви це серйозно? ● Конструкція електролізного блоку з вертикально інтегрованим анодом. Питання: а якщо аноди будуть горизонтально розташовані? Кожний виробник і розробник електролізного устаткування має свої конструктивні відмінності які не впливають на цільовий процес! ● Горизонтальне розміщення електролізного блоку. Питання: якщо електролізний блок буде розміщений вертикально? Як це впливає на цільовий процес отримання гіпохлориту натрію? ● Електролізний блок з біполярними електродами в прозорому корпусі, датчик вимірювання температури в камері та датчик рівня. Питання: а якщо датчика вимірювання температури в камері не буде, а буде на вході і виході в електролізер, то це вже порушення вимог тендерної документації? А якщо конструктивно датчик рівня не потрібен, це теж порушення вимог тендерної документації? Технічні вимоги по технологічній частині. Приготовлений розчин гіпохлориту натрію повинен мати концентрацію не менше 0,8%. Загальна продуктивність устаткування – до 30 кг/добу за активним хлором та додатково з резервом не менше 50% по продуктивності. Питання: якщо загальна продуктивність устаткування – до 30 кг/добу за активним хлором та додатково з резервом не менше 50% по продуктивності, то потрібна ще одна установка продуктивністю не менше 15 кг/добу за активним хлором? Кількість електролізерів: 2 шт. (1робочий + 1 резервний). Питання: незрозуміло, якщо в робочий установці 2 (два) електролізера, то вимагається 1 (один) резервний електролізний блок (електролізер) додатково? Концентрований розчин солі має надходити на 2 (два) електролізери (1 робочий + 1 резервний), де під дією електричного струму відбувається хімічне перетворення солі в розчин гіпохлориту натрію. Питання: як це? Одночасно працюють дві електролізні установки? Робоча і резервна? Для розведення й видалення водню із системи, запобігання накопичення його концентрацій, здатних утворити вибухонебезпечні суміші, в баки накопичення гіпохлориту натрію (при одному робочому та одному резервному баках) безперервно при роботі електролізерів має податися повітря від повітродувок. Питання: якщо в конструкції електролізної установки передбачені спеціальні газовідокремлювачи котрі забезпечують сепарацію і відокремлення водню з подальшим його розбавленням повітрям і відводом в атмосферу, то навіщо в баки-накопичувачі подавати повітря? Принцип дозування гіпохлориту натрію в трьох точках його введення. Управління роботою електролізерів має здійснюватися промисловим контролером на базі SIEMENS S7-300 PLC з візуалізацією і управлінням. Питання: якщо це буде контролер не на базі SIEMENS S7-300 PLC з візуалізацією і управлінням? Це буде порушенням вимог тендерної документації? ● силова шафа та шафа PLC; Питання: якщо в електролізній установці передбачено не дві окремих шафи, а одна – силова та PLC одночасно? Це порушення вимог замовника? Комплектація електролізної установки: ● електролізер з електролізною камерою -1 шт; Питання: якщо електролізна установка укомплектована 2 (двома) робочими електролізерами (блоками чи камерами) згідно з вимогами технологічного процесу, то це вже невідповідність вимогам тендерної документації? ● випрямляч в сталевому корпусі на монтажній рамі, як джерело постійного струму з електронним керуванням, повітряним охолодженням - 1 шт; Питання: якщо електролізна установка укомплектована комплексним блоком живлення разом з випрямлячем не на окремій монтажній рамі? Це теж невідповідність? Вимоги до технічних параметрів електролізної установки: ● Габаритні розміри (ДхШхВ) – не більше1690х750х1820 мм; Питання: якщо, наприклад, електролізна установка має габаритні розміри (ДхШхВ) – 1200х860х1700 мм, то це вже не годиться? ● Тип комірок: неподільні, з біполярними електродами; Питання: про що взагалі йде мова? Які комірки маються на увазі? ● Витрата розсолу (NaCl)-12 л/год. Питання: не більше і не менше? Витрата води для розведення-142 л/год. Питання: не більше і не менше? Витрата робочої води-154 л/год Питання: не більше і не менше? Вага заповненого електролізера без підігрівача 420 кг, з підігрівачем 440 кг Питання: не більше і не менше? ● Постійний струм комірки: макс. 730 A; ● Напруга постійного струму комірки: 7 В; Роз’яснення: ці два основних параметри (сила струму і напруга) підтверджують те, що електрична схема підключення електролізера – монополярна, а ніяк не біполярна, як вимагалось вище. Сила струму в 730 А вимагає діаметр кабелів підключення в «руку завтовшки» і не є оптимальною. Сумарна потужність на електролізері становить 730 х 7 = 5110 Вт. Таку потужність цільового процесу може забезпечити дійсно біполярна схема підключення електродів але зі значно меншою силою струму, наприклад, 215 А і 24 В. Питання: Напруга дійсно повинна бути 7 В, не більше і не менше? ● Підключене навантаження: без підігрівача 10,9 кВА, з підігрівачем 17,9 кВА Питання: Як бути з вимогою, що «Питомі витрати електроенергії: 4,2 кВт год / кг по активному хлору»? Якщо підключене навантаження 10,9 кВА, то питома витрата електроенергії складе 10,9 кВА : 1,25 кгСl2/годину = 8,72 кВА год/кг активного хлору? Вимоги до мобільної установки очищення і регенерації систем електролітичного хлорування. Має забезпечувати промивання електролізних блоків кислотою без їхнього розбирання. Комплектація: ● ручний візок ● каністра об’ємом 60 л для наповнення макс. 5% соляною кислотою ● циркуляційний насос з приладдям для підключення до системи управління електролізного блоку ● напірна лінія з шаровим краном ● зворотна лінія з шаровим краном Коментар: особливо викликає цікавість ручний візок, це як в супермаркеті? Чи може інший? Взагалі існують електролізні установки з вбудованим вузлом кислотної промивки і оператору залишається лише натиснути відповідну кнопку, як почнеться автоматичний процес кислотного промивання. Для цього непотрібно возити візком каністру з кислотою, від’єднувати шланги та насос, а потім від’єднувати з гарантованим протіканням залишків соляної кислоти. Всі подальші ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ теж прописані виключно під електролізну установку OSEC B-Pak 65. Це стосується і додаткового обладнання (насоси-дозатори, автоматика тощо). 1. Як вишенька на торті: в п.5 «УМОВАХ ПОСТАВКИ ТА ІНШІХ ВИМОГАХ» написано: «Повний комплект технологічного устаткування, в т.ч. його окремі елементи та вузли мають бути від «єдиного виробника». Цим єдиним виробником є компанія «Siemens AG», а установки типу OSEC B-Pak 65 розробила компанія «Wallace and Tiernan». Саме під це обладнання детально прописані вимоги тендерної документації До речі, компанія Siemens ще остаточно не вийшла з ринку росії і продовжує там працювати. Що стосується бюджету цього тендеру, то його очікувана вартість становить 34 584 636,00 UAH (з ПДВ) або приблизно 820 000 ЄВРО. Це неймовірні кошти які коли-небудь виділялись на таке малопотужне електролізне обладнання для знезараження води. Слід зауважити, що в країнах Європи установка типу OSEC B-Pak 65 коштує в рази дешевше очікуваної вартості тендеру. Якщо проаналізувати тендери на аналогічне вітчизняне обладнання за останні три роки, то питома ціна 1 кг/добу електролізно-отриманого гіпохлориту натрію для різних водоканалів України в залежності від загальної добової продуктивності в середньому становить: до 10 кг/добу за акт. хлором – 125 тис. грн. за кг хлору; до 30 кг/добу за акт. хлором – 55 тис. грн. за кг хлору; більше 30 кг/добу за акт. хлором – 45 тис. грн. за кг хлору. Устаткування від різних виробників відрізняється технологією, конструкцією, економічністю, рівнем автоматизації, тощо. Посилання на декілька тендерів: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/30091430/, https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/27323662/, https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/23534077/, https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/31968868/, https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/31842288/, https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/24767918/. Для даного конкретного випадку якщо загальна продуктивність обладнання для отримання гіпохлориту натрію водопровідної насосної станції ВНС-2 «Подусівка» КП «Чернігівводоканал» складає 30 + 15 (50%) = 45 кг активного хлору на добу, то вартість основного устаткування має скласти не більше 45 х 45 тис. грн. = 2 025 000 грн. З урахуванням додаткового обладнання – не більше 5 млн. грн., тобто майже в 7 разів дешевше. Зрозуміло, що всі вітчизняні виробники аналогічного обладнання не мають змоги прийняти участь у даному тендері. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (на 14 сторінках) виписані таким чином щоб був тільки єдиний імпортний виробник з космічною ціною. Що характерно, такі міжнародні громадські організації як «Червоний Хрест», «Юнісеф», «Оксфам» та інші проводять зараз прозорі тендери зі зрозумілими технічними вимогами серед вітчизняних виробників і закупають саме вітчизняне електролізне обладнання для знезараження питної води. Звернення: 1. Скасувати даний тендер як такий, що має корупційні ознаки; 2. Повернутися обличчям до вітчизняних виробників, що буде гарантувати значну економію державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Додаток №3 до тендерної документації містить наступну інформацію: «У випадку, якщо документація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти.»
Здійснюючи аналіз ринку аналогічного/еквівалентного обладнання, ретельно вивчаючи його якісні й технічні характеристики, враховуючи власний досвід та відгуки інших промислових користувачів щодо стабільного, безперебійного функціонування, відсутність чи наявність нарікань щодо роботи обладнання, враховуючи стратегічне значення Замовника, що є підприємством критичної інфраструктури, нами сформовано такі вимоги, які, на наш погляд, мінімізуватимуть ризики отримання неякісного товару. Наша мета - отримання максимально ефективної, безперебійної, довготривалої експлуатації обладнання.
Замовник підтримує пропозиції потенційних учасників, якщо технічні та конструктивні рішення будуть кращі, аніж зазначені в технічних вимогах, та підвищать якість та ефективність обладнання, що закуповується.
Крім того, Замовником не конкретизовано торгову марку чи фірму-виробника, що створює рівні, вільні умови та конкурентне середовище для потенційних учасників.

Що до запитань по технічним характеристикам повідомляємо наступне:
Устаткування має передбачати впровадження сучасної комплексної системи знезараження води, яка базується на високоефективних технологічних рішеннях і мати продуктивність 1,25 кг на годину по активному хлору. Основні технічні вимоги. ● Продуктивність електролізної станції 1,25 кг/годину (30 кг/добу) по активному хлору; Питання: навіщо продуктивність саме 1,25 кг/годину (30 кг/добу) за активним хлором, достатньо і 1 кг/годину (24 кг/добу)? ● Розрахункова кількість активного хлору для знезараження питної води: 0,8 мг/дм3 х 25 000 м3/добу = 20 кг хлору /добу; Питання: навіщо електролізна установка на 30 кг/добу якщо потреба - 20 кг хлору /добу? Установка вже включає 50% резерв?
– Відповідь: Так, резерв по продуктивності згідно проектної документації. При розрахунку продуктивність установки береться з запасом 50% від необхідної потреби.
● Розрахунок технологічного комплексу знезараження здійснений виходячи з концентрації активного хлору 8 г/дм3 (0,8% ±0.05) у готовому продукті. Питання: якщо концентрація активного хлору у готовому продукті буде 4-5 г/дм3 при тієї ж продуктивності електролізної станції? Чим це погано? Відомо, що чим менша концентрація активного хлору в готовому продукті, то менша концентрація утворюваних хлоратів.
– Відповідь: В такому випадку ємності для зберігання гіпохлориту натрію необхідно збільшити в два рази, а також потужність дозуючих насосів та аксесуарів до них, що призведе до необхідності розробки значних змін до проекту та збільшення вартості відповідного обладнання та робіт. Оптимальна та стабільна концентрація розчину гіпохлориту натрію на виході електролізера - 8 г активного хлору/л. Це важливо з точки зору зберігання (великого терміну та менших об'ємів) та дозування продукту (висока точність та невелика потужність насосів дозаторів).
Технічні вимоги по технологічній частині. Приготовлений розчин гіпохлориту натрію повинен мати концентрацію не менше 0,8%. Загальна продуктивність устаткування – до 30 кг/добу за активним хлором та додатково з резервом не менше 50% по продуктивності. Питання: якщо загальна продуктивність устаткування – до 30 кг/добу за активним хлором та додатково з резервом не менше 50% по продуктивності, то потрібна ще одна установка продуктивністю не менше 15 кг/добу за активним хлором? Кількість електролізерів: 2 шт. (1робочий + 1 резервний). Питання: незрозуміло, якщо в робочий установці 2 (два) електролізера, то вимагається 1 (один) резервний електролізний блок (електролізер) додатково?
Концентрований розчин солі має надходити на 2 (два) електролізери (1 робочий + 1 резервний), де під дією електричного струму відбувається хімічне перетворення солі в розчин гіпохлориту натрію. Питання: як це? Одночасно працюють дві електролізні установки? Робоча і резервна?
- Відповідь: Відповідно до вимог проекту має бути забезпечено 1 робочий та 1 резервний повністю комплектний електролізер, але має бути можливість підключення обох електролізерів одночасно, у разі збільшення потреби в хлорі. Продуктивність кожного електролізера має бути розрахована з врахуванням 50% резервної продуктивності.
Для розведення й видалення водню із системи, запобігання накопичення його концентрацій, здатних утворити вибухонебезпечні суміші, в баки накопичення гіпохлориту натрію (при одному робочому та одному резервному баках) безперервно при роботі електролізерів має податися повітря від повітродувок. Питання: якщо в конструкції електролізної установки передбачені спеціальні газовідокремлювачи котрі забезпечують сепарацію і відокремлення водню з подальшим його розбавленням повітрям і відводом в атмосферу, то навіщо в баки-накопичувачі подавати повітря?
Відповідь: – Конструкція з видаленням водню за допомогою повітродувок з кінцевої ємності вважається більш безпечною. При цьому забезпечується 100% безпечність експлуатації систем завдяки надійній, перевіреній автоматизованій системі розбавлення і видалення водню, який утворюється в процесі електролізу
Принцип дозування гіпохлориту натрію в трьох точках його введення. Управління роботою електролізерів має здійснюватися промисловим контролером на базі SIEMENS S7-300 PLC з візуалізацією і управлінням. Питання: якщо це буде контролер не на базі SIEMENS S7-300 PLC з візуалізацією і управлінням? Це буде порушенням вимог тендерної документації?
Відповідь:- може бути інший контролер, який забезпечить повну автоматизацію процесу та протокол обміну даними для всієї системи згідно вимогам проекту.
● силова шафа та шафа PLC; Питання: якщо в електролізній установці передбачено не дві окремих шафи, а одна – силова та PLC одночасно? Це порушення вимог замовника?
Відповідь:– Допускається силовий блок та PLC в одному корпусі.
Вимоги до технічних параметрів електролізної установки: ● Габаритні розміри (ДхШхВ) – не більше1690х750х1820 мм; Питання: якщо, наприклад, електролізна установка має габаритні розміри (ДхШхВ) – 1200х860х1700 мм, то це вже не годиться?
Відповідь: Проектною документацією передбачені дані розміри, але якщо вони будуть меншими, то це не буде суперечити технічним вимогам
● Тип комірок: неподільні, з біполярними електродами; Питання: про що взагалі йде мова? Які комірки маються на увазі?
Відповідь:– Камери з електродами де проходить процес електролізу. Використання високоефективних біполярних електродів з особливим напиленням сумішшю оксидів рідкоземельних елементів, що значно підвищує ефективність процесу електролізу, покращує експлуатаційні характеристики та значно збільшує термін експлуатації електродів
● Підключене навантаження: без підігрівача 10,9 кВА, з підігрівачем 17,9 кВА Питання: Як бути з вимогою, що «Питомі витрати електроенергії: 4,2 кВт год / кг по активному хлору»? Якщо підключене навантаження 10,9 кВА, то питома витрата електроенергії складе 10,9 кВА : 1,25 кгСl2/годину = 8,72 кВА год/кг активного хлору?
Відповідь: Підключене навантаження розраховано для можливості одночасної роботи робочого і резервного електролізерів. Питоме споживання електроенергії при нормальній роботі одного електролізера відповідає зазначеному в тендерній документації 4,2 кВт год / кг по активному хлору.
Стосовно інших запитань і зауважень Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
собівартість очистки і знезараження
Дата подання: 14 квітня 2024 11:44
Дата відповіді: 16 квітня 2024 10:19
Наскільки підвищиться собівартість очистки і знезараження 1 м3 води при продуктивності ВНС-2 "Подусівка" 25000 м3/добу?
Відповідь: Провести розрахунок підвищення собівартості даного процесу неможливо, оскільки до реконструкції водопровідної насосної станції ВНС-2 «Подусівка» очистки і знезараження води не відбувалось.
Бюджет
Дата подання: 14 квітня 2024 14:06
Дата відповіді: 16 квітня 2024 12:01
Доброго дня! Наскільки гривень збільшиться тариф на водопостачання (1 м3) для мешканців Чернігова при вартості електролізного обладнання 34 з половиною мільйона гривень?
Відповідь: Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради не встановлює тарифи самостійно. Підприємство є ліцензіатом НКРЕКП. Встановлення тарифів для
КП «Чернігівводоканал» відбувається відповідно до Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення та Процедури встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення. Розмір планових тарифів доводиться до підприємства після прийняття Національним регулятором відповідних постанов. Тому на даний час КП «Чернігівводоканал» не володіє інформацією щодо розміру планових тарифів та строків їх встановлення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "АРСЕНАЛ-ПЛЮС" 34 584 636,00
UAH з ПДВ
34 584 636,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 квітня 2024 14:34
Електронний підпис
17 квітня 2024 14:34
Електронний підпис
17 квітня 2024 14:34
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2024 14:34
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
17 квітня 2024 14:34
CERTIFICATE ISO 9001 Переклад.pdf
17 квітня 2024 14:34
Статут (повна копія).pdf.p7s
17 квітня 2024 14:34
Статут (повна копія).pdf
17 квітня 2024 14:34
CERTIFICATE ISO 9001.pdf
17 квітня 2024 14:34
CERTIFICATE ISO 9001 Переклад.pdf.p7s
17 квітня 2024 14:34
Проєкт договору.pdf
17 квітня 2024 14:34
CERTIFICATE ISO 9001.pdf.p7s
17 квітня 2024 14:34
Проєкт договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРСЕНАЛ-ПЛЮС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРСЕНАЛ-ПЛЮС"
#36805102
Відхилено 34 584 636,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 12:25

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій